slutar abel slutar jag

DeletedUser

Guest
Herregud, du är värdelös på speed och det vet du. Enda anledningen till att du bara kört "100%" på ett par speeds och vunnit alla dem är för att de enda speedsen du fullföljer är dem du inte blir bashad på direkt. Då kallar du det att "köra 100%". Annars spelade du väl ändå inte seriöst va?

Du vågade ju aldrig möta mig 1vs1 på speed, hur kommer det sig?

/V

För enda jag vill möta 1v1 är Abel ;)
 

DeletedUser

Guest
Då jag lirar på v15, dock så äre ju inte så svårt att lira TW längre om man jämför med förut :),


Antar att du ligger top-rankad på v15 eftersom du faktiskt var en av de 100 första att registrera sig på .se? Får man en autograf för den bedriften? :rolleyes:

Gillade din prestation på v13 btw, bli kickad från en massinvite-stam pga dålig tillväxt i poäng...
emoticon-00136-giggle.gif
 

DeletedUser

Guest
Snälla thooht sluta skriv du skämmer ju bara ut dig mer och mer.
WOW, så du har spelat i samma stam som Ic3, gör det dig grym? Håller med snubben som sa att du är helt värdelös på speed och du visade verkligen ''enorma'' skills i Scandi Wars ska jag säga.
 

DeletedUser

Guest
Antar att du ligger top-rankad på v15 eftersom du faktiskt var en av de 100 första att registrera sig på .se? Får man en autograf för den bedriften? :rolleyes:

Gillade din prestation på v13 btw, bli kickad från en massinvite-stam pga dålig tillväxt i poäng...
emoticon-00136-giggle.gif

v13? ;o

(10 tecken)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Tråden om jdz blev tråden om thoots personlighetsbrister, fan va coolt.

JDZ HAR ÅKT NER I DIKET.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Så du menar att Milka! för att ta ett exempel suger? När vi stod emot noob-alliansen på v1? Eller att dom 3 bästa speed stammarna iallafall .net's historia suger? Jag visat flertal gånger att om jag bara vill så kan jag leka ut vem som helst, dom få speeds jag verkligen orkat spela 110 % och hela rundan ut har jag vunnit. Dom världar jag lirat 100 % har jag adlat allt som stått i min väg(se .no v2 när jag och chus lira) , ska bli kul att faktiskt se om dagens TW spelare har nån chans mot oss oldschool. Då jag lirar på v15, dock så äre ju inte så svårt att lira TW längre om man jämför med förut :),
och för dom som lirar speed. Ska bli kul att köra oldschool stam mot dagens script kåta spelare :)



Well... Åtminstånde står jag för va jag säger, och vågar säga va jag vill här på forumet. Låter ju dessutom mina yxor tala för mig ;)

SkriveR från iphone så det blir rätt fuckat men iaf, du säger emot dig själv lite "suger milka för att vi stod emot >>>>>NOOB<<<<<-alliansen. thooht du var den sämsta i SW och jag ville tillochmed ha fucking Danneboy med i teamet istället för dig.. Och då är det illa.
 

DeletedUser

Guest
SkriveR från iphone så det blir rätt fuckat men iaf, du säger emot dig själv lite "suger milka för att vi stod emot >>>>>NOOB<<<<<-alliansen. thooht du var den sämsta i SW och jag ville tillochmed ha fucking Danneboy med i teamet istället för dig.. Och då är det illa.

Var med 1 match, och jag slutade efter typ 2 timmar precis som 4-5 andra lol.
 

DeletedUser

Guest
Var med 1 match, och jag slutade efter typ 2 timmar precis som 4-5 andra lol.

Du verkar inte ha förstått att ingen vill se dig skriva här.. så jag säger detta nu , svart på vitt (kofta) , SLUTA SKRIVA DIN PATETISKA SJÄLVBIOGRAFI.
 

DeletedUser

Guest
Back OnT dååååårå

Synd att du slutar, du var bra i Sprit men jag äger dig på käka korv

// Jägermeister
 
Topp