Spelgrafik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Sweet, tackar för detta! :)
Borde nästan finnas någonstans på sidan kan man tycka :]

Vassego...

Vad borde finnas på sidan?

Jag har inte letat så mycket ännu och upptäcker mer och mer efterhand och kommer nog att knacka ihop några egna enklare verktyg med hjälp av den exporterade datan.

Gjorde en massa verktyg i perl för många år sedan för att föra en lagdiskussion när vi spelade Stars i två lag, åtta emot åtta, det tog månader med ett drag om dagen men var jäkligt kul :) Det her verkar lika intressant.
Idag knackar jag mest php som är betydligt mer användarvänligt, ajaxen här i spelet är inte alltför svåröverblickad.
 

DeletedUser

Guest
Vassego...

Vad borde finnas på sidan?

Jag har inte letat så mycket ännu och upptäcker mer och mer efterhand och kommer nog att knacka ihop några egna enklare verktyg med hjälp av den exporterade datan.

Gjorde en massa verktyg i perl för många år sedan för att föra en lagdiskussion när vi spelade Stars i två lag, åtta emot åtta, det tog månader med ett drag om dagen men var jäkligt kul :) Det her verkar lika intressant.
Idag knackar jag mest php som är betydligt mer användarvänligt, ajaxen här i spelet är inte alltför svåröverblickad.

Jag menade att det vore bra om en tabell över byggnadernas utveckling fanns i hjälp-sektionen i spelet eller så :)
 

Rodryn

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo, hitta den på .net...Men orkade inte leta efter den jag letade efter från början..Jo, imageshack brukar väll vara det :D

Brukar använda polarens, men orkade inte tanka upp när det redan fans på en server
 

DeletedUser

Guest
Kan va jag som är lite slö just nu men under [Hjälp] finns det ju [Byggnader] och där står ju vad man behöver för att få den + vad varge uppdatering kostar samt hur många det finns. Där kanske man kunde ha bilder med hur dom ser ut på dom olika nivåerna?

Annars värkar det vara något liknande CIV kartorna ni är ute efter eller?

Ajax fungerar väll med PHP med eller snurrar jag nu? Jag knackar endast ASP.NET med VB eller ivf C-sharp C#.

Tyckte för ett tag sedan att PHP blev för bökigt jämfört med ASP och aldra hälst nu med .NET men inte kikat på PHP nu förtiden så mycket..

Frid!
 

DeletedUser

Guest
Det finns tribalwars wiki, kommer inte ihåg adressen, sök på google...
 

ludiniho

Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker det borde ändras med att 300 poäng kommer en mur på kartan men när man bygger en mur borde det bli en mur på kartan och när högkvarteret är på 20 så blir det en stenfästning på kartan tycker jag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp