Skripthjälp

DeletedUser

Guest
Hej alla!

Jag har suttit och klurat ett tag nu men jag kan bara inte lösa det här problemet. Jag skulle vilja ordna så att när jag klickar på skriptet så fyller den i truppantal och även markerar attackera-knappen, alltså inte trycker på den. Men jag kan inte få någon ordning på det. Finns det någon vänlig själ där ute som skulle kunna hjälpa mig och tala om hur just kodningen för att markera attackera-knappen ska se ut?

Jag vet att jag har haft ett skipt tidigare som gjorde detta men jag har efter ett långt uppehåll tappat bort det och jag kan inte klura ut hur kodningen för det var.

Tack på förhand!
erru
 

DeletedUser

Guest
Det har jag faktiskt inte, ska se om jag kan få det att fungera med det. Men jag är inte särskilt bekant med skript så jag kommer säkert göra fel :p
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag suttit och klurat på det hela i ca en halvtimme och försökt med hjälp av nätet att lösa det hela. Det som händer är att så fort jag introducerar koden i skriptet så slutar skriptet att fungera helt och hållet så jag gör uppenbarligen någonting fel.

Tror du möjligtvis att du skulle kunna slänga ihop en kort guide för hur jag ska göra? Det gör ingenting heller ifall du även bifogar hud "markerings-kodningen" ska se ut :) *puppy eyes*
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Well har varken konto eller lust att egentligen testa det, skicka koden du har till mig så kan jag kolla på den iaf...Jag kanske ser något fel i syntaxen om man säger så...eller får lust att fixa det helt...men yeah :D


amp.
 

DeletedUser

Guest
Drar iväg ett PM om 2 min :p Räkna med att du ser mycket konstigheter för det är lite av ett "hemmafix" och antagligen en hel del konstigheter :p
 
Topp