Spelare att upphöja

DeletedUser

Guest
Vet inte om det finns någon sådan tråd i forumet, men jag vill ge tillfället för folk på v5 som krigar mot någon stam chansen att säga ett par ord om någon motståndare man tycker kämpar på bra fast dom har det tufft eller är otroligt roliga att Pm'a med på nätterna och medans man sänder adel mot varandra.

Synd för er som inte krigar, denna tråd kanske drar igång krig så att ni får spamma loss här också men det är ett problem vi får ta senare ;)

Kan lägga in ett exempel som början:

Mini Edel otrolig vas spelare och man vet aldrig om det är fejk eller en off by som kommer mot front byarna, han är mycket trevlig när man börjar prata med han via pm.


Detta exempel beskriver hur ni kan lägga in ett inlägg med både den sociala biten samt skicklighets grad på spelare.

----


För detta vidare och skriv på men håll er inom gränsen så att det inte blir sönder spammat och en till tråd dör på v5, så håll er on topic och spamma inte med stam kamraters skicklighet eller om dom är roliga att Pm'a med, låt fienden skriva lite så kanske det blir roligt att gå in och läsa forumet då och då.
Håll igång forumet!
 

DeletedUser

Guest
Hmmm min favorit har alltid varit sansen och NK. Sansen har jag dock aldrig skrivit med men NK och jag skickade ofta adlar mot varandra efter på tok förmånga öl.. sist fick jag pm om att de inte var snällt att skicka adlar mot någon som var full. Tror jag svarade nått att jag måste vara mer onykter.. Men byn fick jag :-D
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Bobby och Gotte Otroligt bra ledare och krigare. Inte många som slår dessa goa gossar ;) <3<3<3

Samt Hela seamen både de som är kvar och de som har slutat. Otroligt bra spelare :) <3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Mini Edel otrolig vas spelare och man vet aldrig om det är fejk eller en off by som kommer mot front byarna, han är mycket trevlig när man börjar prata med han via pm.

Oj, vilken ära! ;) Har enligt mig tyvärr inte fått chansen att visa att jag är vass mot just dig, men det kommer. :)

Har tyvärr ingen bland motståndarna att berömma för krigandet just nu, men angående det sociala kan jag ju meddela att du verkar vara en skön lirare du också. Ska bli spännande att se om du kan imponera på mig på slagfältet också när det blir dags sen! :)
 

DeletedUser

Guest
Benzocaine helt klart :)

Störtskön lirare som fick mig att prestera mer än vad jag gjort innan, fick mig att gå upp tidigare och sitta 24/7 för den delen med.
Pratade om det mesta när vi slogs på fältet.

Du är saknad här på v5 mannen :D
 

DeletedUser

Guest
Har tyvärr ingen bland motståndarna att berömma för krigandet just nu, men angående det sociala kan jag ju meddela att du verkar vara en skön lirare du också. Ska bli spännande att se om du kan imponera på mig på slagfältet också när det blir dags sen! :)

Ja, vi får väll se vad jag kan hitta på, men för tillfället har jag ju dina grannar att ta hand om som är dumma och anfaller så måste ju visa att man kan ryta till, kolla med dom om dom kan sluta anfalla så jag kan bygga upp mig så att vi kan mötas på slagfältet ordentligt sen :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tackar och bockar!

Själv vill jag nämna Spatt. Utan hennes hjälp och stöd hade jag aldrig orkat hålla samman VÄV så länge som jag gjorde. Ingen fiende iofs, men ovärderlig för att jag skulle klara rollen.

Edit: Gick igenom mina erövringar på TWstats (och såg att kontot upplösts, *snyft*). Av alla fiender vill jag nog, trots alla hårda ord när det begav sig, lyfta Norsen som aldrig gav upp trots våldtäkt från hela RAV i en gemensam aktion.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bobby, bättre ledare med dem talangerna får man leta efter.

Mini Edel, Stod emot [rs],VÄV under 5 månader och sedan SEAMEN i 2 månader, STARKT! att han är trevlig gör ju inte saken sämre.

SL, trevlig och en riktigt duktig sköldpadda.

Smockz, <3

sist men inte minst min egna favorit, Bellbodd (stabil), kanske inte v.5 duktigaste men var han var Bellbodd.
 

DeletedUser

Guest
Bobby, bättre ledare med dem talangerna får man leta efter.

Mini Edel, Stod emot [rs],VÄV under 5 månader och sedan SEAMEN i 2 månader, STARKT! att han är trevlig gör ju inte saken sämre.

SL, trevlig och en riktigt duktig sköldpadda.

Smockz, <3

sist men inte minst min egna favorit, Bellbodd (stabil), kanske inte v.5 duktigaste men var han var Bellbodd.

ok det här var en trevlig överaskning av dej yuwilofe, kan bara tacka dej för dom snälla inläggen du gjort för t*ons räkning. tror smockz åxå har en och annan vänlig gest.
 

DeletedUser

Guest
Du vet att du får beröm för att du är den enda i T*ON som gör något + är rolig att prata med? :)

Finns fler personer i gamla T*ON som gör något och de flesta är även trevliga. Välj en random person i WC och snacka lite så ska du få se! :)
 

DeletedUser

Guest
Tackar för den, du imponerade du också! :awsm:

inte lika mycket som du... jag hade ju aldrig något motstånd med mina grannar, Norsen gick och dog efter våran första våg, Asagard adlade barbarer ute i rimmen istället för att göra motstånd och resten var ett gäng nuubs som jag inte kommer ihåg nicken på ;)
 

DeletedUser

Guest
Så att upphöja SEAMEN så pass mycket som du gör så borde du bry dig eftersom han var med i SEAMEN ett bra tag...

varför då? jag har inte upphöjt honom och det finns anledningar till det och som du kan se i mitt tidigare inlägg så är 3/5 TQON spelare...
 
Topp