Skämt

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
Glöm inte och vacinera er mot svin infulensan,jag gjorde inte det och kolla hur det gick för mig

svin-influensan.jpg

Hahahah! Jag satt och skrattade i flera minuter xD VILKEN FUL apa du har blivit :D
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
så måste sperman komma först in i viginan och sedan också SPRUTAS innåt villket skulle knappast kunna gå varken hav,pool eller något. Skulle behövas någon som "sprutar rakt in" i henne eller göra som i läkarvården där dom sprutar in spermier rakt in i em vad heter det,,moder...någonting va?

Svara lite sent och väldigt offtopic på denna..

Det du just skrev är lika mycket sant som att kriget i Irak hade med kärnvapen att göra..

Sperman behöver absolut inte "sprutas" upp i en kvinnas vagina för att hon ska kunna bli gravid. Det räcker med att det hamnar ytterst lite kring blygdläpparna för att kvinnan ska bli gravid vilket mer än en har fått erfara.

Faktum är att troende har fått stora problem för att dom har haft samma missuppfattning som du. Som du säkert redan vet får katoliker inte ha sex innan dom har gift sig.
Istället för att penetrera tjejen så var/är det därför vanligt att killen låg ovanpå och gned sitt organ mot underlivet på kvinnan och om(När det är ju trots allt en kille^^) killen fick utlösning trodde dom att det inte var någon fara för han hade ju ändå inte varit "inne" i henne. Men gissa om folk blev förvånade när kvinnan blev gravid iaf.



Hmm.. Ska vi klämma in ett litet skämt här med för att slippa bli lynchad av en mod?

"En anka går in i en bar och frågar bartenden.

Ankan: Har du bröd?

Bartendern: Nej?

Ankan: Har du bröd

Bartendern: Nej!

Ankan: Har du bröd?


Bartendern:NEJ, vi har inget bröd!

Ankan
: Har du bröd`?

Bartendern: Men fattar du trögt eller? VI HAR INGET BRÖD!

Ankan:
Har du bröd?


Bartendern: NEJ! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här. Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast näbbjäveln din i bardisken din irriterande jävel!

Ankan:
Har du spik?


Bartendern: Näe?

Ankan:
Har du bröd?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Svara lite sent och väldigt offtopic på denna..

Det du just skrev är lika mycket sant som att kriget i Irak hade med kärnvapen att göra..

Sperman behöver absolut inte "sprutas" upp i en kvinnas vagina för att hon ska kunna bli gravid. Det räcker med att det hamnar ytterst lite kring blygdläpparna för att kvinnan ska bli gravid vilket mer än en har fått erfara.

Faktum är att troende har fått stora problem för att dom har haft samma missuppfattning som du. Som du säkert redan vet får katoliker inte ha sex innan dom har gift sig.
Istället för att penetrera tjejen så var/är det därför vanligt att killen låg ovanpå och gned sitt organ mot underlivet på kvinnan och om(När det är ju trots allt en kille^^) killen fick utlösning trodde dom att det inte var någon fara för han hade ju ändå inte varit "inne" i henne. Men gissa om folk blev förvånade när kvinnan blev gravid iaf.



Hmm.. Ska vi klämma in ett litet skämt här med för att slippa bli lynchad av en mod?

"En anka går in i en bar och frågar bartenden.

Ankan: Har du bröd?

Bartendern: Nej?

Ankan: Har du bröd

Bartendern: Nej!

Ankan: Har du bröd?


Bartendern:NEJ, vi har inget bröd!

Ankan
: Har du bröd`?

Bartendern: Men fattar du trögt eller? VI HAR INGET BRÖD!

Ankan:
Har du bröd?


Bartendern: NEJ! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här. Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast näbbjäveln din i bardisken din irriterande jävel!

Ankan:
Har du spik?


Bartendern: Näe?

Ankan:
Har du bröd?

Ok det visste jag inte.

Lol fan villket fult skämt xD
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Gå på biologilektionerna :)

Eller så tar du med en flicka till en pool, väntar 20 minuter, väntar sedan 1 vecka och ser vad som har hänt :)

Och ett skämt ovanpå det..

En älg satt och funderade på en sten.. Då kom en aprikos och frågade,
- Vad gör du?
- Jag älgar..
 

seebbe

New Member
Reaktionspoäng
0
Denna fick jag höra för ett tag sen och tyckte var kul..


Johan och hans fru Eva satt en kväll och delade en flaska vin. Johan som var lycklig och i stämning sa "det finns inget du skulle kunna säga som både sårar och gör mig glad"
Eva fyller sitt glas, sveper det och säger "du har större k*k än dina bröder"
 

DeletedUser

Guest
DraconianAgony sa:
En ung kille kommer in på en bar, slår sig ner och beställer sex shots med Jägermeister.
-Sex shots! Firar du någonting? frågar bartendern.
-Javisst, min första avsugning, svarar killen.
- I såna fall vill huset bjuda på en sjunde, svarar bartendern.
- No offence bartender, men om inte sex shots räcker för att få bort smaken så tror jag inte sju gör det heller....

Tyckte denna var rätt rolig.
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte och vacinera er mot svin infulensan,jag gjorde inte det och kolla hur det gick för mig

svin-influensan.jpg

Jag var stensäker på att du hade fått en bild på en annan här ifrån TW, men det kanske är dubbelacc ? I vilket fall är det otroligt likt killen jag tänker på :)
 

DeletedUser

Guest
Vad händer om en turk med stånd springer rakt in i en betong vägg?

[spoil]Han bryter näsbenet?[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Vad har blondiner och vindrutetorkare gemensamt?

[spoil]Båda skriker när man sätter på dem torra[/spoil]
 
Topp