Spekulationer

DeletedUser

Guest
Ja , som titlen säger :)

Hur tror ni framtiden ser ut på v9 ?

En stor stam som äger hela skiten ? en massa små som fajtas ? elr ett par mellanstora som kör en kontinent var? Spekulera fritt och kom med förslag!

Vilka spelare tror ni kommer ligga i toppen ? Eventuella överraskningar ? Både poäng och OD mässigt!


Själv spelar jag inte v9 men tycker ändå de är kul att kolla på avstånd :)

Jag tor att det kommer bli mest fart i SV och minst i NV. Spelare som är att räkna med här är bland annat min kära vän Danneboy som alltid är med och köttar :D

Tror lite på dom andra spelarna från rank 1-20 på andra världar men dessa ska inte verskattas !!

V9s gubben i lådan ? vem kan de vara mån tro? Jag vet en kille som kommer ställa till med en massa skit om han nu får som han vill ^^


Era åsikter?! skriv!! :)
 

DeletedUser

Guest
undrar hur wallin och danneboy ska vara mot varann i samma kontinent
 

DeletedUser

Guest
Tror att det kommer att finnas 3 stora stammar.
Tyvärr i varsin kontinent :(
 

DeletedUser

Guest
hehe

jag tror det kommer gå hett till några mellanstora stammar föds många stammar som går ihop många stammar går under för dom massinvitar noobs... fast det är bara roligt att många stammar massinvitar då får man mycket att kötta :D:D
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju säga att jag har inga dispyter med wallin...

Jag tror vi kan dela på kontinenten...

Jag menar varför slå ut varandra när man istället kan ha samarbete och slå bort alla n00bs
 

DeletedUser

Guest
Är VBF en familjestam? Det står moderstam på beskrivningen.

ALLE MAN URBORD! LÄMNA GENAST! JESUS, YOUR ALL GONNA DIE!!!!
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att världen kommer utmynna i en enda röra av sex, drugs and rockenroll. Tillslut kommer världen stängas ner för att alla ligger hemma deckade framför datorn med en halvt uppdrucken JD-flaska i handen i stället för att spela....

bara en teori alltså....behöver inte ha rätt....men...eee...skit samma jag tror värld9 kanske slutar så för mig i varjefall :p
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tror att det kommer bli många tidiga krig som sållar ut en del kontinentstammar.. sen växer dem sig feta och startar ett stort krig.. lite åt v6 hållet.

Nya världar har en tendens att gå i krig snabbare känns det som.
 
Topp