Smurf #4 (Horden)

DeletedUser

Guest
våran berättelse började i det fagra landet Smurfvil där det bode 7 smurfar.
Mudnor den store.
Mirra den grymme.
Baltzarb den vise.
data uven den gode.
Smok3 den höge.
Tankpunk den helige.
och Xaran den gudomlige.

Våra tappra smurfare törstade efter blod, en törst som endast tusentals och åter tusentals slag skulle kunde släcka.
Törsten drev oss framåt, sökandes efter en värdig motståndare både i söder, öster och väst men där fanns icke något för oss att hämta.
Bönder och soldater flydde så fort de fick syn på dess sju underliga ting, små och blåa var de.

Vårat rykte spreds och vart vi än kom flydde man och ställde samma fråga What the Smurf is a Smurf?

Våran vistelse i dessa vädersträck var kort och otillfredsställande. Vi ställde oss alla samma fråga.
'Finns det någon här i denna runda värld som är en värdig motståndare?'

Och då kom svaret som en smurifixare från himmelen!! NORR!! vi får vända blicken mot norr och skåda!

'Jag har hört rykten om en stor hord uppe i norr, viskningar i de mörka' sa Mudnor den Store.

'Men kan denna så kallade hord släcka våran törst, vårat begär?' sa Baltzarb den Vise.

'Hör upp smurfisar! det finns då bara ett sätt att ta reda på det!' sa Xaran den Gudomlige

Och där med började vandringen norrut, mot den stora hord som sades vänta där

den hord som går under namnet Horden!!
 

DeletedUser

Guest
Jag hade rätt där :)

Sen är det -Sth- som står på tur? ;)
 

DeletedUser

Guest
Vem vet vart smurfarna bär av?! är denna så kallade hord inte stor nog för våran törst får vi söka vidare!!
 

DeletedUser

Guest
Vi ska stå fast mot dessa smurfar, även om det kanske blir vår undergång... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hörrni, jag vill se lite incs nu , är besviken på de tre andra "krigarstammarna" :eek: , c'mon boys ! imponera på mig !
 

DeletedUser

Guest
jaa.. hade förväntat mig mer av topp tio.. vissa att ni ska vara där ni är!! annars kommer smurfarna och tar över ;)
 

DeletedUser

Guest
Muppar e vad ni e... Hade dock gjort samma sak om ja vetat att ja skulle dö! :D
 

DeletedUser

Guest
du har fått något om backfoten!! :O muppar ser hemska ut!!
Vi är smurfar!! små, söta och väldigt dödliga!!

får lägga upp bilder.. folk får inte börja missta oss för muppar.. då är något sjukt fel!!
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Vänta på, vissa är vaken på nätterna, kanske är det då vi drar in byar från er då?
Man vet aldrig ;) :eek:
 

DeletedUser

Guest
Byar från Da smurf?? vi är för små och kluriga!! vi överfaller era adelsmän (dom tjocka och feta som inte får någon motion) och hjärntvättar dom!! sen har vi en stor adelsarme som kommer att ta över hela världen!!

MOHAHAHA:D
 

DeletedUser

Guest
självklart, så snart ngn stam vågar gå på oss ;)
dt är knappt ngn av oss som har nåra incs, o vi har ändå förklarat krig mot 4 stammar.. Boooooring ^^
 

DeletedUser

Guest
det kommer , vi tänkte vänta in o se vad som väntade oss . men om de inte gör ngt motstånd så äre väl fritt fram ;) mohaha !
 
Topp