Spioner

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Har ni ändrat regeln för spioner i den här servern eller vad? Även om mer än 90% av mina spioner när jag attackerar någon får jag inte veta hur många trupper han eller hon har utanför byn.

Och jag vet att de har trupper utanför byn, då de vid alla tillfällen varit dumma nog att attackera mig ;)
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Vi håller på att fixa med detta nu. De bör vara aktivt på morgonen.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Det har vist blivit en speländring som de är nu. För att spelet skall bli mer rättvist kan man längre inte se trupper som är utanför byar.
 

DeletedUser

Guest
Ni borde kanske ta bort att det står att man får reda på alla trupper om 90% av spionerna klarar sig under hjälp/krigssystemet.

Har blivit stor förvirring för mig och även stora förluster på grund av att jag trodde att en kille verkligen inte hade några trupper alls.
 

DeletedUser

Guest
Hur blir det mer rättvist nu? Alla hade ju samma mojlighet att se motståndarens trupper, så det här gör det ju bara lättare för mindre erfarna spelare medans det blir svårare för de erfarna... Eller är det kanske det ni menar med "rättvist"?
 

DeletedUser

Guest
tror dels det och sen så blir det mer effektivt när man "räddar"(/gömmer) styrkor om man blir anfallen av en med mer poäng..
jag tycker iaf att det är en bättre lösning
 

DeletedUser

Guest
tja, det hjälper mig just nu... stackars SFE... undrar om de läser det här...
 

DeletedUser

Guest
jag tycker man ska se alla styrkor, utanför och innaför murarna!
alla kan ju skicka spioner och kolla om den personen har trupper i den byn.
gör det ju bara ännu svårare att anfalla en by, spionerna tappar ju all sin betydelse nu. bara skicka trupperna till byn brevid så det går snabbt att ta tillbaka dem. eftersom man inte ser trupperna utanför är det ju bara skicka anfalls trupperna direkt och träna anfallstrupper bara istället för spioner!

wq
 

DeletedUser

Guest
De spionerar ju endast på byn inte vad som är ute och går har vissligen inte tängt i de banorna men ganska smart :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp