speed server

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det ska finnas speed servrar till dom som inte har råd :rolleyes: .
jag själv har inte råd att köpa dom där P. :(:(:(
 

DeletedUser

Guest
men Moderatorna är redan så snälla dom första 150-200 som joinar Speed är gratis så man måste skynda sig.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Dessutom är inget gratis, de kostar oss otroligt mycket pengar i drift.
 

DeletedUser

Guest
Det vet jag inte riktigt men... En webbsida är itne så jättedyr.. Lite dyrare med en så här det är klart men... Sen kostar det ju lite att ha folk som jobbar med det också... Och utrurstningen.
 

DeletedUser

Guest
Det lär kosta dem multum att hålla igång allt och sen så måste de ju även tjäna pengar, annars hade det liksom inte varit någon ide med det hela^^
 

DeletedUser

Guest
De är väll inte så dyrt att lirra speed...

alla runder med speed som är 2 dagar jag kommer alltid in bland dom 200 första sen när man når en viss poäng då får man ju grattis premium allltså så blir dom runderna Grattis för mej =)

sen den här månads rundan den köpte jag 5 premium använder dom så jag har premium hela månaden ut =)

Jag tkr de är billigt xD
 

DeletedUser

Guest
det billigt men jag slösar alldrig pengar på online spel men förut när jag spelare nån annana onlinespel brukade min kompis betala :p
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Det vet jag inte riktigt men... En webbsida är itne så jättedyr.. Lite dyrare med en så här det är klart men... Sen kostar det ju lite att ha folk som jobbar med det också... Och utrurstningen.

Att koda något nytt kostar multum, att køpa servrar som kostar næmre 5000 euro. Att hyra utrymmer før servrarna, att hyra næt så de ræcker till 200 servrar. De kostar, tro mig. =)
 

DeletedUser

Guest
Att koda något nytt kostar multum, att køpa servrar som kostar næmre 5000 euro. Att hyra utrymmer før servrarna, att hyra næt så de ræcker till 200 servrar. De kostar, tro mig. =)

Är du i danmark på nåt sätt??....XD
 

mirandir

Member
Reaktionspoäng
0
Att koda något nytt kostar multum, att køpa servrar som kostar næmre 5000 euro. Att hyra utrymmer før servrarna, att hyra næt så de ræcker till 200 servrar. De kostar, tro mig. =)

Jag jobbar själv på ett företag som bla har webhotell så jag vet att det kostar. Och det betydligt mer än man kan tro!

Ett ADSL-abonnemang från Telia kommer man inte långt med... ;) Inte ens "hemma-fiber" kommer i närheten av vad som krävs....
 

DeletedUser

Guest
Okej, nä min familj har också en hemsida och det kostar inte många slantar precis..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp