SKIT tagglar ut

DeletedUser

Guest
Jag skriver nu för av den anledning att institutet av teknik kommer läggas ner.

Anledningen till att denna institution läggs ner är att jag, B3ngt (Fredrik) och HKS (oscar) tar studenten detta år. Detta innebär fruktansvärt mycket pluggande för att klara av sina betyg.

Visst antagligen kommer det gå en massa jäkla rykten om att jag och hela stolta SKIT är flyktingar och bla bla bla. Men Nej, vi lägger inte ner bara för att vi ger upp. Visst vi har sett ett stort motstånd och jag personligen samt min stam har gjort så mycket vi kunnat för att kämpa emot. Dock tror jag att mina spelare har större potential än vad som visats och jag personligen tar på mig allt ansvar för att vi inte har krigat på maximalt.

All Creds till horden, ni har visat er som värdiga motståndare. Därför vill jag att ni ska kunna se oss som en värdig stam även om vi försvinner utan att ha blivit nollade. Detta har vi tänkt på en väldigt lång tid tillbaka och nu inser vi att allt gott har ett slut

Därför vill jag nu tacka för mig som stamledare och lämna över ordet till personen som jag väldigt länge har viljat släppa fram, nämligen: B3ngtarne aka Tyskis, also known as Fredrik. Denna person kommer från och med nu enbart att spela för skojs skull i G/W. Dock innebär inte detta att han kommer ge upp huxflux

Slutligen vill jag avsluta mitt tal med 3 punkter.
1. Ja detta är skrivet efter klockan 23 på en fredagskväll. Men ta det ändå på allvar
2. Ett citat som kommer ifrån min kära vapenskompis HKS: TACK hej sprit!
3. There is no way I can picture that is a girl!
 

DeletedUser

Guest
tack & hej

tack för en god kamp och för trevliga igm.

lycka till med studenten :)
 

DeletedUser

Guest
tråkigt, ni ska ha creds för att ni inte backade ut mot en så pass stor stam.

bra jobbat alla !
 

DeletedUser

Guest
bmw jag finns alltid ett PM bort och är alltid snacksugen så det är bara att skicka ;)

Tackar, ja studenten kommer att bli riktigt fin :)
 

DeletedUser

Guest
Vad synd att institutet läggs ner, får som bmw tacka för en god kamp och trevliga IGM.

PS. Jag har inte glömt pizzan ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag blev farmad av en från skit i början =( så jag tycker det är bra ^_^
 

DeletedUser

Guest
Jag blev farmad av en från skit i början =( så jag tycker det är bra ^_^

Du menar min vakthund Dott?
Det var ju tillochmed du som ville bli hans undersåte och skulle vara hans eviga slav bara han lät dig va, det har jag fått PM om =)
 

DeletedUser

Guest
Hampus det finns tyvärr inte kvar för detta var i december :/

men vad jag kan minnas så skrev han något om att dott skulle sitta som en gudfader och ha en massa undersåtar som skickade resurser och deff..

Samt så skulle agge11 skicka bort alla sina trupper som assistans till dott så att hans trupper inte dog när han blev farmad.. För det var fritt fram åt honom att farma på bara han lovade att sluta kata ner hans by och mur :p

Ska se om jag kommer på mera
 

DeletedUser

Guest
Hahahah, nu sprutade jag ut dricka genom näsan... ;)

Men för att hålla mig till ämnet, gl med studenten.
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Synd bara, Lycka till studenten, Jag ska nämligen också ta det, Men kan ni tänka er, Jag har 3 månader kvar och jag är skoltrött? :D
 

DeletedUser

Guest
Synd bara, Lycka till studenten, Jag ska nämligen också ta det, Men kan ni tänka er, Jag har 3 månader kvar och jag är skoltrött? :D

Jag tar också studenten och är också skoltrött som attans!
Tur att om 1 vecka går jag ut på praktik! woho!
ännu bättre...
iaf roligare än skolan!
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tar också studenten och är också skoltrött som attans!
Tur att om 1 vecka går jag ut på praktik! woho!
ännu bättre...
iaf roligare än skolan!

Jag VET att det är mycket bättre men jag går på natur och där har vi inte mer än uträkningar som pågår 5/24 om dan!
Asså egentligen så borde natur ettorna ha mycket plugg och tvåorna lite plugg och trean soft och detta hade de innan 2005 då de ändrade allt, ettorna får mycket soft och tvåan lite plugg och trean skit mkt plugg och då när man kan festa då har man inte tid också för det och det är jävligt jobbigt.

Lite off-topic nu men Jag önskar SKIT lycka till och Ska säga att det var kul o Spela med er. Hoppas ni kommer tillbaka efter skolan!
 

DeletedUser

Guest
Tackar detsamma :) Jadå skit kanske kommer upp på en annan värld eller kanske samma när det har lugnat ner sig igen..

Dock finns spelarna kvar. Jag spelar inte under namnet B3ngtarne längre.. Men men jag finns på världen :)
 

DeletedUser

Guest
Vi kan lova er att SKIT kommer finnas i värld 8 när den väl kommer ut! xD

b3ngt är nu en undercover! xD
hahaha
 

DeletedUser

Guest
Så b3ngtarne finns inte spelandes i G/W i denna skrivande stund? Fick för mig att du bytte färg från röd till "grön" för ett par dagar sedan :rolleyes:
 
Topp