Spelarhittar skript?

DeletedUser

Guest
Ett sånt här script vore underbart tycker jag med!
 

DeletedUser

Guest
Yes, borde gå att skapa och hade underlättat mycket om man bland annat ska göra fejkskript.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det finns men det använder samma info ni letar efter men dock va för grupper man själv har på byarna.

Men med det går det ju hita vem som äger byn och sno koordinaterna.
 

DeletedUser

Guest
Menar ni att det ska vara som barbarhittarskriptet, att det är alla spelarens byar inom typ den byn du är is 15x15? För annars finns ju självklart skriptet som fixar på alla byarna på spelarens profil :p
 

DeletedUser

Guest
Menar ni att det ska vara som barbarhittarskriptet, att det är alla spelarens byar inom typ den byn du är is 15x15? För annars finns ju självklart skriptet som fixar på alla byarna på spelarens profil :p

Exakt så, bra till att boka byar också om man ska arrangera en op.
 

DeletedUser

Guest
Jag har haft det scriptet förut för lääängesen, ska kolla upp om jag har det kvar! :)
 

DeletedUser

Guest
Yes, finns en där, men barbarhittaren fungerar både på .se och .net, de skriptet fungerar inte på .net.
 

DeletedUser

Guest
Jag har inga planer på att redigera mitt barbarhittarscript så att den hittar spelare.
Vill någon göra det, varsågod så länge ni ger mig cred för originalet.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ju den! :) Captain Awesome som gjorde till mig på beställning för längesen via msn :p

Vi får tacka honom för detta - vår script-Guden <333

hahaha naaw <3

Hittade visst scriptet bland min scriptsamling... hoppsan jag tappade visst bort den, och jag tror även zonic råkade göra det :awsm:
 

DeletedUser

Guest
hahaha naaw <3

Hittade visst scriptet bland min scriptsamling... hoppsan jag tappade visst bort den, och jag tror även zonic råkade göra det :awsm:

hahahaha samma här, you read my mind, Captain! :awsm: <3

Jag hittade tyvärr inte min heller, hade formaterat om datorn för ett tag sen så därför :p
 

DeletedUser

Guest
Klart de går, bara de finns någon scriptare som också vill ha.
 
Topp