Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
Det blir ingen uppdatering av dessa eller? Varit samma kartor ett bra tag nu...
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Nickjer sa:
Nov 28, 2009 - 00:54:46 EST
Maps not updating once a day?!?! Well just to let everyone know, my work computer which compiles the maps and uploads them to this website was shut down over the Thanksgiving holiday for a few days. I had to compile the maps on other computers by hand for a few days (and some days I forgot to). Until I managed to sneak into my work today and get my computer back on and running :)

So sorry for the delay and hiccups. Maps should be back to normal for now. If something isn't updating, then don't hesitate to mail me so that I can fix the problem.

Jag har även glömt att ta bort DC-familjen, med från i morgon skall de funka som vanligt. I am ze fixxxer :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kom ihåg att sära på NwcwMA och Gow nu också! Ska bli intressant att se hur detta kommer att se ut ^^
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Stammarna har ännu ej bytt namn på kart-sidan, men jag särade på dem, nwcw-K familjen är alltså Gow- familjen.

Fixar till det så fort de har bytt till namnen de har här
 

DeletedUser

Guest
hej

alla, jag tror vi har ett problem bright e bannad, så vem lägger upp kartorna nu?
(säger inte detta för att ta upp fallet eller klaga på mods men kartorna kan vara bra att ha)

spirit
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kommer nog ändå vara rätt dött här när alla e bannade? Min bror blev bannad^^.
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Dött är bara förnamnet på detta! Dock så hoppas vi att Bright i alla fall kommer tillbaka snart så kartorna kommer upp igen :)
 

DeletedUser

Guest
Jippie jag finns med på en av kartorna :D Jag är rankad 2:a i k38 :p
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Då Brightside är bannad från forumet finns det ingen som tar hand om våra uppdaterande kartor, varsågod och skicka till nickjer och fråga om han kan ändra till dig själv. Sen går det att lägga ihop Corian och Hexa.
 

DeletedUser

Guest
Känns som att de bannasvarige inte har någon vidare koll läget...Va brightside forum mod för v.3?
 
Topp