Speed Championship 2012 huh?

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Min personliga åsikt förhåller sig sådan att de spelare som uppnår en viss grad av förstående och kompetens inom detta spelet, borde i protest, vägra spela om vi blir tvungna att ha inkompetenta spelare med i laget.......


Dvs. jag tycker inte vi ska ha en massa skit spelare som spelar för att det är häftigt att "va med" utan ett lag där alla är bra. Därför tycker jag att speed spelarna själva ska bestämma vilka som ska vara med baserat på vad de kan.

De finns en hel hög med spelare som vunnit många fler speeds än mig men som inte vet vad backtracka är. Man kommer inte kunna adla barbarer i mästerskapet precis (om man inte vill förlora)
Kan dra fler förslag men jag tror ni fattar, att backtracka, snipea, skicka adels på 1 sec, veta vad man ska bygga m.m är en självklarhet.
 

DeletedUser

Guest

Agreed, .se borde välja en ledare som tar emot ansökningar. En sån som har ledaregenskaper, tid att förbereda och som är neutral och inte favoriserar. Som t.ex. om man skulle välja billy eller viigoo som ledare, båda är as trevliga grymma speedspelare.

Men båda skulle automatiskt favorisera bort motsvarande speedteam för att... ja ni hatar typ varann eller nått.
 

DeletedUser

Guest
Agreed, .se borde välja en ledare som tar emot ansökningar. En sån som har ledaregenskaper, tid att förbereda och som är neutral och inte favoriserar. Som t.ex. om man skulle välja billy eller viigoo som ledare, båda är as trevliga grymma speedspelare.

Men båda skulle automatiskt favorisera bort motsvarande speedteam för att... ja ni hatar typ varann eller nått.

Det sista som du skrev är fel skulle jag tro. Vet inte hur det är med Viktor men Billy hade garanterat tagit ut de bästa speedspelarna, oavsett han gillar eller hatar dom. Tror det är likadant med Viktor.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Agreed, .se borde välja en ledare som tar emot ansökningar. En sån som har ledaregenskaper, tid att förbereda och som är neutral och inte favoriserar. Som t.ex. om man skulle välja billy eller viigoo som ledare, båda är as trevliga grymma speedspelare.

Men båda skulle automatiskt favorisera bort motsvarande speedteam för att... ja ni hatar typ varann eller nått.

En idé vi tar båda eftersom båda känner till olika spelare, det hade nog varit det bästa. Det kommer vara uttagningsspeed tror jag som det var på nordic masters så vi får väll göra lika dant och dra ihop ett lag.
 

DeletedUser

Guest
Håller med Zeerox och Boefst här. Vore bättre med nån annan sorts uttagning än en enda speedrunda.
Är väldigt lätt att bra spelare försvinner på grund av att nån inte tycker om dem och vill jävlas eller sånt. Eller så kanske man inte har tid just då?
Sen måste reservsystemet ses över eftersom det blev lite kaos i NM när en del inte fick tag på reserver. Blir det uttagningsrunda så hoppas jag på Boefst förslag om att ett lag spelare slår ihop sig.

Och vad ni än gör så se till att Abel är med i laget!!!! Han måste bada igen nu!!
 

DeletedUser

Guest
Jag håller inte med.
Jag är för bra för att spela i lag.

/Hoora
 
Topp