SnelaKattenKlappar bids farewell

DeletedUser

Guest
Tycker vi höjer kvalitén på inläggen här annars så kommer hänglåset fram.

Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
mycket bra jobbat av er.. lite synd att ni slutade faktiskt... hoppas man få se er på andra världar =) visst vissa har rätt till en viss del att om man ska lyckas i nån värld så e det väldigt tidkrävande så där hade ni ett stort plus att ni va 3 st på ett konto, men däremot förstår nog inte folk hur svårt de samtidigt kan va att ha 3 st spelare på ett o samma konto... så där ska ni oxå ha creds för att ha lyckats hålla ihop.. har sj sett C/O konton som vart i toppen som failat pga att de inte lyckats hålla ihop, kan oxå säga att jag varit med om det sj..
 

DeletedUser

Guest
Får bara säga bra jobbat, men får hålla med boefst, 1 person e solo.. 3 personer är inte solo ;)
 

DeletedUser

Guest
Så du slipper läsa igenom mitt inlägg GOW :)

Mjo, men det du gör är ju ett fjantigt No offense-inlägg. Man säger något snällt, för att täcka upp sitt skitsnack.

"Ni fuskade, ni e överskattade, ni gangbanga, ni merga, ni var 3 stycken på 1 konto, ni är admins, ni hade spioner, blablablabla

...men alltså, SKITBRA JOBBAT!"

Men detta är ganska vanligt förekommande på .se's forum, och en av anledningarna att flertalet f.d. PoP-tomtar dragit sig tillbaka. Lägger man upp något som belyser ens egna positiva resultat, så präglas trådarna av en massa snorungefasoner där folk letar ursäkter och dissekerar situationen för att kunna underminera bedriften. Inget nytt under solen, i denna tråden. Flera av er var dessutom 2 på era konton, vilket tydligen är olja i jämförelse med 3 spelare's vatten?

Tackar Fudde & Knass för en skoj speltid. Jisses vad mycket bättre det gick än jag väntat mig. Hatten av!
 

DeletedUser

Guest
Dom kämpade precis som oss andra. Även fast dom var 3 st så var det grymt bra. Bra kämpat att kunna hålla ihop som ni gjorde.

Och spioner är nog ett måste om man har en stam som GaleT mot sig?
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Hur i hela satan motiverar ni att ta bort mitt meddelande men inte meddelandet jag svarar på? Jag vill ha en 14 sidig rapport i min inkorg. OMEDELBUMS!
 

DeletedUser

Guest
Mjo, men det du gör är ju ett fjantigt No offense-inlägg. Man säger något snällt, för att täcka upp sitt skitsnack.

"Ni fuskade, ni e överskattade, ni gangbanga, ni merga, ni var 3 stycken på 1 konto, ni är admins, ni hade spioner, blablablabla

...men alltså, SKITBRA JOBBAT!"

Men detta är ganska vanligt förekommande på .se's forum, och en av anledningarna att flertalet f.d. PoP-tomtar dragit sig tillbaka. Lägger man upp något som belyser ens egna positiva resultat, så präglas trådarna av en massa snorungefasoner där folk letar ursäkter och dissekerar situationen för att kunna underminera bedriften. Inget nytt under solen, i denna tråden. Flera av er var dessutom 2 på era konton, vilket tydligen är olja i jämförelse med 3 spelare's vatten?

Tackar Fudde & Knass för en skoj speltid. Jisses vad mycket bättre det gick än jag väntat mig. Hatten av!

SFFN <3

Tänkte hoppa in här och säga att jag som har följt HP från läktarplats har diggat "snelakatten" accet från start. Var helt säker först att ni skulle gå med i GaleT men ni valde den "svåra vägen" och det var sjukt fint att se! Äntligen några bra spelare som inte valde att gå med den bästa stammen utan körde sitt eget race :):)

Tummen upp från en simpel apa!

43442-royalty-free-rf-illustration-of-a-3d-chimpanzee-mascot-giving-the-thumbs-up---pose-1-by-julos.jpg
 

DeletedUser

Guest
Wall of text (för stort o kopiera)

Klart Boefst ska få kritisera eran insats, eller är det en tråd där enbart positiva "ni-var-bäst" kommentarer är tillåtna?

Rätta mig om jag har fel, men han själv spelade inte ens Classic? Alltså kom han inte med några ursäkter, utan tyckte ni överdrev eran insats lite med att säga att NI lirade solo.

Är inte emot er insats, men blir lite förbannad när ni "eliter" alltid ska styra och ställa. Även kallat Snorungefasoner..

"Flera av er var dessutom 2 på era konton, vilket tydligen är olja i jämförelse med 3 spelare's vatten?"

Anser att även det var en slags bortförklaring, men det kanske bara ni för pyssla med.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Rätta mig om jag har fel, men han själv spelade inte ens Classic?

Ibech-kontot (stavning?) spelades av Boefst, och det var jag som adlade den byn från just SnelaKattenKlappar (samma konto som han kritiserar). Så där har du fel, tyvärr.

010 (498|523) K54 2,893 lbceh [BoB] SnelaKattenKlappar [Lonely] 2010-10-22 17:49:08 <- Boefst vs SnelaKatten

Sen så kan jag bara beklaga att tråden ska spåra ur såhär, tycker det är extremt tråkigt att sitta och läsa klassen på inläggen som varit so far och som mod (även om jag inte är på denna värld) hoppas jag att tongångarna gentemot varandra (notera, inte enbart emot oss som spelat kontot tråden handlar om) skärps till.

//TGOW
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
SFFN, TGoW och OP. Ni gjorde ett sjukt jobb. I'm proud <3
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Klart Boefst ska få kritisera eran insats, eller är det en tråd där enbart positiva "ni-var-bäst" kommentarer är tillåtna?

Rätta mig om jag har fel, men han själv spelade inte ens Classic? Alltså kom han inte med några ursäkter, utan tyckte ni överdrev eran insats lite med att säga att NI lirade solo.

Är inte emot er insats, men blir lite förbannad när ni "eliter" alltid ska styra och ställa. Även kallat Snorungefasoner..

"Flera av er var dessutom 2 på era konton, vilket tydligen är olja i jämförelse med 3 spelare's vatten?"

Anser att även det var en slags bortförklaring, men det kanske bara ni för pyssla med.

1. Han grundade hela sin kritik, på att märka ord. Du får ursäkta mig om jag tycker att det är aningen överflödig kritik. Du kanske kommenterar färgen på ett frimärke, det gör inte jag iaf.

2. Vad bortförklarade jag? Var det kanske så att jag uppmärksammade hyckleriet i en del kritik? Eller du kanske läser mellan rader som ingen annan lagt märke till, ditt lilla geni.

[/SmoutzkastninG]

Jaja, återgå till ert nu, inte värt fler tangentbordsslag från min sida. Bai
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
jag måste bara säga att detta var sjukt bra jobbat av er. :awsm: hoppas ni kommer tillbaks på någon kommande HP runda
 

DeletedUser

Guest
Klart Boefst ska få kritisera eran insats, eller är det en tråd där enbart positiva "ni-var-bäst" kommentarer är tillåtna?

Rätta mig om jag har fel, men han själv spelade inte ens Classic? Alltså kom han inte med några ursäkter, utan tyckte ni överdrev eran insats lite med att säga att NI lirade solo.

Är inte emot er insats, men blir lite förbannad när ni "eliter" alltid ska styra och ställa. Även kallat Snorungefasoner..

"Flera av er var dessutom 2 på era konton, vilket tydligen är olja i jämförelse med 3 spelare's vatten?"

Anser att även det var en slags bortförklaring, men det kanske bara ni för pyssla med.

Han hade ett eget konto som låg granne med mig oxå som slutade i att han blev farmad ganska snabbt och jag spelade själv på mitt konto från start.

Bara pinsamt att klanka ner på andra när man är kass själv.
 

DeletedUser

Guest
Ibech-kontot (stavning?) spelades av Boefst, och det var jag som adlade den byn från just SnelaKattenKlappar (samma konto som han kritiserar). Så där har du fel, tyvärr.

Okey, tar tillbaks det påståendet då, fel av mig!

1. Han grundade hela sin kritik, på att märka ord. Du får ursäkta mig om jag tycker att det är aningen överflödig kritik. Du kanske kommenterar färgen på ett frimärke, det gör inte jag iaf.i

Klart man märker ord när det är fel, hela inlägget handlar ju om att ni spelade ensamma. Rätt ska vara rätt.

2. Vad bortförklarade jag? Var det kanske så att jag uppmärksammade hyckleriet i en del kritik? Eller du kanske läser mellan rader som ingen annan lagt märke till, ditt lilla geni.

"Flera av er var dessutom 2 på era konton, vilket tydligen är olja i jämförelse med 3 spelare's vatten?" Är väl en precis lika dålig bortförklaring som ni ansåg Boefst komma med.

Att du sedan avslutar med en förolämpning... Nödvändigt
 

DeletedUser

Guest
Hur i hela satan motiverar ni att ta bort mitt meddelande men inte meddelandet jag svarar på? Jag vill ha en 14 sidig rapport i min inkorg. OMEDELBUMS!

Av den enkla anledningen att din post skedde efter att jag sagt till, vidare diskussion är helt onödig att tas här och kan tas via PM med mig.

Mvh, Twilight
 
Topp