Slutar

DeletedUser

Guest
Hej allesammans. Jag skrev precis ett långt avsked till värld 9, som jag tänkte skulle roa er lite under tiden som ni läste, och inte som andra inlägg innehöll en massa smutskastning, men när jag satt där och lät fantasin flöda, så blev jag på något sätt utloggad...

När jag sedan skulle skicka mitt så fantasifulla och långa farväl så stod det att jag inte var inloggad och inte hade behörighet till det...

Man blir ju lite förbannad på sånt. I vilket fall som helst tackar jag för mig. IRL livet kallar, och det gäller att prioritera bort lite grejer.
Jag är nöjd med min insatts i V.9. Kunde ha spelat mina kort lite bättre kanske, men skitsamma. :)

Ni som jag tjafsat en smula med, låt oss glömma det. Eftersom det är ett spel, så får man en roll som lite liknar den man är egentligen. Den enda skillnaden är att man tänker sig för lite mer i verkligheten, och bedömer saker med gott omdöme. Här i ett spel som detta kör man bara på, och skiter i om det är någon som blandar in känslor i spelet.

Till er som kommer fortsätta önskar jag en trevlig fortsättning här på V.9.

Och kom ihåg det som våra morsor alltid sagt när vi sitter och svär över spel!

"Det är bara ett spel"

HAAJ!
 

DeletedUser

Guest
Varför gick du inte bara bakåt och kopiera texten?
 

DeletedUser

Guest
Har gjort samma sak med samma käftsmäll efter en timmes filande på en text. I IE har jag inte lyckats backa och få tillbaka fältet, däremot i Firefox. Bill Gates may you rot in hell!! Numera skriver jag allt längre än 10 minuter i word - shit, där hade vi Bill igen... ;)

Lycka till i andra missions Jocke.
 

DeletedUser

Guest
Har gjort samma sak med samma käftsmäll efter en timmes filande på en text. I IE har jag inte lyckats backa och få tillbaka fältet, däremot i Firefox. Bill Gates may you rot in hell!! Numera skriver jag allt längre än 10 minuter i word - shit, där hade vi Bill igen... ;)

Lycka till i andra missions Jocke.

Tänk om Word gör samma sak då och skyller på att du blivit utloggad? :O

Lycka till irl
 

DeletedUser

Guest
Kommer lite som en överraskning för en att du slutar, hade sett det framför mig att vi skulle mötas i en envig en dag:p Som du säger, det är ett spel, och jag skulle känna mig som en åsna om jag inte gick med på det du föreslår - vi glömmer allt tjafs.
Lycka till, ha ett bra liv, ska se om jag inte kan sno åt mig en och annan by av dig sen, då de börjar ligga allt lägligare och lägligare ;P
 
Topp