-SK- vs DH --> STATISTIK

DeletedUser

Guest
Update

När Love gick in i -SK- gjorde både -SK- & DH ett ryck i tempo, mycket koloniala byar rök för -SK-, desto mer byar rök för DH överallt på kartan. Nu när kolonierna stabiliserats så är statistikutvecklingen densamma som innan Love-inträdet - 25-50 byar om dagen för -SK-, <10 byar om dagen för DH.

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Tar Valon, Kimberley, Elrobert, Angiiee, Floppy

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48
Sida 2: 8
Skillnad: 40

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 436,683
Sida 2: 72,952
Skillnad: 363,731

chart
 

DeletedUser

Guest
Lite intressant statistik, notera att DH har förlorat 23% av stammen under ca 5 månader.

Vid Krigsstart:

-SK-, Southern Kingdom

Rank: 3
Antal medlemmar: 32
Antal poäng top40/total summa poäng: 253.313.308/253.313.308
Antalet byar: 25593
Gensomsnittlig poäng per capita: 7.916.041


DH, December in Hell

Rank: 1
Antal medlemmar: 49
Antal poäng top40/total summa poäng: 402.146.721/446.813.638
Antal byar: 44890
Gensomsnittlig poäng per capita: 9.118.646

I DAG:

-SK-, Southern Kingdom

Rank: 1
Antal medlemmar: 37 (+5)
Antal poäng top40/total summa poäng: 340.917.570/340.917.570 (+87.604.262/+87.604.262)
Antalet byar: 34538 (+8945)
Gensomsnittlig poäng per capita: 9.213.988 (+1.297.947)



DH, December in Hell

Rank: 2
Antal medlemmar: 38 (-11)
Antal poäng top40/total summa poäng: 340.851.191/340.851.191 (-61.295.530/-105.962.447)
Antal byar: 34563 (-10327)
Gensomsnittlig poäng per capita: 8.969.768 (-148.878)
 

DeletedUser

Guest
Lufsen, man kan prata om svikare bara av att kolla på twstats, men sanningen är den att det inte säger hela historian (tror du hade slutat innan det gick av stapeln). Personen som rimligtvis bär ansvaret för avhoppen spelar inte idag (nej, inte Risling, men den som var angelägen att bjuda in honom efter att han självmant lämnat kanske). Finns alltid 2 sidor till varje mynt, DH har tagit in gott om ODENS-spelare under sin tid i krig mot nämnda motståndare, så på den fronten är väl alla lika goda kålsupare, med undantaget att ingen snor medlemmar från oss än så länge.

Stats;

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Kimberley, Tar Valon, Floppy, Angiiee, Elrobert

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77
Sida 2: 5
Skillnad: 72

chart


Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 115
Sida 2: 16
Skillnad: 99

chart



Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 327
Sida 2: 80
Skillnad: 247

chart


Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,491
Sida 2: 454
Skillnad: 1,037

chart
 

DeletedUser

Guest
Lufsen, man kan prata om svikare bara av att kolla på twstats, men sanningen är den att det inte säger hela historian (tror du hade slutat innan det gick av stapeln). Personen som rimligtvis bär ansvaret för avhoppen spelar inte idag (nej, inte Risling, men den som var angelägen att bjuda in honom efter att han självmant lämnat kanske). Finns alltid 2 sidor till varje mynt, DH har tagit in gott om ODENS-spelare under sin tid i krig mot nämnda motståndare, så på den fronten är väl alla lika goda kålsupare, med undantaget att ingen snor medlemmar från oss än så länge.
g][/SPOILER]

Du måste verkligen vara fylld så in i helvete av tw..lever du ett verkligt liv eller handlar allt om att hitta vinklar för att du skall kunna få växa lite till för dina fans här..
Är ju otroligt konstig att du av alla vet mer än ngn annan av vad som hände med pelleswe och hans gäng..Du nämner inget av att pelle själv betedde sig som min 3-åriga son när han inte fick sin vilja igenom (eller värre, och detsamma gäller för MR.R + Himanen). Han skickade sedan otaliga brev till exempelvis juudas där han propsade på att ingen i DH skulle få ta över hans konto om han tvingades sluta pga sin rygg (eller va det nu var)..Kontot skulle hamna i pelleswes ägo..

Även innan fick ingen vara k-ö till juudas som stod med fulla off byar och inga incs ..pelleswe var extra tydlig med detta men det kanske var en del i planen för att han skulle få hamna hos er?

Men du SFFN vet såklart redan allt detta...Så har jag missat ngt så kan du ju fylla i luckorna

När du ändå är igång så kan du kanske kommentera vad som hände med en av era medlemmar i teamet....
Där har du väl också full insyn..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du måste verkligen vara fylld så in i helvete av tw..lever du ett verkligt liv eller handlar allt om att hitta vinklar för att du skall kunna få växa lite till för dina fans här..
Är ju otroligt konstig att du av alla vet mer än ngn annan av vad som hände med pelleswe och hans gäng
Vi snackar till skillnad från vad som hände då i DH. Vad som sker numera i DH kan jag inte svara för.
M1|do sa:
..Du nämner inget av att pelle själv betedde sig som min 3-åriga son när han inte fick sin vilja igenom (eller värre, och detsamma gäller för MR.R + Himanen). Han skickade sedan otaliga brev till exempelvis juudas där han propsade på att ingen i DH skulle få ta över hans konto om han tvingades sluta pga sin rygg (eller va det nu var)..Kontot skulle hamna i pelleswes ägo..
Beträffande brev/post är de tagna ur luften, man får läsa hela konversationen inte delar av den. Mycket är sagt över skype och nån enstaka kommentar i IG. Hur man tolkar är en annan sak.

M1|do sa:
Även innan fick ingen vara k-ö till juudas som stod med fulla off byar och inga incs ..pelleswe var extra tydlig med detta men det kanske var en del i planen för att han skulle få hamna hos er?

Men du SFFN vet såklart redan allt detta...Så har jag missat ngt så kan du ju fylla i luckorna

När du ändå är igång så kan du kanske kommentera vad som hände med en av era medlemmar i teamet....
Där har du väl också full insyn..

Beträffande KÖ:n så vet du själv varför, vi hade diskutionen om den innan i DH och varför du prompt drar upp det nu på allmäna förstår jag inte.

För övrigt är detta en STATS-tråd. Vill ni kasta mer paj skapa då en egen tråd.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaaa SSFN!

Den var ny för mig! Berätta vad som hände en av våra medlemmar i teamet. Fick han inte sina extra adels i tid eller byggdes hans offbyar bara med normal hastighet?

m1dildo Upplys mig gärna vilket fusk du anklagar oss för denna gång. Det går bra igm, så slipper vi vädra luften mer än nödvändigt här på forumet
 

DeletedUser

Guest
En fråga till f.d love.

Har ni inte haft något konto i dh efter ni slutade???
Vore roligt att höra det svaret tycker jag o se hur ärliga ni är.
 

DeletedUser

Guest
Det där var inget svar!

Du kan väl fråga din befintliga ledning om historiken och alla turer kring dem konton som ständigt bytte ägare. Något som den förra ledningen började med. (Beroende på hur många byten DH har upplevt fram tills nu). Att det förmodligen byttes lösen eller inte och vem som satt var med vilken lojalitet gentemot vem kan inte jag besvara. För att dem som satt där sällan om inte aldrig presenterade sig själva och det var allmänt okej. Men nojjorna måste vara enorma efter som du/ni antar att det måste vara jag eller nån av dem i min närhet. Ta reda på fakta först innan du bildar/antar en uppfattning om varför saker och ting inte alltid utger sig för att vara som dem är. Kanske är så att DH i sig själv är den större boven i dramat och inte individen?

Eftersom du söker ett rakt svar - Nej, jag sitter inte och satt inte på något konto i DH!
 

DeletedUser

Guest
Eftersom du söker ett rakt svar - Nej, jag sitter inte och satt inte på något konto i DH!


Det var ett rakt svar.
Uppskattar att du svara,nu vet jag iaf vart jag har dig.

Vilket/vilka konton jag sitter på...anser inte det har någon betydelse alls.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
jodå.

jodå lite spännade skulle de va ;P. att få veta vem din konto är. du är bra spelare, så skulle veta vilken konto det är, jag kan tro det är från DH, men vilken.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Du kan väl fråga din befintliga ledning om historiken och alla turer kring dem konton som ständigt bytte ägare. Något som den förra ledningen började med. (Beroende på hur många byten DH har upplevt fram tills nu). Att det förmodligen byttes lösen eller inte och vem som satt var med vilken lojalitet gentemot vem kan inte jag besvara. För att dem som satt där sällan om inte aldrig presenterade sig själva och det var allmänt okej. Men nojjorna måste vara enorma efter som du/ni antar att det måste vara jag eller nån av dem i min närhet. Ta reda på fakta först innan du bildar/antar en uppfattning om varför saker och ting inte alltid utger sig för att vara som dem är. Kanske är så att DH i sig själv är den större boven i dramat och inte individen?

Eftersom du söker ett rakt svar - Nej, jag sitter inte och satt inte på något konto i DH!

Om jag inte minns helt fel Pelle så satt du ju själv med i ledningen vid en hel del kontobyten, så det skulle du kunna svara bra på själv. Vi vanliga fotsoldater fick aldrig reda på vad som föregick i den frågan.

När det gäller vem som satt på vilket konto o var de hade sin lojalitet håller jag med dig fullständigt om. Det kan man inte svara på för stamlojaliteten kan ju tydligen skifta från dag till dag, eller hur?

Jag m.fl i stammen tyckte/tycker nog att de flesta presenterade sig (nämn någon som inte gjorde det i så fall) om de sin var sanningsenliga kan endast de själva svara på, vilka det nu var.

Om det gäller fakta så kan VI, DU o JAG ta det PM istället för att tjafsa här om det. För om fakta ska fram så ser jag framemot det då vi som är kvar är säkerligen lika intresserade av det som du är. Bättre då att vi tar fram det PM o sen presenterar det här så alla har det svart på vitt. Tror du sitter på mer fakta(du satt ju ändå med i ledningen o deltog i alla beslut som fattades) än vad vi vanliga spelare i stammen har/hade.
 
Topp