sprit startar krig utan att ge förklaring?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
börjar rasa in anfall från spelare i sprit nu på morgonen, och trodde det var brukligt med en officell krigsförklaring i det här forumet :mad:
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Spela inte i en stam som plockar in flyktingar så ska du säkert klara dig undan sånna otrevligheter i fortsättningen. I ärlighetens namn börjar krigsförklaringar generellt kännas redundant när det är exakt samma spelare som spelar fast dom byter stamnamn.
 

DeletedUser

Guest
är det krig ni vill ha så får ni det vi var den sista stamen som inte var i mot er men det ändrade ni på ganska bra
 

DeletedUser

Guest
till stamens ledare då kanske, men inget där heller utan bara anfall kanske jag som är oerfaren på det här men trodde man förklarde krig först, men kan ju ha fel
 

DeletedUser

Guest
Som vår mkt kompetenta eggeh sa, ta inte emot flyktingar så slipper ni dessa otrevligheter.
 

DeletedUser

Guest
börja med att tala om vem ni anser vara flykting är ni i krig med smisk? och ta en spelare från smisk kan väl inte räknas som att ta in en flykting? men nu rullar bollen så shit happens
men eftersom ni inte förklarar krig får väl jag göra det då

förklarar härmed krig mot stamen sprit då dom har anfallit oss nu på morgonen
 

DeletedUser

Guest
jag skulle gissa att det är f.d smiskare de är ute efter, ja :awsm:
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
börja med att tala om vem ni anser vara flykting är ni i krig med smisk? och ta en spelare från smisk kan väl inte räknas som att ta in en flykting? men nu rullar bollen så shit happens
men eftersom ni inte förklarar krig får väl jag göra det då

förklarar härmed krig mot stamen sprit då dom har anfallit oss nu på morgonen

Håll huvudet högt EDT

Vi blir fler och fler som önskar rubba maktbalansen i V9, återstår att se om vi lyckas och den diplomatiska bilden i V9 börjar ljusna för oss icke Spritare :)

Det går inte att härska med hot och smädning, då reser sig till slut alla och gör gemensam sak...
 

DeletedUser

Guest
börjar rasa in anfall från spelare i sprit nu på morgonen, och trodde det var brukligt med en officell krigsförklaring i det här forumet :mad:

hahahahahaha, vilken bra start på dagen att komma in på forumet och se denna tråden :awsm:
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Håll huvudet högt EDT

Vi blir fler och fler som önskar rubba maktbalansen i V9, återstår att se om vi lyckas och den diplomatiska bilden i V9 börjar ljusna för oss icke Spritare :)

Det går inte att härska med hot och smädning, då reser sig till slut alla och gör gemensam sak...

Gillar att du får Sprit att låta som en bunt genuint onda människor. Fint det! (y)
 

DeletedUser

Guest
nu ska vi inte dra i gång en smutskastnings kampanj i denna tråd utan håller oss till fakta och sanningar mm
och är trevliga mot varandra, då bakom varje spelare finns en människa som har känslor, och tw är ett data spel
har sett i forumet att det ofta slutar med påhopp mm på varandra vilket är sorgligt och undanber därför alla att göra det i den här tråden

mvh ELMORTE stolt ledare för EDT
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
nu ska vi inte dra i gång en smutskastnings kampanj i denna tråd utan håller oss till fakta och sanningar mm
och är trevliga mot varandra, då bakom varje spelare finns en människa som har känslor, och tw är ett data spel
har sett i forumet att det ofta slutar med påhopp mm på varandra vilket är sorgligt och undanber därför alla att göra det i den här tråden

mvh ELMORTE stolt ledare för EDT

Ta det bara lugnt nu. Det är lite lättsamt skämtande och vanlig hederlig PoP. Allt inom spelets (forumets) regler :) Tycker det är väldigt god ton mellan oss och =S=K=, men det kanske bara är jag :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ta det bara lugnt nu. Det är lite lättsamt skämtande och vanlig hederlig PoP. Allt inom spelets (forumets) regler :) Tycker det är väldigt god ton mellan oss och =S=K=, men det kanske bara är jag :eek:
jag bara nämde det så det inte blir något, jag menade inte melan er och sk nu men har sett en del i forumet :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mmmm... Kanske ska försöka göra detta till en exempeltråd på hur det KAN vara? Hur många poster innan jag måste utdela första varningen. ;)
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
Gillar att du får Sprit att låta som en bunt genuint onda människor. Fint det! (y)

Ber om ursäkt, vill absolut inte få er att framstå som onda människor, vill självklart endast ha uppmärksamheten på vänligt tal.

När det gäller några av Er och tidigare 4:20 så var det ändå grova ord som skrevs i forumet om gamar grisar osv...

Men vi släpper det och går vidare det är ju jul snart :)
Och alla vill väl ha julklappar:awsm:
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
Ta det bara lugnt nu. Det är lite lättsamt skämtande och vanlig hederlig PoP. Allt inom spelets (forumets) regler :) Tycker det är väldigt god ton mellan oss och =S=K=, men det kanske bara är jag :eek:

god ton och vänliga tankar, om jag bara kunde adla en av dina byar...:)
 

DeletedUser

Guest
börja med att tala om vem ni anser vara flykting är ni i krig med smisk? och ta en spelare från smisk kan väl inte räknas som att ta in en flykting? men nu rullar bollen så shit happens
men eftersom ni inte förklarar krig får väl jag göra det då

förklarar härmed krig mot stamen sprit då dom har anfallit oss nu på morgonen

SMISK räknas inte som flyktingar..... Och det är inget ni behöver bry er om för sprit tar med flyktingar, ge istället sprit motstånd som SK så det blir en roligare värld! :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ber om ursäkt, vill absolut inte få er att framstå som onda människor, vill självklart endast ha uppmärksamheten på vänligt tal.

När det gäller några av Er och tidigare 4:20 så var det ändå grova ord som skrevs i forumet om gamar grisar osv...

Men vi släpper det och går vidare det är ju jul snart :)
Och alla vill väl ha julklappar:awsm:

Uppenbart till varför vi kallade er gamar, ni plockade in flyktingar samt plockade gråbyar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp