spindelkvinan Tiindra :P

DeletedUser

Guest
Vi alla interadlar, inklusive undertecknad - detta är ingen nyhet och så har vi diskuterat i tidigare trådar.....

Detta för att spelet är uppbyggt och tillåter detta, vilket i sin tur rättfärdigar skälva handlingen.....

Men att skapa en tråd där det ska hyllas för denna åkomma, då blir det för mycket för samme undertecknare......


Varför inte istället hylla en spelare som har 6 byar och har förmågan att ändå KRIGA till sig 2 nya.....!?
Denna krigare är i mina ögon väldigt mycket bättre spelare än mig eller annan som genom internadlig kan tillskansa sig 10000 byar..eller!??


Genom att gratulera saker som är gratis och enkelt gör bara hela spel ideen till en fars enligt mig..
Leta istället efter de verkliga hjältarna som idag utför ”riktiga” stordåd genom SMART/INTELIGENT spelande, och glöm dem som endast glider med på det berömda bananskalet till top ranking!


Jaha det berömda bananskalet, hur kommer det sig då att hon är en av dem som tagit mest byar från er? Lägg ner och skapa en tråd där du kan slå dig själv för bröstet och beundra dig själv, ingen här bryr sig.
 

DeletedUser

Guest
har du ens kollat tw stats ?

är det 1000 stribe byar hon har tagit ?

om jag ser rätt har tiindra tagit över 40 byar av wcw, medans motox har tagit 7 av mash och stribe och dubblar man motox by tagande gentemot tiindras poäng, så ligger du iaf i underkant,
 
Senast redigerad av en moderator:

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Töntar, lär er läsa staten istället. Tycker det talar sitt tydliga språk. :)

TiinDra:

OB Rank: 71. (53,499,463 score)
OB Anfallsrank: 30. (38,237,502 score)
OB Försvarsrank: 130. (15,263,305 score)

MotoX:

OB Rank: 157. (26,978,371 score)
OB Anfallsrank: 84. (22,104,874 score)
OB Försvarsrank: 357. (4,873,497 score)


Grattis TiinDra! Du är och förblir bäst oavsett vad några avundssjuka småglin säger. De vet inte ett duga vad det handlar. ;)



Puh, ytterligare en mupp som ska försöka vara viktig......


Kom tillbaks när du räknad ut hur dessa stats ser ut när du lägger ihop mina 640 byar emot hennes 10000........samt tiden som vi båda spelat denna värld + lite annat som du borde tagit hänsyn till!

mina stats *15... så blir siffrorna lite annorlunda

Tänk om: Jag hade haft denna takt i stats tillsammans med 9000 nya byar...vad hade jag då haft för stats????


Hade du gjort denna enkla matematik innan du posterade hade du just nu inte liknat en mupp :/
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
För helvete, du är fan årets jävla pajas. Man blir ju förbannad, hon har 1000 byar, INTE 10000. Så din matte funkar inte, hur man än räknar har hon bättre stats än dig, bara för att du spelar i fel stam och inte kan kriga ordentligt så behöver du fan inte spy galla över v3's största spelare.

Visst, hon kanske inte har krigat till sig varje by, men, faktum kvarstår, hon har mest poäng på hela v3, och jag kan lova dig att det är en konst i sig att kriga med 1000 byar, du förstår nog inte hur mycket krångel det blir med alla incs man ska hålla reda på.
 

DeletedUser

Guest
Att ni orkar gidra om hur man kommit ått byar...



Grattz tindra...
 

DeletedUser

Guest
Puh, ytterligare en mupp som ska försöka vara viktig......


Kom tillbaks när du räknad ut hur dessa stats ser ut när du lägger ihop mina 640 byar emot hennes 10000........samt tiden som vi båda spelat denna värld + lite annat som du borde tagit hänsyn till!

mina stats *15... så blir siffrorna lite annorlunda

Tänk om: Jag hade haft denna takt i stats tillsammans med 9000 nya byar...vad hade jag då haft för stats????


Hade du gjort denna enkla matematik innan du posterade hade du just nu inte liknat en mupp :/


du verkar fan inte veta vad du yrar om, visst så spelar det roll om en spelare har många byar men en spelare med få byar ( typ hälften så stor ) kan göra mer skada i off och deff, är man liten så spela strategiskt och inte med styrka så som de stora gör.
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
lol, att jag en pajas är sant, men att jag lyckas få reaktioner på mina inlägg är också lika sant......syfte uppnått.

stats i all ära.....men på en spelplan räknas många faktorer in - i vårt ärende har placering av våra byar en STOR betydelse för framgång i adling...likväl som andra faktorer...

Om sen jag är en sämre spelare än den hyllade är av mindre betydelse...

Jag kommer aldrig påstå att jag är bättre än någon faktiskt...för det kommer säkert inte stämma :/


Dock kommer jag alltid proklamera min avsky för internadling som företeelse.
 

DeletedUser

Guest
Motox om vi alla hade tänkt så som dig så hade det varit world wide peace.

De som inte "internadlas" blir ju gråa, passar det bra då eller.? samma sak där ju enligt dig.
 

DeletedUser

Guest
Byar: 971
Det kanske bara är jag, men jag får inte det till 10000 byar?

Nej, men han var nära. Om åtta år kanske MotoX inlägg blir tidsenliga.


Grattis TiinDra! Hade min laptop gillat BF2 så hade jag kunnat bjuda på en åktur på Highway Tampa igen.... :)
 

DeletedUser

Guest
Vi alla interadlar, inklusive undertecknad - detta är ingen nyhet och så har vi diskuterat i tidigare trådar.....

Detta för att spelet är uppbyggt och tillåter detta, vilket i sin tur rättfärdigar skälva handlingen.....

Men att skapa en tråd där det ska hyllas för denna åkomma, då blir det för mycket för samme undertecknare......


Varför inte istället hylla en spelare som har 6 byar och har förmågan att ändå KRIGA till sig 2 nya.....!?
Denna krigare är i mina ögon väldigt mycket bättre spelare än mig eller annan som genom internadlig kan tillskansa sig 10000 byar..eller!??


Genom att gratulera saker som är gratis och enkelt gör bara hela spel ideen till en fars enligt mig..
Leta istället efter de verkliga hjältarna som idag utför ”riktiga” stordåd genom SMART/INTELIGENT spelande, och glöm dem som endast glider med på det berömda bananskalet till top ranking!

Nu får du ta det lite lugnt va, Det finns tydliga stats en bit ovanför ditt eget inlägg.
Så nu tycker jag bara du kör en p12 style och det lovar jag dig att det ser inte bra ut.

Grattis igen btw:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
grattis tiindra.

och till de "i den andra stammen" kan jag bara säga patetiskt, fan skärp er.
så j-la låga kommentarer.
Surt sa räven !
 

DeletedUser

Guest
WCW utmärker sig som vanligt med sina trista kommentarer.. Men det är väl så när inte krigandet går så bra så får man slå sig för bröstet på forumet, eller hur boman^^

Grattis Tiindra, Det kunde inte varit en trevligare person som kom först till 10m, Du blir säkert först till 20 med!!
 

DeletedUser

Guest
Kom tillbaks när du räknad ut hur dessa stats ser ut när du lägger ihop mina 640 byar emot hennes 10000

1: Du har inte 640byar. Du har 411 byar. Har du trott länge att det är 640??

2: Hon har inte 10000 byar. Hon har 971 byar. Men enkel matte kunde du ha sett att hon med 10000 byar skulle haft över 100 miljoner poäng.
 

DeletedUser

Guest
Grattis till dina 10000 internadlade byar, var det jobbigt att internadla så många?


Vi borde skapa ett eget spel där den som kan internadla mest/bäst borde vinna en typ.....bil eller nått - för det är jättesvårt jobb :=0

Vänta lite nu..

..Hade inte boman & myra sagt åt er fotsoldater att ni skall vara tysta i allmänna, och låta stygga MASH/Stribe stå för/representera pajkastningen i kriget?

hahaha den var fan bra :)

Oh, glöm att jag sa något MotoX, kör hårt ;)

--

Grattis Tindra! Sisten till 2k byar är en rutten sill?
 

DeletedUser

Guest
WCW utmärker sig som vanligt med sina trista kommentarer.. Men det är väl så när inte krigandet går så bra så får man slå sig för bröstet på forumet, eller hur boman^^

Grattis Tiindra, Det kunde inte varit en trevligare person som kom först till 10m, Du blir säkert först till 20 med!!

haha du är bra rolig , jag tycker kriget går utmärkt jag har inget att klaga på faktiskt :)
 

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, MotoX din matte är ju lika bra som min------------------------------------- döda gammelmormor
 
Topp