Slutar

DeletedUser

Guest
Jag har valt att sluta spela TW för denna gång..
tiden finns inte..
har börjat jobba och ska ut och resa senare i sommar så 0 tid för data och då gnistan inte finns så slutar jag..

Vill tacka alla i LAW (som spelat lr spelar) och resten av v6! har varit enormt kul att spela här :)
även vill jag tacka horden för en bra kamp hittills och hoppas kampen blir bra utan mig :)

det finns 1 person på hela TW-v6 som jag inte tänker tacka! denna spelare kör under nicket: Simon Wiberg !!! denna spelare vill jag säga förlåt till!
då min tid och min kraft för TW inte finns och inte funnits på ett tag så har jag ej kunnat köra kampen mot dig!
hade gärna gjort det men hoppas vi möts i andra världar så jag kan vinna över dig ;)
tack för en bra start på kriget wiberg men tyvär måste jag sluta :(

kommer även sluta på HockeySteffe kontot så nästa gång ni träffar mig är under annat nick ..

detta har inget att göra med hackningen då detta var bestämt redan innan det skedde!

önskar alla i v6 lycka till!

(detta inlägg skrivs ej som en uppmärksamhets tråd utan endast för jag är rank 1 och har många byar! vill mer göra v6 uppmärksamma på min bortgång)
:eek:
 

DeletedUser

Guest
Oerhört tragiskt. :(

Tack för tiden som varit & hela CP önskar dig lycka till IRL!
Får hoppas på återseende i nån annan värld. :)
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt hockey, du som varit vid min sida sedan start! Hare gött och jag hoppas vi har kontakten via Msn/skype.
 

DeletedUser

Guest
jävligt tråkigt säger jag men du får lycka till irl. hoppas jag stöter på dig senare när du komer tillbaka ;)
 

DeletedUser

Guest
Trist. Lycka till IRL och om du kommer tillbaka under annat nick ;)
 

DeletedUser

Guest
Alltid tråkigt å mista spelare, jag som trodde att jag iaf skulle hinna skicka nån attack mot dig:(
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt, lycka till IRL.

Blir en del byar att internadla nu för LAW:p
 

DeletedUser

Guest
Ha det gött Hockeysteffe, du gjorde ett tappert försök att ta mina K55 byar :D

Hoppas du kommer tillbaka nån gång. Skulle verkligen vilja spela med dig. Du verkar vara en bra TW spelare. Lycka till ILR!
 
Topp