Smurf #3 (.:RF:.)

DeletedUser

Guest
En ny gladiator har gjort entré på arenan!

Iklädd i sandaler, en kort dödlig dolk, en rund vikinga-inspirerad sköld och en trucker keps stiger Smurfs in i rampljuset. En stigande stjärna, en blivande legend, män bland råttor, en sann, sann kämpe utav ett virke hittils okänt i hela den udragna historien av tribalwars!

Smurfs har ett mål, ett mål som vi har gemensamt med en klase övriga stammar på ett gäng diverse världar, nämnligen världsherravälde.

För att citera Elvis Presley: "A little less Conversation, A little more Action" så ska jag direkt slå på den stora trumman:
Härmed förklarar den stolta unionen av Smurfs krig emot en ohyra, ett moln av vedervärdighet som har lagt sig som en ful boll i den sydöstra delen av kartan(k 55), nämnligen .:RF:.

Vi hoppas på ett spännande och utdraget krig, ty vi har inga liv.

Och för att avsluta med lite propaganda och en catchy slagordsramsa som för övrigt kommer ifrån musikalen Grease och i grunden handlar om män i allmänhet, men till min stora förtjustning såg jag att citatet mycket väl gick att tillämpa till .:RF:. utan några varken grammatiska fel eller fakta fel:
"They are too low even for the dogs to bite. .:RF:.s are rats, no, worse than that, .:RF:.s are fleas on rats, no, .:RF:.s are ameobes och fleas on rats."

Tack för oss

What the Smurf is a Smurf?!
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår att ni vill synas på forumet och att alla ska veta vilka ni är men kunde ni inte ha gjort en tråd där ni förklarar krig mot hela världen så att det inte ska ta för mycket plats här på forumet?
 

DeletedUser

Guest
Kunde vi gjort, men vi förklarar inte krig mot hela världen utan endast mot de vi vill kriga mot =) och vi tar ju en sak i tag , lugnt och stilla liksom =)
 

DeletedUser

Guest
är inte ni lite väl långt bort ? nae, får se villka det blir =)
 

DeletedUser

Guest
Mudnor, är det inte lite kul att du, enligt .:RF:.s profil, ska sköta deras diplomati när du inte ens är med i stammen?
 

DeletedUser

Guest
vi hade 4 ledare en sluta för några dagar sen 2 fludde och en har gett upp
 

DeletedUser

Guest
Vad bra mudnor, då kan du ju sätta ur varandra som fiender i båda stammarna ;)
 

DeletedUser

Guest
haha! pyttsan heller! xD

Horden är ett litet tuggummi som har fastnat under Smurf-sandalen.
Något inte ens värt att böja sig ner för att peta bort! :D
 
Topp