Sprit förklarar krig mot Tistel

DeletedUser

Guest
Du har ju själv skrivit, detta blir kul fast ni vinner ändå..

True.. men de stoppar en inte att ha kul på vägen, eller hur?
Att veta att man ska dö, men kämpar in i de sista är min väg i denna värld!
Krigsförklaring kommer imorgon, orkar inte formulera mig inatt.. hoppas de är okej för Er!
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
True.. men de stoppar en inte att ha kul på vägen, eller hur?
Att veta att man ska dö, men kämpar in i de sista är min väg i denna värld!
Krigsförklaring kommer imorgon, orkar inte formulera mig inatt.. hoppas de är okej för Er!



Med den attityden vinner du inga krig :(
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
ingen minns dig om du köttar men förlorar, alla minns dig om du inte köttar men vinner, så vad är viktigast? :awsm:

Stämmer faktiskt inte alls. Finns mängder av storspelare man knappt känner till. Finns också spelare som stått ensamma mot storspelare och klarat sig i månader som ALLA vet vilka det är.
 
Reaktionspoäng
0
Fråga Egon o Egot hur deras offbyar ser ut idags läget.. tror ju knappast dom kan göra nytta i kriget.. förutom o spamma forumet.. :)

Sheit vad jag själv spammar i kväll.. skärpning på det..

mvh coolin


Till att börja med så är det Herrarna Ego för dig unge man.

För det andra måste jag bara fråga hur ni tänkte...

Jag hade 4600ish attacker mot mig , taggade 99% som fejks men trodde det skulle komma skarpa så jag ställde in allt skit i safehouses (givetvis) tills det var dags att skicka dem...

Av dessa 4600ish attacker har 4 varit skarpa , ingen av dem har träffat annat än tomma byar ,(1 träffade lite kvarglömd deff från en polare) vad gäller Herr Jägermeister är det samma sak.

Var det er stora offensiv?

Jag har nu 0 inks och känner mig kraftigt försummad.

/me skålz

P.S kudos till er planerare det gjorde han bra.
 

DeletedUser

Guest
Stämmer faktiskt inte alls. Finns mängder av storspelare man knappt känner till. Finns också spelare som stått ensamma mot storspelare och klarat sig i månader som ALLA vet vilka det är.

Word..
Dante (V3§), DeathHunter, TOOL m.m är spelare man aldrig glömmer, nu är jag Mil ifrån dessa.. Men principen är densamma!
Nu ska jag erkänna att jag är inte 100% säker att dessa Inte var med i vinnarstamen när världarna stängdes, men Mest kommer jag ihåg dom som jävligt bra köttare! :D

Så de som tror att någon inte blir känd för att vara en jävligt bra köttare har totalt fel, men klart vad vet jag, Jag är ju en total noob i detta!
 

DeletedUser

Guest
Word..
Dante (V3§), DeathHunter, TOOL m.m är spelare man aldrig glömmer, nu är jag Mil ifrån dessa.. Men principen är densamma!
Nu ska jag erkänna att jag är inte 100% säker att dessa Inte var med i vinnarstamen när världarna stängdes, men Mest kommer jag ihåg dom som jävligt bra köttare! :D

Så de som tror att någon inte blir känd för att vara en jävligt bra köttare har totalt fel, men klart vad vet jag, Jag är ju en total noob i detta!


det har inte stängts nåt värld än?
 

DeletedUser

Guest
Gå in i V3forumet o kolla vad som hänt de senaste 24H , så brukar det inte se ut i stängda världar. Där adlar man inte byar, för världen är stängd...
 

DeletedUser

Guest
Stämmer faktiskt inte alls. Finns mängder av storspelare man knappt känner till. Finns också spelare som stått ensamma mot storspelare och klarat sig i månader som ALLA vet vilka det är.

5-6 år efter att en värld stängs kommer de inte kommas ihåg om de bara köttade, visst några kommer kommas ihåg, men inte många och chansen att bli ihågkommen är större om du vinner världen :awsm:
 

DeletedUser

Guest
men vem fan bryr sig! spela o blir du känd så blir du, detta är en tråd för krig så prata om KRIG TISTEL VS SPRIT
 

DeletedUser

Guest
Skönt att se att det fortfarande förklaras krig i forumet innan,och inte anfaller utan förvarning.

All heder åt er,Sprit,och lycka till båda parter.Ska följa detta krig med ett leende;)

//1995
 

DeletedUser

Guest
Aldrig någonsin? coolt, men vart ä Tjejkan i V3?
Mannel, Xray, jojo1969, Wallin016, Agersand, Zelline (stavas?) and so on... ?
Var härligt med Tjejkan, men CCCP rules!!! :awsm:

hahaha så fail på dig alltså...
Jag hoppas verkligen att du skojar nu och inte skämmer ut dig?
v3 stängd bara för att tjekan inte finns ? måste nog vara dummast jag hört så vitt jag vet är inte tjekan 1vvärld utan en stam ;)
och stam kan upplösas ifall du inte visste dåra..
tvungen o påpeka detta ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha så fail på dig alltså...
Jag hoppas verkligen att du skojar nu och inte skämmer ut dig?
v3 stängd bara för att tjekan inte finns ? måste nog vara dummast jag hört så vitt jag vet är inte tjekan 1vvärld utan en stam ;)
och stam kan upplösas ifall du inte visste dåra..
tvungen o påpeka detta ;)

Tydligen är jag de, visste inte att V3 var samma värld nu som den var för så många år sedan med Tjekan, men skulle hemstk gärna vilja höra någon annan säga de också.. Wallin016, var du verkligen med i SCAN i denna V3?
Slutade ni alla i Tjekan.. ser ingen som jag känner igen från CCCP eller Tjekan..
Men är de så, så är de så.. har varit borta länge från detta spel!
Som jag sa förrut, är en noob! :confused:
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Tydligen är jag de, visste inte att V3 var samma värld nu som den var för så många år sedan med Tjekan, men skulle hemstk gärna vilja höra någon annan säga de också.. Wallin016, var du verkligen med i SCAN i denna V3?
Slutade ni alla i Tjekan.. ser ingen som jag känner igen från CCCP eller Tjekan..
Men är de så, så är de så.. har varit borta länge från detta spel!
Som jag sa förrut, är en noob! :confused:

Diskussionen handlade om stängda världar, även om v3 inte är detsamma sedan Tjekans seppuku eller harakiri så gör det inte världen stängd.

Men som en postare ovan nämnde, detta handlar om Sprit förklarar krig mot Tistel så låt oss hålla det där.
 

DeletedUser

Guest
Lite stats....

Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: Tistel
Players:

Timeframe: 08/11/2009 18:00:00till08/11/2009 21:38:18

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48
Sida 2: 0
Skillnad: 48

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 440,157
Sida 2: 0
Skillnad: 440,157

image.php



Ni får säga till om detta är fel så ändrar jag :)
 
Topp