Slutar

DeletedUser

Guest
Ja, nu är det också min tur att sluta spela här på v9.

Jag vill tacka alla som har stöttat, hjälpt och gjort det möjligt för mig att nå toppen. Hoppas att vi kan spela med varandra någon annan gång :)

För varje dag har mitt sug för att spela här sjunkit, dels för att man helt enkelt har tröttnat men också för Sprits dominans på v9. Ni har gjort det väldigt bra och jag hoppas att det fortsätter att gå bra för er, som jag hoppas att ni andra stammar också kan fortsätta växa.

Bristande respekt....

Ja, det finns flera stycken här på v9 som inte respekterar och spelar ett schysst spel. Några av er finns i Sprit och andra i Smisk. Jag vet inte vad som har gjort er till det ni är, men det finns alltid en anledning. Jag hoppas att ni slutar upp med det dåliga ni gör. En orsak till att vissa slutar att spela här är pga er.

Det är inte min starka sida att skriva avskedstexter men jag hoppas att ni förstår vad jag menar, jag är trots allt bara en simpel krigare.

För intresse av mitt konto (StridertheRider) kontakta mig via pm.
 

DeletedUser

Guest
det finns alltid folk som skriver på ett så dumt sätt att en del faktiskt mår dåligt.. det är därför man alltid ska tänka sig för när man skriver en text.. jag pesonligen har alltid en som skriver till mi ´g och försöker få mig att må dåligt oavsett vilken värld jag är på.. inte samma person heller.. eller inte samma konto iallafall..
 

DeletedUser

Guest
Jag skriver en del illa saker för att provocera ibland, vid krig och så (och Xarxez har väl tagit efter mig lite där) men jag är inte med i SMISK längre, som du kanske kan se, så jag för inte deras talan på något sätt. Inte min nuvarande stams heller, fast detta är första gången jag yttrar mig på forumet sen jag lämnade SMISK. (Förutom första dagen/kvällen, som vissa kanske minns).

Säger dock inte att SMISK inte skriver kränkande saker, jag har dock inte sett något.
 

DeletedUser

Guest
Stammen i sig kanske inte gör det.. men finns alltid folk som gör det.. och det jag brukar göra om det är för grovt är att anmäla det och vidare befodra det til deras ledare och fråga om dom accepterar sånna medelanden..
 

DeletedUser

Guest
Jaha IGM meddelanden?

Trodde nästan du menade att adya och jag är så störiga här på forumet att alla slutar på v9 :(

Verkar ju nästan som alla slutar på v9 just nu iaf ^^
 

DeletedUser

Guest
Då får man önska lycka till fortsättningsvis då.
Trist med en till motpol till Sprit som försvinner, men skit händer och fötter som man säger.

För Strider och Fosterland!!!
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag greppar inte riktigt vad som pågår. Delvis förstår jag inte varför man säger att folk är respektlösa och sen väljer att inte specificera i vad som varit så hemskt. Förstår inte heller varför man bryr sig om vad folk säger i IGM, om det nu är det som det handlar om. Folk backstabbar hit och dit och det är väl tråkigt, men samtidigt så är det ett strategispel och då får man förvänta sig att backstabbing förekommer.

Du får JÄTTEGÄRNA ge lite detaljer om vad som har sagts/gjorts, för det som stod på din profil i TW är lite motsägelsefullt gentemot det du säger här. Frågar man mig så är det ganska respektlöst att påstå att "om jag ville hade jag dominerat världen" eller något i den stilen. Inte direkt det ödmjukaste uttalandet jag har sett och ganska lätt att kläcka ur sig för att sedan sluta...

Personligen tycker jag att du får skriva precis vad du vill, men då kan du inte heller klaga när andra gör det. Så nu vill jag se en ordentlig pajkastning, tas gärna i PM om du är orolig för varning.

Ha det fint. Vi kanske ses på en annan värld.
 

DeletedUser

Guest
Synd att du slutar, har saknat dina attacker :)

Lycka till i framtiden.


Vill också påminna att världen inte är över ännu, mycket kan hända, bara om man själv vill det.
 
Topp