speed

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja det får man men man får inte spela över internet men om ni använder tex nätverkskabel så är det tillåtet.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag menar att man sitter några polare och kör en runda speed på samma internat anslutning..
Det kör väl igång en runda ikväll?
 

DeletedUser

Guest
Jaså, du menar vanliga speeden ^^
Trodde du mena att ni skapade eget och körde endast mot varandra :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
nope ja menar en riktig speed runda.. Känns som att man inte har så jätte mycket att vinna av att köra på samma internet anslutning eftersom de ändå går så jävla snabbt. Men de blir första gången för mig så ja e helt grön
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag menar att man sitter några polare och kör en runda speed på samma internat anslutning..
Det kör väl igång en runda ikväll?


Ja det får man. Skicka in en ticket med namn på alla som ska spela (ig namn ofc)
så ni inte blir bannade direkt för att ni gör flera konton på samma IT.anslutning.
Sen är de bara o göra som vanligt. lägga till varann på delad internetanslutning o lira på :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ja det får man. Skicka in en ticket med namn på alla som ska spela (ig namn ofc)
så ni inte blir bannade direkt för att ni gör flera konton på samma IT.anslutning.
Sen är de bara o göra som vanligt. lägga till varann på delad internetanslutning o lira på :)

Fan va soft.. Känns lite mobbat att sitta helt själv ett dygn o lira.. får man inte köra mot gemensamma mål eller hur funkar de.?
Och om man får köra mot samma mål. Gäller samma spelare eller samma stam. Vilket räknas som samma "mål"

Tack för era svar
 
Senast ändrad:

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
När det gäller mål, så får ni inte attackera samma spelare.
Ni får lov att attackera olika spelare i samma stam.
Ni får lov att assistera samma spelare.

Så ja, ni får välja ut en stam och varsin spelare och kötta fläsket av dem :)
 

DeletedUser

Guest
skulle vilja kunna sitta flera stycken i ett rum och köra en engen speedd men det kanske inte går...:(
 

DeletedUser

Guest
Det går... Fast vet inte om det e tillåtet att säga hur för flera sådana inlägg har raderats .
 

DeletedUser

Guest
okej hoppas det går skulle ju va trevligt! att typ sitta 10-20 spelare i ett och samma rum
 

DeletedUser

Guest
Det går... Fast vet inte om det e tillåtet att säga hur för flera sådana inlägg har raderats .

Jag har läst på .net att det är tillåtet, Men bara med dom som är på samma anslutning, Ifall man lägger upp det på internet så kan man åka i fängelse för att det är ett grovt brott(iaf enligt tyskarna :p)
 

DeletedUser

Guest
härligt då kan man ju fixa en speed med mina klasskompisar!
 

DeletedUser

Guest
Jag har läst på .net att det är tillåtet, Men bara med dom som är på samma anslutning, Ifall man lägger upp det på internet så kan man åka i fängelse för att det är ett grovt brott(iaf enligt tyskarna :p)

Jo det är tillåtet fast man får använda nätverkskabel.
Men tror inte att det finns på svenska än iaf... Har bara hittat på tyska... Men kul är det iaf med 2000x speed ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp