Speciella titlar på forumet!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som många av er säkert har märkt så har ni börjat få lite titlar under era namn här i forumet och det beror på att vi har infört ranker som styrs av hur många inlägg ni har gjort på forumet.

Nedan så följer en lista över hur många inlägg man måste passera för att få en ny titel samt de olika titlarna.

Enjoy!=)

4rypht.png
0-10 inlägg

91j401.png
11-50 inlägg

2m5fec4.png
51-100 inlägg

30wnkon.png
101-200 inlägg

mjlaup.png
201- 300 inlägg

29pdh8g.png
301 - 500 inlägg

rjpkq0.png
500 inlägg och uppåt
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar katapulten i detta system.

Annars ett roligt och bra system. Detta kanske får forumet att bli mer aktivt.:)
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Hahahaha låter som ett bra sätt att liva upp forumet på! ;)

**VARNING** Forumstroll **VARNING**
 

DeletedUser

Guest
TIME TO TROLL DA FORUM ONCE AGAIN.




joke.

EDIT: JAG HAR INTE HELLER EN SÅDAN FIN LITEN SAK.
 

DeletedUser

Guest
Alla borde ha fått sina titlar nu, annars får ni hojta till.=)
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Finns det några idéer om fler titlar, såsom titlar som är tidsberoende på olika sätt?
Kul idé! På prov eller kommer det att stanna?
 

DeletedUser

Guest
Finns det några idéer om fler titlar, såsom titlar som är tidsberoende på olika sätt?
Kul idé! På prov eller kommer det att stanna?

Tror inte vBulletin har möjligheten att lägga in tidsberoende titlar, någon som har lite mer kunskap om vBulletin får gärna kommentera om det.=)

Dessa titlar kommer stanna, kanske att vi gör om det lite i framtiden man vet aldrig. :)
 

shebbe

Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr hittade jag bara att man kan lägga in html osv i titeln, men kanske ni kan ge Special text titlar till alla som varit medlem ex antal år eller något :).
 

DeletedUser

Guest
(Inget illa menat följande är bara snäll kritik)

Själv tycker jag att dessa titlar är ganska meningslösa... eller ja det kanske väcker så folk vill skriva mer på forumet. Men dom är fula och känns att dom tar stor plats? Skulle hellre vilja ha en större avatar :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp