Skulden ska tillbaka?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ibland lyckas även ni i TBHT, ni kan försöka hålla i era byar lite mer kanske? ;)

Vi i Pant! har fått in flertalet ansökningar ifrån era medlemmar om att de vill lämna stammen, en del har valt att börja om efter blivit rensade, det är 2 stycken vad jag vet som lämnat pga interna stridigheter innan krigets utbrott.

Att ni fick en träff på mina trupper var mest lycka om jag ska vara ärlig, jobbigt att sitta på en lapp ibland och batteriet dör precis innan man ska ducka attacken, men det är smällar man får ta. En träff förändrar inte ett krig :)

Det står sedan krigets start 2 - 0 till Pant! emot TSOT och TBHT och det kommer att ändras snabbt till stigande siffror, deras adling tidigare är anledningen till att IAPn bröts och ett krig bröt ut. Stammen TBHT valde att ignorera den tidigare IAPn som fanns mellan stammarna för en adling och vägrade lämna tillbaka byn, vi i Pant! accepterar inte detta utan ser det som en attack emot oss.

Vi bryter aldrig ett avtal om det inte finns en god anledning till det, vilket de i detta fall fanns, sen har TBHTs ledare sagt en del duma saker och haft samtal bakom vår "rygg" (framför oss) om att backstabba, vi ville vänta tills fler adelsmän fanns ute innan vi skulle vidta åtgärd emot alla deras planer emot att få ned oss i Pant!. Men droppen gick och vi valde att stå upp och slåss.

Nu får vi se hur det går i kriget.

Side 1:
Tribes: Pant!
Side 2:
Tribes: TBHT, TSOT
Players: Torac, mattes, siremiil, Madsen14, Oderbalja

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,712
Sida 2: 0
Skillnad: 11,712

chart


MVH Sancti
 

DeletedUser

Guest
Go go Pant!

Man vet ju vilka som döljer sig bakom Spiritus Sancti, samt vilka som spelar där :D

Kötta på
 

DeletedUser

Guest
Hum är det bara jag som märkte att TBHT har missat externa forums regler?

man får inte nämna namn och tvivlar du får lägga upp en rapport då, hoppas du blir bannad pga av det


kan vi lägga ner med smutskastningen?
 

DeletedUser

Guest
Kan säga att jag tror (80% säker på) att dom som har lämnat stammen inte har lämnat stammen för att dom hamnade i krig (eftersom dom har velat kriga sen världens start). Utan för att det var en konflikt i stammen.

Och deta ska vi tro på:confused:
 

DeletedUser

Guest
De är ju Tor72 på de kontot?! Inget svårt se då de står på hans skype bl.a
 

DeletedUser

Guest
Ibland lyckas även ni i TBHT, ni kan försöka hålla i era byar lite mer kanske? ;)

Vi i Pant! har fått in flertalet ansökningar ifrån era medlemmar om att de vill lämna stammen, en del har valt att börja om efter blivit rensade, det är 2 stycken vad jag vet som lämnat pga interna stridigheter innan krigets utbrott.

Att ni fick en träff på mina trupper var mest lycka om jag ska vara ärlig, jobbigt att sitta på en lapp ibland och batteriet dör precis innan man ska ducka attacken, men det är smällar man får ta. En träff förändrar inte ett krig :)

Det står sedan krigets start 2 - 0 till Pant! emot TSOT och TBHT och det kommer att ändras snabbt till stigande siffror, deras adling tidigare är anledningen till att IAPn bröts och ett krig bröt ut. Stammen TBHT valde att ignorera den tidigare IAPn som fanns mellan stammarna för en adling och vägrade lämna tillbaka byn, vi i Pant! accepterar inte detta utan ser det som en attack emot oss.

Vi bryter aldrig ett avtal om det inte finns en god anledning till det, vilket de i detta fall fanns, sen har TBHTs ledare sagt en del duma saker och haft samtal bakom vår "rygg" (framför oss) om att backstabba, vi ville vänta tills fler adelsmän fanns ute innan vi skulle vidta åtgärd emot alla deras planer emot att få ned oss i Pant!. Men droppen gick och vi valde att stå upp och slåss.

Nu får vi se hur det går i kriget.

Side 1:
Tribes: Pant!
Side 2:
Tribes: TBHT, TSOT
Players: Torac, mattes, siremiil, Madsen14, Oderbalja

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,712
Sida 2: 0
Skillnad: 11,712

chart


MVH Sancti

Snälla vi hade fått vårat forum förstört eftersom våran forums moderator var ett litet barnsligt barnrumpa. Ni hade bara turen eftersom vi hade haft problem i stammen innan ,och vi leder både OBF och OBA so what om ni har tagit 3 byar du tog bara bort phorer ifrån vägen i stammen.
 

DeletedUser

Guest
Snälla vi hade fått vårat forum förstört eftersom våran forums moderator var ett litet barnsligt barnrumpa. Ni hade bara turen eftersom vi hade haft problem i stammen innan ,och vi leder både OBF och OBA so what om ni har tagit 3 byar du tog bara bort phorer ifrån vägen i stammen.

Haha vilken :awsm: förklaring!

Jaja, jag har dock sett att ni i TBHT (eller vad ni heter, bryr mig inte särskilt mycket) har förlorat fler byar... Och jag tror att även detta var en p.whore, men men, det är väl också byar? ;)
 

DeletedUser

Guest
Vårat forum kryllar av rapporter på att de har inte kvar trupper i byarna men saken är att vi har inga adels ... än.
 

SuperSneel

Member
Reaktionspoäng
0
Nu går vi i GDA ur kriget. Vi anser att detta var bara mellan Pant! och TBHT. När vi sagt till TBHT att vi skulle ligga lågt, blev dom lite ursinniga. Dom började bjuda in folk från våran stam, till deras. Så det var nog en största anledningen till att vi drar oss ur.
 

DeletedUser

Guest
Vårat forum kryllar av rapporter på att de har inte kvar trupper i byarna men saken är att vi har inga adels ... än.

Tror du ljuger;)


Nu går vi i GDA ur kriget. Vi anser att detta var bara mellan Pant! och TBHT. När vi sagt till TBHT att vi skulle ligga lågt, blev dom lite ursinniga. Dom började bjuda in folk från våran stam, till deras. Så det var nog en största anledningen till att vi drar oss ur.

Ni borde stå på tur äfter
 

DeletedUser

Guest
Vårat forum kryllar av rapporter på att de har inte kvar trupper i byarna men saken är att vi har inga adels ... än.

Aww, har ni inte p.whorat tillräckligt? ;)

Dock ser jag nu att 7 av era spelare har adlat byar, alltså måste ju de ha adel... Right?

Samtidigt som Pant! m.fl. adlar byar av er så adlar ni "skitbyar"... Men taktiken kan vara annorlunda i alla stammar, ni kanske fokuserar på att rensa Pant!'s spelare och adla andra byar, medans ni låter Pant! ta slut på sina adlar genom att adla upp er... Vettefasiken hur ni hade tänkt :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp