Slutat

DeletedUser

Guest
För de som undrar så har jag slutat och givit mitt konto till en person jag litar på. Säger dock inte vem det är :p

Så hejdå allihopa och lycka till med världen
 

DeletedUser

Guest
Synd att du slutar här då :( Känner inte dig men iaf ;) Tänk om alla spelare som slutade skulle göra en egen tråd, det skulle bli kaos :p Därför tycker jag inte att det är så kul med sånna här trådar.
 

DeletedUser

Guest
Man kanske skulle lägga ut en post i alla världar som man inte spelar i om att man inte spelar där så att alla vet det :D
 

DeletedUser

Guest
Synd att du slutar här då :( Känner inte dig men iaf ;) Tänk om alla spelare som slutade skulle göra en egen tråd, det skulle bli kaos :p Därför tycker jag inte att det är så kul med sånna här trådar.

Nää, nu är det ju inte så att alla gör det. Men se upp den "nya" poweeer han är farlig ;)
 

Keio

Member
Reaktionspoäng
0
Nä, ingen gör sånna här trådar eftersom de förstår att det skulle bli alldeles för många.

Förutom du ;)
 

DeletedUser

Guest
Nä, ingen gör sånna här trådar eftersom de förstår att det skulle bli alldeles för många.

Förutom du ;)

Haha, ja just det. Alla utom lilla jag. Ja jag har då aldrig sett en tråd där det står "slutar" på.

Som synd är så får jag inte ta farväl av mina gamla SVIT polare för de skriver ju aldrig här...

Jaja om ni nu ser det ialla fall så hejdå och lycka till i V2 mot oss. För det lär ni behöva :D
 
Topp