Speed server

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kommer det att komma en speed server på svenska?

En liten undring bara ;)
 

DeletedUser

Guest
Inte på länge tror det måste bli ett par olika servrar innan dess så det är långt in i framtiden
 

DeletedUser

Guest
Jag är hyperglad :) hoppas bara inte för många slutar på W1 bara.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Tro mig, tog mig bra tid att få värld 2. Speed servern kommer men inte förens vi har minst 5 världar och ett par mer medlemmar.

Förhoppningsvis kommer värld 2 att hjälpa oss på traven med fler medlemmar också. Glöm inte bort att referera era vänner också.

Då värld 2 börjar kör vi också en ny tävling där man kan vinna 100pp.
 

DeletedUser

Guest
Tro mig, tog mig bra tid att få värld 2. Speed servern kommer men inte förens vi har minst 5 världar och ett par mer medlemmar.

Förhoppningsvis kommer värld 2 att hjälpa oss på traven med fler medlemmar också. Glöm inte bort att referera era vänner också.

Då värld 2 börjar kör vi också en ny tävling där man kan vinna 100pp.

Ska försöka vinna den ;)

Bra sätt är att få folk som ge upp att komma tillbaka eftersom de fått en större chans att klara sig.

Det är väl imorgon världen öppnar?
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Hehe, entusiastiska ni är. De är bra. :) Den startar, let's say, 1 timme efter att jag har vaknat. Vilket brukar vara runt 14.00 tiden haha :p
 

DeletedUser

Guest
Haha sömntuta:D Själv måste man stiga upp 07:00 för att hinna till skolan som börjar 8 :( Nej!!!:eek: Slutar kl 16:00 :( 2 timmars fördel för alla andra
 

DeletedUser

Guest
Eller föresten... På fredag slutar jag tidigare:D

Det var torsdag jag slutade 16:00. Alltså imorgon.
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer inte vara inne på fredag på nya världen men kanske på lördag tar jag min rättmätiga plats som Rank 1. :D

//snowcoach
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp