Snart Nobling

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som ni ser gick Tyfon 500 poäng på en dag detta menas med Akademi. =) grattis :eek:
 

DeletedUser

Guest
Som ni ser gick Tyfon 500 poäng på en dag detta menas med Akademi. =) grattis :eek:

Grattis Tyfon - är dock rätt ovärt att skaffa sig en annan by såhär tidigt? Fast han vill väll kanske vara den första som noblar en by på v3! :)

Lite offtopic här men det är guldmynt, va?
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
hmm detta visste jag inte om? hade han smällt upp akademi hade nog vi fått veta det.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
mjo men du utgick att det var så. men som sagt. hade han smällt upp akademi hade vi fått reda på de.
 

DeletedUser

Guest
Ah, min käre sovjetiske granne. Hans närvaro märks. Varenda närliggande farmbar by är tom när man kommer dit. Jag måste stapla omkring på kryckor.
 

DeletedUser

Guest
Ah, min käre sovjetiske granne. Hans närvaro märks. Varenda närliggande farmbar by är tom när man kommer dit. Jag måste stapla omkring på kryckor.

HAHA =]

Ryktet gör sig dock gällande att Tyfon inte är någon man med krig i sinnet, nej, han försöker bara sprida "det röda budskapet" genom att dela med sig av sina resurser och dylikt! Eller hur var det nu...
 

DeletedUser

Guest
Grattis Tyfon och jag tror inte tyfon skulle berätta då han inte vill att ni ska ta fördel av det och utnyttja hans adel . Spelare säger inte alltid när dom får adel .. har du inte lärt dig det ?

Jag tror banne med att han har adelhuset men inte guldmyntet eller adelsmannen än.
 

orvarso

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis Tyfon och jag tror inte tyfon skulle berätta då han inte vill att ni ska ta fördel av det och utnyttja hans adel . Spelare säger inte alltid när dom får adel .. har du inte lärt dig det ?

Jag tror banne med att han har adelhuset men inte guldmyntet eller adelsmannen än.

hm.............
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Grattis Tyfon och jag tror inte tyfon skulle berätta då han inte vill att ni ska ta fördel av det och utnyttja hans adel . Spelare säger inte alltid när dom får adel .. har du inte lärt dig det ?

Jag tror banne med att han har adelhuset men inte guldmyntet eller adelsmannen än.


Din logik är ju helt enkelt bländande :rolleyes:.

Ser ju att det inte har någon betydelse vad man säger här. Så ni kan få tro vad ni vill. det har ändå ingen betydelse.

Tack för gratulationerna, kan spara dom till senare.
 

DeletedUser

Guest
Grattis Tyfon och jag tror inte tyfon skulle berätta då han inte vill att ni ska ta fördel av det och utnyttja hans adel . Spelare säger inte alltid när dom får adel .. har du inte lärt dig det ?

Jag tror banne med att han har adelhuset men inte guldmyntet eller adelsmannen än.

No shit, det räcker ju att kolla på statistiken så kan du se att han inte har adel än.

F.ö så kan du växa jävligt snabbt om du bara uppar hq/stall/barrack/verkstad så..
 

DeletedUser

Guest
Din logik är ju helt enkelt bländande :rolleyes:.

Ser ju att det inte har någon betydelse vad man säger här. Så ni kan få tro vad ni vill. det har ändå ingen betydelse.

Tack för gratulationerna, kan spara dom till senare.

Tackar Tyfon ...
 

DeletedUser

Guest
No shit, det räcker ju att kolla på statistiken så kan du se att han inte har adel än.

F.ö så kan du växa jävligt snabbt om du bara uppar hq/stall/barrack/verkstad så..

jaa men kolla han sa Akademin men inte guldmyntet eller Adelsmannen.
det vet man ju inte ^^ :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kolla på statistiken för värld tre. Det finns en adelsman!! Engelska serven 13 och svenska 3:an släpptes smtidigt och engelsmännen har ingen adelsman. Men det har svenskarna! Visste ni det?
 

DeletedUser

Guest
Vi är ändå först!!!!

Imponerande
icon_rolleyes.gif
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp