Spam-tråd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tänkte att vi skule ha en spamtråd, så spammarna håller sig borta från de andra trådarna. Jag börjar på ett ämne, och så ser vi vart i är på sid. 30!

Vi börjar med... Speed! Vad är bra/dåligt med speed?
 

DeletedUser

Guest
jag slår vad 10 spänn om att den här tråden kommer att låsas
 

DeletedUser

Guest
varför då? den skadar väl ingen, och håller spam-narkomaner borta från trådarna! Och om den Geschlossas, så kan vi väl nyttja den så länge den finns! Jag tycker de är bra för att man dels kan testa diverse taktiker, dels så vinner man premium om man blir störst! (detta kan t. ex. leda in på vad som är bra/dåligt med premium.)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vi hade en liknande tråd... den legendariska "den som spammar sist vinner" tråden, kommer inte ihåg hur många sidor vi hade, typ 1000 eller nåt sånt men dem låste eftersom... jag kommer inte ihåg xD
 

DeletedUser

Guest
vi hade en liknande tråd... den legendariska "den som spammar sist vinner" tråden, kommer inte ihåg hur många sidor vi hade, typ 1000 eller nåt sånt men dem låste eftersom... jag kommer inte ihåg xD

Eftersom ni spammade :p Och det är emot reglerna att spamma även i Off topic sektionen!?!

Så denna kommer låsas jag lovar :p
 

DeletedUser

Guest
Tackar att ni visar förståelse för de moderatorer som inte har paus, tvingar även mig att gå in och jobba när jag har paus.

Jävla nötter.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Vi har haft liknande trådar tidigare och de de inte funkade utan blev konstanta regelbrott och påhopp i den tråden så tog jag beslutat efter begäran från flertalet på forumet att låsa den tråden.

För framtiden så undanber vi oss trådar av denna typ.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp