Sno Medlemmar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När stam A går in och säger till stams B medlemmar att Stam A har bra sammarbete med stam B (ljuger givetvis), och sen bjuder in och så kallat "snor medlemmar" Från stam B .. är det inte lite lågt att göra på detta sätt, en sån stam kan ju inte komma långt i det hela.

Det handlar om stammen CnKr går in och "snor" medelammar fårn ReS, tycker det är dåligt spel sätt och vill bara säga till deras ledare att om ni inte kan fixa "egna" lojala medlammar, utan ljuger för spelare, så ska ni inte styra en stam!

Det hela gör mig förbannad att man inte kan spela på ett ärligt sätt:mad:

Vill gärna ha lite åsikter från spelare.
 

DeletedUser

Guest
Tycker snarare tvärtom, om inte medlemmarna vill stanna i ens egna stam så är det ju något fel på stammen.
Självklart ska man inte ljuga ihop en historia om ett bra sammarbete mellan stammar för att få över en medlem, men klart man har rätt att rekrytera stammedlemmar från andra stammar. Ivarjefall så här tidigt in i spelet.
Klart jag skulle bli besviken på mina SPRIT medlemmar om dom kilar till en annan stam men det är dom fria att göra innan spelet börjat på riktigt. Däremot om någon av mina spelare skulle sticka någon annan stans mitt i ett storkrig vore det en helt annan historia. Men dit är det långt och vår sammanhållning kommer att förbättras ännu mer tills dess.

*SKÅL*
 

DeletedUser

Guest
Tycker snarare tvärtom, om inte medlemmarna vill stanna i ens egna stam så är det ju något fel på stammen.
Självklart ska man inte ljuga ihop en historia om ett bra sammarbete mellan stammar för att få över en medlem, men klart man har rätt att rekrytera stammedlemmar från andra stammar. Ivarjefall så här tidigt in i spelet.
Klart jag skulle bli besviken på mina SPRIT medlemmar om dom kilar till en annan stam men det är dom fria att göra innan spelet börjat på riktigt. Däremot om någon av mina spelare skulle sticka någon annan stans mitt i ett storkrig vore det en helt annan historia. Men dit är det långt och vår sammanhållning kommer att förbättras ännu mer tills dess.

*SKÅL*



Håller med att de är fria att gå till vilken stam som helst om dem vill, men en stam ska inte behöva ljuga om att stammarna har bra sammarbete och lura in medlemarna i stammen för att de inte kan fixa egna. Dålig stil enligt mig men sen har alla sina egna åsikter och som jag bruka säga.... "Åsikter är som ett rövhål.. alla har en"
 

DeletedUser

Guest
Skriv till medlemmarna att CnKr har ljugit. Det skulle jag ha gjort eller bara köta CnKr:D
 

DeletedUser

Guest
Det härär en taktik som alltid används och kommer alltid göras, för att den är effektiv…
 

DeletedUser

Guest
jag är lite n00b här, vad för taktik med "bra sammarbete"?
 

DeletedUser

Guest
Som ledare för CnKr så kan jag bara skaka på huvet åt det hela.
Först så har det aldrig varit på tal om ett sammarbete med Res och sen så var det flera av era medlemmar som VILLE gå över och föreslog att alla skulle göra det. Det var deras idé att bjuda in dom andra. Tydligen hade inte alla trivts så bra i eran stam...:rolleyes:
Och vi har redan pratat om det här via Pm och jag tycker att det är grymt lågt att du ska ta upp de i det allmänna forumet med massa lösa och falska anklagelser. Visst är det tråkigt att dom vill lämna er, men som sagt gilla läget.

Och vad är det vi har ljugit om? Era medlemmar går till oss och inte tvärtom!!!

MVH //WoW
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
När stam A går in och säger till stams B medlemmar att Stam A har bra sammarbete med stam B (ljuger givetvis), och sen bjuder in och så kallat "snor medlemmar" Från stam B .. är det inte lite lågt att göra på detta sätt, en sån stam kan ju inte komma långt i det hela.

Det handlar om stammen CnKr går in och "snor" medelammar fårn ReS, tycker det är dåligt spel sätt och vill bara säga till deras ledare att om ni inte kan fixa "egna" lojala medlammar, utan ljuger för spelare, så ska ni inte styra en stam!

Det hela gör mig förbannad att man inte kan spela på ett ärligt sätt:mad:

Vill gärna ha lite åsikter från spelare.

Jag, Dubster1994, Diplomat i stammen CnKr vill säga en sak angående detta:

Om jag ska vara ärlig var det en av era spelare som påstod sig vara rådsmedlem i eran stam, och valde ut ett antal spelare som skulle gå över till vår stam, då han ville gå över till vår stam, tekniskt sett borde ni ta kontakt med denna medlem istället, och jag tror ni vet vem det är, och det är förmodligen fel att peka ut någon såhär i det allmänna forumet...
 

DeletedUser

Guest
Då den informationen jag fick var att ni gick in och lura medlemmarna att gå över till er för ni påstod att ni hade "bra sammarbete" med ReS.. Vi behöver inte diskutera det med .. tycker bara det är dålig stil.. man kommer inte långt med det iheller..



Bertil? Gecholssen?
 

DeletedUser

Guest
Vi har väl aldrig påstått det? Dålig stil är det väl att hänga ut en stam när man inte vet hur det ligger till. Klart att du inte vill diskutera saken nu när du inser vilken miss du har gjort!
 

DeletedUser

Guest
No miss... vill bara att alla ska veta att cnkr är en stam lurar medlemmar... fick infon från ledaren i Res.. och enligt honom så lå det till så ..


så Bertil? Lås?
 

DeletedUser

Guest
Så nu när tråden inte låses undrar man ju vem av de två som talar sanning.
Kan debatörerna återigen ta plats på scen?
 

DeletedUser

Guest
Okej sorry Bertil.. har blivit så van att du låser trådar..

Nej, spelar ingen roll längre då jag inte är i Republiken längre.. hade inte tid att leda.

Så Neldo? (va det väl.. tror jag läste det) Kan du låsa tråden?
 

DeletedUser

Guest
Varför så brottom att låsa tråden?;)
Då vill jag bara meddela att du har blivt fel informerad. Vi har aldrig lurat nån för att få medlemmar. Vi bjuder in dom vi anser ligger bra till både poäng mässigt och på kartan. Sen att era medlemmar väljer att gå över är ju helt upp till dom. Tråkigt att du ska fortsätta kasta paj. Vi har förklarta för både Res och för dig hur det gick till och det kan vi bekräfta.

Nej det har aldrig varit på tal om ett sammarbete mellan Res och oss och vi har aldrig ljugit för några. Sen att även vi vart förda bakom ljuset är väl bara att beklaga. Tycker bara att det är löjligt att det ska behöva bli en så stor grej av det hela.
 

DeletedUser

Guest
Om ni bjuder in medlemmar för dem ligger "bättre" till för er så tror jag det är en liten blanding av massinvite men man bjuder dock inte in "många" om du fattar men när du "bara" bjuder in UTAN att han har sökt så är det i klass till lite "noobigt" om du fattar..

Om ni då går in och säger till vissa medlemar att " Vi ligger bättre till för oss.. kom till oss istället" är det lågt och det enligt mig är också att "sno medlemar"

Sen om dem vill gå över fine.. då är det deras val, men ni ska inte bara bjuda in folk då ingen vill gå med er genom att ansöka utan ni måste fråga dem först..
 

DeletedUser

Guest
så här i början är det ingen fara tycker jag. men har man suttit i 5 månader tillsammans med en stam, fått resurser, beskydd o.s.v+ att stammen fungerar bra, då är det faktiskt adlingstime om den personen leftar ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp