-SK- tar till nya metoder

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skickar dem för att jag vill kötta som den tappra -SK- spelare jag en gång räknades som :/

Sen så tror jag inte på seger emot Ebo och dem i långa loppet utan vet att jag är körd när trupperna börjar sina :p
 

DeletedUser

Guest
För fan killar lägg ner nu, vad fan håller ni på med för fånigt inbördeskrig?
Fatta hur många gånger jag velat adla bort Himanen och mjmj men inte fan har jag gjort det ändå :p

Låt min Kanin vara! Hejar inte på SK den här gången!

Ursäkta att jag går OT^^ Men kan inte låta bli ;) Hade varit kul att se Kaninen testa...

Back to business:Kör hårt
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Men jag spelar inte på V1 men adla på du ;) Finns på V12 så om du har akademi där så adla mig :D

Aja för att inte gå off-topic så Efra, får ja CO spela med dig när du fått 2000000+ på ditt konto?
 

DeletedUser

Guest
EFRA: Du är hopplöst omöjlig att adla, så jag återgår till att internadla Hellz. Men tack för en god match
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
EFRA: Du är hopplöst omöjlig att adla, så jag återgår till att internadla Hellz. Men tack för en god match

Får tacka mina ärade stamkompisar i -SK- för en god kamp och ännu en lektion i konsten att kriga :cool: ca 60 tåg snipade inatt och X antal duckade rens :D

Är grymt nöjd över att vara tillbaka i gammal form och hoppas ni i -SK- kanske värderar mig högre sen =)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Nova blir lite ledsen i ena ögat när hon läser era "attacker" på varandra här. jag skulle uppskatta ifall ni höll ett lite renare språk.

Ser gärna att ni rensar ut det som är opassande. Svenska språket är underbart, så svärord behövs absolut inte.

Kram till alla.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Knass blir lite lessen i ögat av hela denna "affär" och känner sig grovt förolämpad och kränkt av alla parter, inklusive han själv!

Må den allsmäktiga Ebo's vedergällning emot mig inte bli allt för grov, ty jag fått smaka grova saker hela dagen :(
 
Topp