Sluter i Värld 5

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom min hälsa kraftigt försämrats de senaste dagarna, har jag bett min stam Yggd att ta hand om min enda by.

Jag hoppas jag framöver blir stärk nog att komma tillbaka, men som det är nu, så måste jag tyvärr sluta spela i Värld 5.

Jag önskar er alla lycka till.

Kram

Maria
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du blir bättre

och svensktafro sluta vara skadeglad skulle du vara glad om du fick en kraftig försämring av din hälsa?:mad:
 

DeletedUser

Guest
Kan vara tufft att spela TW då man glömmer bort tiden och hälsan, testa rehab och sen dra ner lite på skärmtiden. Lycka till!
 

DeletedUser

Guest
När jag är sjuk spelar jag sjukt mycket TW. ;) Finns inte så mycket annat att göra då. Så om du "inte ens" orkar spela TW när du är sjuk måste det vara allvarligt. Krya på dig och hoppas att energin kommer tillbaks!
 

DeletedUser

Guest
När jag är sjuk spelar jag sjukt mycket TW. ;) Finns inte så mycket annat att göra då. Så om du "inte ens" orkar spela TW när du är sjuk måste det vara allvarligt. Krya på dig och hoppas att energin kommer tillbaks!

Tänkte precis det samma xD när jag är hemma vankar jag runt datorn konstant och försöker komma på nåt jag kan göra på tribalwars.
hoppas du tillfrisknar:)
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
När jag är sjuk spelar jag sjukt mycket TW. ;) Finns inte så mycket annat att göra då. Så om du "inte ens" orkar spela TW när du är sjuk måste det vara allvarligt. Krya på dig och hoppas att energin kommer tillbaks!

Jo men maria har nog lite allvarligare sjukdom en feber.

Krya på dej.
 

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Jo men maria har nog lite allvarligare sjukdom en feber.

Krya på dej.
Ja.

För några månader sedan fick jag åka ambulans. Det visade sig jag drabbats av kärlkramp.

Sedan har jag blivit bättre. Men för lite mer än en vecka sedan började jag må sämre igen. För några dagar sedan, när jag tog beslutet att lämna V 5 och även V 1, så hade jag ont i bröstet, huvudvärk, ständiga näsblödningar, yrsel och dubbeltseende.

Jag kommer prata med min läkarte kring detta på tisdag.

Kan tillägge att jag just nu håller på att sluta i .net med. Kommer troligen också att sluta i .no och här på .se i värld 2.

Skall försöka stanna kvar i Värld 3 och 4. Sedan kommer jag försöka spela speed ibland, om jag är vid bra hälsa, vill säga.
 

DeletedUser

Guest
japp jag vet inte vem du är men lycka till och krya på dig :)
 
Topp