SPRIT här är en krigsförklaring som heter duga

DeletedUser

Guest
Här med förklarar vi krig mot alla stammar utom våra allierade och iap.

Låt blodet flyta utanför era byars murar. SPRIT kommer här med bli härskare över värld 4 inom en framtid, låter tiden utvisa hur lång tid det tar men en sak är säker, våra trogna krigare kommer sprida skräck hos alla ni obetydliga.


/Jajjamen, baron i SPRIT
 

DeletedUser

Guest
Här med förklarar vi krig mot alla stammar utom våra allierade och iap.

Låt blodet flyta utanför era byars murar. SPRIT kommer här med bli härskare över värld 4 inom en framtid, låter tiden utvisa hur lång tid det tar men en sak är säker, våra trogna krigare kommer sprida skräck hos alla ni obetydliga.


/Jajjamen, baron i SPRIT

Jasså, du spelar i SPRIT. Då blir vi ju fiender... igen.
 

DeletedUser

Guest
Här med förklarar vi krig mot alla stammar utom våra allierade och iap.

Låt blodet flyta utanför era byars murar. SPRIT kommer här med bli härskare över värld 4 inom en framtid, låter tiden utvisa hur lång tid det tar men en sak är säker, våra trogna krigare kommer sprida skräck hos alla ni obetydliga.


/Jajjamen, baron i SPRIT


Är du full nu igen jajjamen? Men okey alla som inte är våra vänner kommer bli adlade av oss innom en vecka :D
 

DeletedUser

Guest
Är du full nu igen jajjamen? Men okey alla som inte är våra vänner kommer bli adlade av oss innom en vecka :D

Kunde vart och firat(supit ner mig hos) min polares ex nu.. Men det fick jag inte för honom, han tror bara jag ska hitta på nått me henne:p Så valde att stanna hemma och leka alkis framför datorn istället:p
 

DeletedUser

Guest
Vaa ! Ska ni börja banka på en gammal A lagare i G.O.D....nu blir jag tungsint......jag tror jag går iväg öpnnar en flaska till.....:(




//:DRena
 

DeletedUser

Guest
Fjäska :D

Folk som inte är medlem av Sprit eller vänner/familj/KK/Alkis eller något i det sättet så ger jag er ett tips

börja fjäska^^ :D
 

DeletedUser

Guest
Jaha ! Då var vi där igen ...Förra gången jag fjäskade för AAK så kostade det mig 5 resor till tyskland .....och då köpte jag inte korv om ni tror det :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jaha ! Då var vi där igen ...Förra gången jag fjäskade för AAK så kostade det mig 5 resor till tyskland .....och då köpte jag inte korv om ni tror det :eek:

Du är ju faktiskt en broder efter all öl du köpt till mig och tbb1 men dina stammedlemmar måste vi nog tyvär nobla jag hoppas du inte mår för dåligt över det, du kommer ha en by omgiven av SPRIT och det är inte så illa det heller :p
 

DeletedUser

Guest
Vadå vem vill inte ha en liten Ö omgiven av ett hav av SPRIT, klagar du eller? :p


tänka sig ett Hav av sprit.
Rena det skulle vara det bästa som kan hända en människa.
Men, som Risling sa vi kan ej bjuda våran sprit med dina stam medlemmar tyvär.

Skulle kanske kunna tänka över det om alla i din stam skickade minst 10 000 i alla resu varje dag till varje sprit medlem :) Plus Fjäskandet :p
 

DeletedUser

Guest
@Rena: Ta å försöka få amnesti? droppa ett igm så får du svar
 

DeletedUser

Guest
tänka sig ett Hav av sprit.
Rena det skulle vara det bästa som kan hända en människa.
Men, som Risling sa vi kan ej bjuda våran sprit med dina stam medlemmar tyvär.

Skulle kanske kunna tänka över det om alla i din stam skickade minst 10 000 i alla resu varje dag till varje sprit medlem :) Plus Fjäskandet :p


Tyvär är sprit min akilles häl och har väldigt svårt från att avså denna ädla dryck :D
 
Topp