speed

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ja kan ju flika in en fråga till så vi kommer någorlunda ontopic. Det är en speed runda i helgen va.? Läste nånstans i forumet att de kommer vara en runda varje helg framöver men nu hittar ja inte tråden. Om de e nån som vet var den ligger får ni gärna länka den så kan ja läsa mig till svaren själv.
Om ni inte hittar länken så undrar jag också om det är så att man måste anmäla sig inom en viss tid. eller anmäla delad internet anslutning inom en viss tid.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ja kan ju flika in en fråga till så vi kommer någorlunda ontopic. Det är en speed runda i helgen va.? Läste nånstans i forumet att de kommer vara en runda varje helg framöver men nu hittar ja inte tråden. Om de e nån som vet var den ligger får ni gärna länka den så kan ja läsa mig till svaren själv.
Om ni inte hittar länken så undrar jag också om det är så att man måste anmäla sig inom en viss tid. eller anmäla delad internet anslutning inom en viss tid.

Idag klockan 18:00 ;).


http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=8331
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tack danney. Och tack för att du valde att dumförklara mig på skype istället för det offentliga forumet.=)
 

DeletedUser

Guest
Jo det är tillåtet fast man får använda nätverkskabel.
Men tror inte att det finns på svenska än iaf... Har bara hittat på tyska... Men kul är det iaf med 2000x speed ^^

roligt är det också med unlimited farm ;) men har ingen att spela med =/
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp