-SK- och ÄGER V.S DEIST

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att du riktar din kritik mot spelaren som är 3a på tillväxtrankingen. Adlarna tryter om man använder dem, ditt gamla halvfabrikat



Detta är ett öppet forum där alla får tycka till. Om du tycker att hans kritik inte är rättfärdigad kanske du ska bemöta den, istället för att bara be honom knipa. Bara en tanke...



du har helt rätt eggeh , man skall få säga sitt. Men får vara beredd på att vi också komme svara tillbaka. Som goblin gjorde. Kanske han skall ta kritik och tänka på vad han skall säga. Det är iaf min tanke. Kanske inte är den bästa.

Men tycker iaf att man skall ha roligt. har stor respekt mot -sk- iaf. kriga både mot DH och deist. Och går plus :p
 

DeletedUser

Guest
du har helt rätt eggeh , man skall få säga sitt. Men får vara beredd på att vi också komme svara tillbaka. Som goblin gjorde. Kanske han skall ta kritik och tänka på vad han skall säga. Det är iaf min tanke. Kanske inte är den bästa.

Men tycker iaf att man skall ha roligt. har stor respekt mot -sk- iaf. kriga både mot DH och deist. Och går plus :p

Någon är visst brun om näsan
 

DeletedUser

Guest
Men tycker iaf att man skall ha roligt. har stor respekt mot -sk- iaf. kriga både mot DH och deist. Och går plus :p

Tackar :)

DEIST har all rätt att betrakta detta som ett krig, eftersom vi använt oss av stamkrigsfunktionen för att klargöra vår position på deras ageerande. De har rank 1-stammen fiendemarkerad på motpartens initiativ, och har undgått ultimatum för att undvika fiendestatusen, således är det fullt förståeligt att de ser situationen som en Now or never-grej.

Men detta är inte ett krig, det är en markering. Varför?

DEIST's ledning har låtit medlemmarna gå ut på plankan genom ofrånkomligt provokativa aktioner gentemot -SK-, men även andra topp-3 stammar, sett med våra ögon (sen kan inte alla vara lika beskyddande över sin egna stams barbarer antar jag, men söker DH/Knight uppgifter på vilka av deras byar som DEIST frossat åt sig, så är det bara att slänga iväg ett pm, så återkommer vi med fingeravtryck direkt från twstats).

Utöver barbaradlandet som denna stam länge livnärt sig på, har de också tagit in nästintill hela stammen aks, som sedan länge varit fiendemarkerade kättare i Det Södra Kungadömets böcker. De ombads avlägsna dessa herrar inom en deadline på 4 dygn --> Detta uppfylldes inte --> En markering är satt. Så enkelt är det.

Sedan ska jag inte sticka under mattan med att vi inte har för avsikt att tåga rakt in i hjärtat på DEIST och punktera organen som behövs. Inte heller har vi för avsikt att flytta fokus från nuvarande krig i sådan utsträckning att vår färdplan drabbas i effektivitet och framfart (även om Starien säkerligen vet mer om den saken än oss). Vad vi däremot HAR för avsikt att göra är att - genom praktisk tillämpning av de konsekvenser som BÖR följa DEISTs hänsynslösa diplomati - plocka bort ogräset som ligger i vår trädgård.

Det är beundransvärt och formidabelt av er DEIST'are i öst att understödja era västliga stamfränder genom att dra några hundra inkommande på flertalet -SK-are, men i hopp om att inte låta allt för demoraliserande och ondsint; De kommer avrättas tids nog.
 

DeletedUser

Guest
Tackar :)

DEIST har all rätt att betrakta detta som ett krig, eftersom vi använt oss av stamkrigsfunktionen för att klargöra vår position på deras ageerande. De har rank 1-stammen fiendemarkerad på motpartens initiativ, och har undgått ultimatum för att undvika fiendestatusen, således är det fullt förståeligt att de ser situationen som en Now or never-grej.

Men detta är inte ett krig, det är en markering. Varför?

DEIST's ledning har låtit medlemmarna gå ut på plankan genom ofrånkomligt provokativa aktioner gentemot -SK-, men även andra topp-3 stammar, sett med våra ögon (sen kan inte alla vara lika beskyddande över sin egna stams barbarer antar jag, men söker DH/Knight uppgifter på vilka av deras byar som DEIST frossat åt sig, så är det bara att slänga iväg ett pm, så återkommer vi med fingeravtryck direkt från twstats).

Utöver barbaradlandet som denna stam länge livnärt sig på, har de också tagit in nästintill hela stammen aks, som sedan länge varit fiendemarkerade kättare i Det Södra Kungadömets böcker. De ombads avlägsna dessa herrar inom en deadline på 4 dygn --> Detta uppfylldes inte --> En markering är satt. Så enkelt är det.

Sedan ska jag inte sticka under mattan med att vi inte har för avsikt att tåga rakt in i hjärtat på DEIST och punktera organen som behövs. Inte heller har vi för avsikt att flytta fokus från nuvarande krig i sådan utsträckning att vår färdplan drabbas i effektivitet och framfart (även om Starien säkerligen vet mer om den saken än oss). Vad vi däremot HAR för avsikt att göra är att - genom praktisk tillämpning av de konsekvenser som BÖR följa DEISTs hänsynslösa diplomati - plocka bort ogräset som ligger i vår trädgård.

Det är beundransvärt och formidabelt av er DEIST'are i öst att understödja era västliga stamfränder genom att dra några hundra inkommande på flertalet -SK-are, men i hopp om att inte låta allt för demoraliserande och ondsint; De kommer avrättas tids nog.


Jeg orker faktisk ikke å si mot deg, men selv du veit at alt ikke er sant.

Men det er greit at dere agerer med en krigs-forklaring. Vi har aldri klaget på noen ting. Med dette viser det også at vi overhode ikke er redd for å gå mot dere. Hadde vi vært redde så hadde vi gjort som dere sa, men diktatur ønsker vi ikke å respondere på.

Ønsker dere masse lykke til.
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Med risk för att gå off-topic...

SKs framfart mot DH minskar ju direkt som en konsekvens av varje offby ni slösar bort på DEIST, no? Inte för att jag sagt att ni kommer lägga ner mot DH, eller att eran strategi eller ert speltänk är dåligt.

För övrigt kom ju markeringen inte fyra dygn efter DEIST tog in aks, utan direkt efter f.d. DH-kontona kom.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
LIte ny statistik

Side 1:
Tribes: DEIST
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 41
Sida 2: 89
Skillnad: 48

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 6
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 343,946
Sida 2: 793,626
Skillnad: 449,680

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 107,407
Sida 2: 52,003
Skillnad: 55,404

chart



hoppas på ett fortsatt trevligt krig utan pajkastning osv.
 

DeletedUser

Guest
LIte ny statistik


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 6
Skillnad: 6

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 107,407
Sida 2: 52,003
Skillnad: 55,404

chart



hoppas på ett fortsatt trevligt krig utan pajkastning osv.

haha, jaa inte tycker jag att den där statistiken är mycket att komma och skryta med.
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Ska ni säga HAHAHAHA.... Det är väl en början??? Man måste väl börja någonstans!! Kom igen nu!! NU SLAKTAR VI LITE SK MEDLEMMAR :p GoGo

¤ Absolut måste man börja någonstans!
Får se om DEIST plus-statistik fortsätter när Gandro's K86-byar tar slut..... :confused:


Vad ska ni i DH säga då?

¤ Spelar ingen roll hur mkt du försöker Pöta, du kommer aldrig få dom att erkänna att det går åt H-vete för deras del...
Låt yxorna tala istället :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ska ni säga HAHAHAHA.... Det är väl en början??? Man måste väl börja någonstans!! Kom igen nu!! NU SLAKTAR VI LITE SK MEDLEMMAR :p GoGo

haha, ja nog är det en början. Men vi får ju se hur det slutar helt enkelt.. Men du, de sista du skriver fattar jag inte? Vi? Jag vet inte om jag tycker du värkar slakta speciellt mycket, utan jag tycker för det mesta att du bara sitter och slår dej för bröstet här i forumet.
 

DeletedUser

Guest
haha, ja nog är det en början. Men vi får ju se hur det slutar helt enkelt.. Men du, de sista du skriver fattar jag inte? Vi? Jag vet inte om jag tycker du värkar slakta speciellt mycket, utan jag tycker för det mesta att du bara sitter och slår dej för bröstet här i forumet.

Värkar??? Verkar menar du Pojk???

HAHAHA Dalapeter.... Självklart kmr de gå plus ;) Om ni inte mergar med dom lr kanske skapar en Allians :p
 

DeletedUser

Guest
Hahahah

HAHAHAHAHAH tycker att -sk- gjorde ett stort snedsteg!:cool: har ni inte mkt att göra med DH*?*
DEIST kan nog sin sak, men dom måste komma igång först.... tar tid. men det kommer snart hoppas jag.:sneaky:


men ni gör ett bra jobb DEIST hoppas verkligen att ni kommer igång hårdare snart. sk är inte så mkt. vet att putte i sk adlar med deff.:thinking:
hur hamnade putte i dom poängen tro :confused: noob så klart :cool:


stam Knight :sneaky:
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
HAHAHAHAHAH tycker att -sk- gjorde ett stort snedsteg!:cool: har ni inte mkt att göra med DH*?*
DEIST kan nog sin sak, men dom måste komma igång först.... tar tid. men det kommer snart hoppas jag.:sneaky:


men ni gör ett bra jobb DEIST hoppas verkligen att ni kommer igång hårdare snart. sk är inte så mkt. vet att putte i sk adlar med deff.:thinking:
hur hamnade putte i dom poängen tro :confused: noob så klart :cool:


stam Knight :sneaky:

Hahahahaha, V1 måste nog ha mest idioter på hela .se

-SK- äger ju sönder DH atm och har gjort det i 9 månader? Kommer inte ihåg när kriget startade.
 

DeletedUser

Guest
idiot*?

idiot? O_O var la ändå -sk- som startade krig mot DH när deras deff stog vid fronten mot oss i Knight om jag inte minns fel :p
ryktas att du är en Idiot so tror så mkt!!! :awsm:
sorry. att jag ryktas.
en idioter har vi överallt men jag är Frisk =):cool:
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Men gå och lägg dig nu va? Till och med flera i DH kan bekräfta att -SK- verkligen kan sin sak
 

DeletedUser

Guest
Höj nivån och tillbaka till topic tack, så slipper jag bli kinkig!
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
lite ny statistik


Side 1:
Tribes: DEIST
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 15
Skillnad: 4

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 101,737
Sida 2: 127,761
Skillnad: 26,024

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28,593
Sida 2: 0
Skillnad: 28,593

chart
 
Topp