Snöplogen kommer

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ja du aeon nu tkr jag du bara är löjlig att du inte vet om att man kan ha ett nick in game och ett annat på forumet *suck*
 

DeletedUser

Guest
Förlåt för offtopic. Ni är ju dryga som sjutton!

PErsonen i fråga spelar antagligen på mer än en värld. Då med namnet "Nenes". Nennes vill sen inte avslöja sitt nick på v10 och därför använder h*n "Nennes" FORUMKONTO för att skriva här.

Och det är inte pushing.

Aeon,DM, ni är bara löjliga,har sett upp till er, dock inte nu efter denna tråden.


/Magic Apple

Your in my heart :) Kunde inte förklara det bättre själv :) gillar dock att göra det komplicerat för de jag diskuterar med så de får tänka ite :p Men tack för förklaringen... Kanske var värt att göra en sammanfattning då vissa verkar inte ha vett i skallen för att fatta ;)

tack Magic <3
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
ja du aeon nu tkr jag du bara är löjlig att du inte vet om att man kan ha ett nick in game och ett annat på forumet *suck*

Jodå, tro det eller ej men det vet jag mycket väl att man kan. Men när forumsnicket är reggat i v10 och spelaren ifråga säger att det kontot och det andra är hans/hennes/dens/dets så tror jag dom flesta börjar undra... kanske är dags att tänka först och skriva sen??
 

DeletedUser

Guest
Jodå, tro det eller ej men det vet jag mycket väl att man kan. Men när forumsnicket är reggat i v10 och spelaren ifråga säger att det kontot och det andra är hans/hennes/dens/dets så tror jag dom flesta börjar undra... kanske är dags att tänka först och skriva sen??

ja aeon kanske dax att använda dina egna ord "Tänka först skriva sen" ????
 

DeletedUser

Guest
Snuttebubben lille... det gör jag redan :D

va bra, men men iallafall så skall vi ju trots allt diskutera kriget i denna tråden. så då kan ju jag och aeon prata i PM istället =D

ja nu har kriget varit igång i 2 och en halv timme lite drygt, och jag hoppas alla är glada, vi i Hire hoppas naturligtvis på ett spännande krig
 

DeletedUser

Guest
Jodå, tro det eller ej men det vet jag mycket väl att man kan. Men när forumsnicket är reggat i v10 och spelaren ifråga säger att det kontot och det andra är hans/hennes/dens/dets så tror jag dom flesta börjar undra... kanske är dags att tänka först och skriva sen??

Hmm... Trodde inte du var så dum att du trodde något annat XD Men där ser man hur fel man har :)
 

DeletedUser

Guest
deus nu svamlar du bara i mörkret.
har du inget vettigt att tillföra denna tråd så ber jag dig att hålla dig borta från den
 

DeletedUser

Guest
deus nu svamlar du bara i mörkret.
har du inget vettigt att tillföra denna tråd så ber jag dig att hålla dig borta från den

Nej då, lampan är tänd. Anser det vara personangrepp.
har aldrig kallat nån av er dumma i huvudet eller dylikt. Har bara kritiserat er stam. Och hur en del spelare har agerat i spelet.
 

DeletedUser

Guest
Du menar, ni har ingen moral, heder eller riktigt kurage som hindrar er att utföra modiga handlingar.

bara detta är kan jag se som personangrepp då du påstår att vi varken har heder eller moral
så snälla deus skärp till dig snälla, nu är du bara löljig.
 

DeletedUser

Guest
bara detta är kan jag se som personangrepp då du påstår att vi varken har heder eller moral
så snälla deus skärp till dig snälla, nu är du bara löljig.

Er stam ja.. Det är inget personangrepp. PERSON är singularis.
om jag kallar dig idiot är det ett personangrepp eftersom det riktar sig mot dig som person. Om jag kallar stammen Hire för idioter är det stammen jag kallar det för, inte någon person. Ganska stor skillnad. Om ni inte klarar av att skilja på spelet och personer, ska ni nog inte läsa eller skriva i forumet.

Att dissa en stam och lyfta fram en stam i dålig dager, vilket förvisso int behövs i Hire fallet, är det propaganda. Inte personangrepp.
 

DeletedUser

Guest
nåja ivlket fall som hels deus, så påstår du att vi i Hire inte har någon heder eller moral vilket om man skall tolka regelverk på pricken är klassat som personangrepp. du vet det är inte angriparen som bestämmer när det är personangrepp det är personen/personerna som blir utsatta för det.
så skärp till dig och åter gå till din massinvite stam eller bibloteket och läs tw for dummie m.m för jag är bara trött på dina komentarer
 

DeletedUser

Guest
Om jag kallar stammen Hire för idioter är det stammen jag kallar det för, inte någon person.

Då ska du inte skriva idioter... Då ska du nog skriva Idiotstam. Fel grammatiskt där ;) Och om du kallar stammen för idioter alltså menar du medlemmarna i stammen så det blir ett personangrepp. Eftersom du menade fler och inte bara en eftersom du just skrev idioter och inte mitt föreslagna idiotstam. Alltså flera medlemmar i Hire = personer + angrepp = Personangrepp ;)
 

DeletedUser

Guest
Denna tråden har flippat ut och jag ser alldeles för mycket skitsnack här nu. Vill ni ha den öppen så håll er till ämnet. Kommer att backtracka och dela ut varningar och förseelser där jag finner det lämpligt och den som inte fixar att hålla linan från och med nu koommer att få upprepade förseelser som bonus.


//Humble
 

DeletedUser

Guest
nåja ivlket fall som hels deus, så påstår du att vi i Hire inte har någon heder eller moral vilket om man skall tolka regelverk på pricken är klassat som personangrepp. du vet det är inte angriparen som bestämmer när det är personangrepp det är personen/personerna som blir utsatta för det.
så skärp till dig och åter gå till din massinvite stam eller bibloteket och läs tw for dummie m.m för jag är bara trött på dina komentarer

Håll dig till saken, propaganda är en sak att angripa en person är en annan.

Då ska du inte skriva idioter... Då ska du nog skriva Idiotstam. Fel grammatiskt där ;) Och om du kallar stammen för idioter alltså menar du medlemmarna i stammen så det blir ett personangrepp. Eftersom du menade fler och inte bara en eftersom du just skrev idioter och inte mitt föreslagna idiotstam. Alltså flera medlemmar i Hire = personer + angrepp = Personangrepp ;)

Det kan inte vara ett personangrepp så länge inte en specifik person angrips, vilket inte har varit fallet.
Sen kan du vrida runt argumenten hur du vill du kommer i alla fall inte undan med att jag angripit en person.
jag har angripit en stam i propaganda syfte och gör det fortfarande, då ni framställer er själva i lite dålig dager just nu.
och så länge det finns gagn i att attackera era inlägg kommer det att göras. Förr eller senare gör ni ju uppenbarligen bort er.
Tro mig, ni är inte de första jag lyckas provocera bort i externa utan att behöva använda mig av personangrepp.
Jag överlåter alltså er att begå misstagen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ber om Ursäkt Humble för det eftersom det jag var antagligen en av de som gått över gränsen!

Ska skärpa mig, men också säga till Deus att han inte kommer kunna provocera bort oss ;) Det klarar du nog inte av :)
 

DeletedUser

Guest
ledsen att göra dig besviken deus men den stora förloraren här är du...du förstår det att tråden kommer vara aktiv sen att vi ignorerar dig är en annan sak, tänk hade du varit lite smart så hade spelat dina kort rätt men så bright är du inte utan du spelar helt fel, att du skiver i vår tråd är ju bara för uppmärksamhet eller ja även kallad attentionhore men det är synd om dig tyvärr så gör du bort dig mer än vad du tror.
ledsen men från och med nu så är du osynlig i hires ögon så dina inlägg kommer vi ej att lägga märke till
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp