Spelare att minnas på v5

DeletedUser

Guest
Tänkte skriva i Snövi.T's tråd om spelare att upphöja, men insåg att den var till för att berömma spelare man krigar mot.

Den här är istället till för att berömma spelare som tillfört v5 något värt att nämnas och minnas. Kanske för folk som mej att skriva i, spelare som slutat på världen, men ändå vill säga nått om hur olika spelare påverkat v5. Memoarer och tackord, typ.

*************************************************************
För att göra ett avslut på v5 och i forumet får ni här mitt sista inlägg.
Mitt konto i spelet håller på att raderas, själv har jag inte spelat sedan i januari på det, men jag är väldigt tacksam till dom som tagit hand om kontot efter mej - fint jobbat <3

Spelare att nämna från min vinkel:

renato85 : originalet - en spelare som visste hur man fick igång offensiver, och genomförde dom med resultat. Vi har haft mycket kul ihop :)
fille, som tog över - härlig spelare även detta, mycket skicklig för sin ålder, fortsätter han spela får ni äldre rävar se upp!

minja : alltid hängiven och hjälpsam. otroligt att du orkat hänga kvar så länge som du gjorde när du fick dra hela lasset själv med att leda T*ON de senaste månaderna. Jag är glad för din skull att du äntligen lyckats göra ett avslut <3

Benzocaine : Stor spelare och diplomat med finess. Synd att du lyckades bli bannad pga tjafs med TW-admins och valde att avsluta din TW-karriär. v5 hade troligen sett annorlunda ut idag om du blivit kvar.

Spatt : Benzos högra hand och ett enormt stöd när världen vibrerade av krig och backstabbningar.

Bobby/yuwilofe : v5's mest berömda backstabbare? En av dom butter och fåordig, den andre listig och med en trevlig, trovärdig attityd. Att komma med lögner var inget ni drog er för när det gällde att få fördelar i spelet. Var och en spelar på sitt sätt. Ni valde det fula, och många på v5 tycker säkert att ni varit duktiga. -Jag är själv imponerad! <3

PREKO : ...måste man väl nämna. Mycket prat. Mer prat, och sen pratar vi lite till. Inte min favoritspelare måste jag erkänna. Det enda vi varit överens om är troligen att vi inte kom överens. Men med alla stora merger på senare tid har PREKO bevisat att han kan prata omkull många, och därför är väl Demons värd sin rank1.. .?

KILT-spelarna : har jag egentligen inget speciellt att säga om. Anonyma och lite tråkiga. Hållit sej på sin kant. Många verkligt skickliga spelare, dock!

rs/seamen-gänget : En bunt glada spelare som gillar att synas och höras. Många duktiga och aktiva även här. Satt färg på v5.

Alla andra spelare som lyckats med bedriften att hålla en fin attityd och varit trevliga i spel och forum. Riktat både till vänner och fiender. Ingen nämnd, ingen glömd!
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sansen - Var det inte du som sa att man ska hålla huvudet kallt när man får INC och man kör stor del off? Aja vi ser ju hur det gick när du fick lite motstånd som orkade stå emot din första våg med off...

PREKO - Lika trevlig ING som IRL, me like <3

Sarrow - Skönaste forumsmodden jag varit med om ^^ Samt att hon har moddrätighetern i skypen kan inte bli annat än bra med hennes sinne för humor <33

VaPPa - Ja vad ska man säga? Tack!

asagard - Vart tusan får du all deff från? Tror nästan att du skulle kunna klassas som Sansens motsatta sida, dock inte neradlad ännu ^^

Får väll börja med denna lista :)

Ps. Så klart Denea - För att du är såååå awsome :awsm:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Mr L0L: Skönare spelare att snacka med i skypechatter får man leta efter.
Goblin Thor: "Nu vänder det"
Bobby/3udd/Gotte: Bästa ledarna<3
Hatchi (Xoniva): Tack!
[rs]: <3
TheRedSnake/Grizzly: 2 "djur", båda blev neradlade. Atm ligger både på top40
Renato80 (original): Trevligare fiende finns inte :)
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Finns många man minns/kommer att minnas. Har inte snackat med så många utanför stammen så de jag kommer minnas mest är ju [rs]/ Seamen folket.

Gotte och bobby: Man kommer väll alltid minnas Gotte och bobby, som jag skrev i den andra tråden, är dem riktigt bra ledare. Kommer nog aldrig att finnas bättre.

Haroo: Tws pingla ofc. Säger samma sak om dig. Mkt trevlig att snacka med och har lirat med dig på flera världar :)

Sherminator (orginalet) : Ja vad kan man säga. vi erövrade k46 tillsammans. Sammarbetade i stort sett från de första dagarna då vi började på v5.

Vappa: Får ju inte glömma dig. Träffade dock på dig ganska sent i spelet. Efter hårt kämpande kom du till seamen tillslut. Samt väldigt trevlig att snacka med.

Finns mkt att säga om alla i Seamen. men de orka ni väll inte läsa så kan inte säga mer än att jag älskar er fd sjömän. Tror inte någon i v5 kommer glömma varken rs eller seamen. <3
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ju ha med skitmånga spelare... Så väljer ut de jag kommer på först.

Bobby, har varit med att adla ut honom när V5 började kul att han valde att börja om.

Mrfoley och theredsnake, går alltid att lita på dom!! Mina första stammisar med annat nick

Smockz, hade så roligt tillsammans så tråkigt när hon valde att sluta.

Asagard, min privata psykolog. Som tacka raggar jag deff hos mina pa :-D

Sliten, haft skitkul med honom sen V5 började. Jäkligt duktig när han väl vill

Fröken brysselkål, världens mest underbara person. där ni killar har ni missat nått!

Sweden love, originalet. Kors... Hade 90%av allt mitt deff hos honom.. Svettigt mellan varven.. Aldrig sett nån kriga som han.

Renato, originalet. Tyvärr dog V5 mer å mer efter att han slutade.
 

DeletedUser

Guest
WOHO! jag var med nånstans!
Tack Haroo :awsm:

Androx: Skönaste snubben :)

Mikelino Svårt att hitta en bättre general

Waxad (Hejsanhoppsan) Man tackar

Foureyes + Renato80 En av de bästa fienderna jag mött i tw

Haroo <3
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0


Spelar du fortfarande på V:4 kontot??:)


Mikelino: Jävligt svårt att stå imot KILT:s våger med Off när han satt vid tömmarna och styrde hela deras Offensiver.. Riktigt bra spelare.

PREKO: En utav dom bästa Ledare jag mött genom tiderna...

Tramsbyxan (Orginalet) : Riktigt bra spelare och Ledare:) också en utav de Bästa..

Tramsbyxan (Javisst) : Så grymt trevlig att prata med:) har haft en massa pratstunder med dig genom tiden här:) TACK<3

Fille Cs: Haha Forumena vart helt överspammade när du var med:p många roliga skratt har man haft med dig:)

Frazz: jaa Guden helt enkelt:)


Det var ett par st iallafall
Finns fler har inte glömt er:)
 

DeletedUser

Guest
Orkar inte skriva kommentarer så jag säger bara:

Shermi <3 Seamen, [rs] :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tor72 - Mer lättlurad spelare får man leta efter!
Willis100 - En mäktig ledare när han får säga sitt, spelat med dig från start.
Anzen - En rolig prick som har tekniska strul då och då
Wonderbarken - Mycket rolig spelare att vara social med, måste läsa våra PM snart.
AndroX - Han .. tycker inte om mig, men jag gillade sättet han inte tyckte om mig på.
Dsame - För att han inte ska gråta + att jag har plats att skriva i rutan (han är rätt bra på att kriga också :/ )
Mini Edel - "Det var ju snäll att säga när vi har pratat i snart 1 dygn" när jag berättade att jag var ny på kontot ^^
 
Topp