SpanK

DeletedUser

Guest
Om någon planerar krig mot Spank tror jag inte det har så mycket med andra världar att göra, utan snarare:

Opponenter besegrade (Stammar)
Som anfallare Som försvarare Total
Rank Namn Besegrad
1 Da Spankers 3.596
2 De omtyckta 1.312
3 FlowerPowerPandaArmy 911
4 VäsbyNinjas 673
5 realitysucks 506
6 Fritzls källare 488
7 Allies Of The Sword 423
8 Södra wcw 416
9 Northern Stars Alliance 360
10 Brothers In Arms 356

...att deras trupper ingår i de 3596.
 

DeletedUser

Guest
Haha, 3.596 är om man tänker efter inte alls mycket i ob. Tror de har de eftersom de flesta inte är noobs och attackerade direkt när nybörjarskyddet försvann gentemot andra massinvitestammar som inte vet att de ska bygga trupper och anfalla.
Vi i [rs] ligger ju 5:a på ob-rankingen och är 13 medlemmar och nybörjarskyddet för oss försvann kl. 19-20 igår.

Så Klart de fortfarande kan vara en sims city stam:rolleyes:

Men det får vi se sen när de börjar få adel om de bara adlar barbar byar.;)
 

DeletedUser

Guest
Vadå? Vi är fredliga varelser!

We come in peace! :rolleyes:

peace-alien.gif

Vem har inte sett Mars Attacks?? :)
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Det är lätt att titta på OB ranken o genast tänka: SpanK är ej så fredliga som det sägs.

Anledningen till att vi har gått upp oss i OB ranken är för att "idioter" deffar upp barbarbyar, där deras trupper enkelt blir köttade då dessa byar saknar mur.

Värt att nämnas är att vi låg etta på den ranken redan innan Nybörjarskyddet tagits bort.

Sen som Alias säger:
Vi ger oss på mindre stammar som finns i trakterna, alla vi behöver resurser väll?
Att påstå att vi _inte_ krigar vore fel i vilket det aldrig har blivit påstådd

Avslutningsvis: Sluta deffa våra farmbyar så vi kan bygga våra Högkvarter och krydda byarna med marknad, barrack intresserar inte längre.
 

DeletedUser

Guest
Det är lätt att titta på OB ranken o genast tänka: SpanK är ej så fredliga som det sägs.

Anledningen till att vi har gått upp oss i OB ranken är för att "idioter" deffar upp barbarbyar, där deras trupper enkelt blir köttade då dessa byar saknar mur.

Värt att nämnas är att vi låg etta på den ranken redan innan Nybörjarskyddet tagits bort.

Sen som Alias säger:
Vi ger oss på mindre stammar som finns i trakterna, alla vi behöver resurser väll?
Att påstå att vi _inte_ krigar vore fel i vilket det aldrig har blivit påstådd

Avslutningsvis: Sluta deffa våra farmbyar så vi kan bygga våra Högkvarter och krydda byarna med marknad, barrack intresserar inte längre.

men om era spelare defar barbarbyar så kan väl andra få göra det -.-
 

DeletedUser

Guest
Nisse-lille, du får naturligtvis göra som du själv önskar.
Att lägga upp din strategi efter @rd@s små inlägg på externa är nog ingen vidare idé..
 

DeletedUser

Guest
Det är lätt att titta på OB ranken o genast tänka: SpanK är ej så fredliga som det sägs.

Anledningen till att vi har gått upp oss i OB ranken är för att "idioter" deffar upp barbarbyar, där deras trupper enkelt blir köttade då dessa byar saknar mur.

Värt att nämnas är att vi låg etta på den ranken redan innan Nybörjarskyddet tagits bort.

Sen som Alias säger:
Vi ger oss på mindre stammar som finns i trakterna, alla vi behöver resurser väll?
Att påstå att vi _inte_ krigar vore fel i vilket det aldrig har blivit påstådd

Avslutningsvis: Sluta deffa våra farmbyar så vi kan bygga våra Högkvarter och krydda byarna med marknad, barrack intresserar inte längre.

Min stam har blivit attackerad av spelare i Spank. Jag är visserligen bara en vanlig byfåne, men någon idiot anser jag mig inte vara och min stam är inte den största, men vi är starka. Hade vi haft fler medlemmar hade vi också legat bland topp 10.

Jag har också slaktat soldater i barbarbyar men verkar inte ha fått någon ob för det.
 

DeletedUser

Guest
det är väl fan klart som korvspa att spank snackar dynga, dom kommer naturligtsvis försöka plocka alla oss andra direkt dom får chansen, och dom kommer troligtsvis lyckas.

Sen tycker jag det är rätt smart att försöka attackera och söla ner dom så tidigt som det absolut är möjligt med tanke på att alla i den stammen är bra spelare och vet exakt hur dom ska göra för att bli störst och bäst även här.
 
Topp