Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
Nu kanske detta är fel tråd att ta upp detta i men jag lägger upp min önskan här så kan ni flytta den om de är fel!

Jag tycker att mycket av denna statestik är intressant och bra men jag saknar statestik på den absolut farligaste spelaren inom TW värld 3 och den statestik tycker jag borde vara över den spelare som adlar mest av andra stammar än sin egen för de tycker jag borde vara den spelare som ska ha mest respekt av alla!

Eller finns de med i detta men att jag är för korkad för att lyckats att se de?

Danskare Riddare Corian:D
 

DeletedUser

Guest
Nu kanske detta är fel tråd att ta upp detta i men jag lägger upp min önskan här så kan ni flytta den om de är fel!

Jag tycker att mycket av denna statestik är intressant och bra men jag saknar statestik på den absolut farligaste spelaren inom TW värld 3 och den statestik tycker jag borde vara över den spelare som adlar mest av andra stammar än sin egen för de tycker jag borde vara den spelare som ska ha mest respekt av alla!

Eller finns de med i detta men att jag är för korkad för att lyckats att se de?

Danskare Riddare Corian:D

Frågan är om det är relevant? Tänk dig två scenarier:

Spelare A1 tömmer spelare A2s byar på alla trupper. Spelare A2 väljer att avsluta kontot och 50 byar blir barbarer. Spelare A1 adlar dessa.

Spelare B1 tömmer spelare B2s byar. Spelare B2 väljer att försöka kämpa emot men blir till sist av med sina 50 byar till spelare B1.

A1 har adlat 50 barbarer medan spelare B1 har adlat byar från en annan stam. Är spelare B1 farligare än spelare A1?

Ett bättre mått vore kanske att ta spelare som adlar mest exklusive internadling?
 

DeletedUser

Guest
Frågan är om det är relevant? Tänk dig två scenarier:

Spelare A1 tömmer spelare A2s byar på alla trupper. Spelare A2 väljer att avsluta kontot och 50 byar blir barbarer. Spelare A1 adlar dessa.

Spelare B1 tömmer spelare B2s byar. Spelare B2 väljer att försöka kämpa emot men blir till sist av med sina 50 byar till spelare B1.

A1 har adlat 50 barbarer medan spelare B1 har adlat byar från en annan stam. Är spelare B1 farligare än spelare A1?

Ett bättre mått vore kanske att ta spelare som adlar mest exklusive internadling?

där har du en poäng.... Men de skulle vara intressant att veta vilken spelare som adlat mest byar exklusive barbar samt intern! Och sen tycker jag att spelare B1 självklart är en farligare spelare då han har plockat byar av en aktiv spelare och då har skaffat sig mer erfarenhet av att agera mot en aktiv spelare. Men skitsamma om de finns barbarbyar i statsen eller ej då dom idag inte växer på träd i värld 3 men finns de någon stats i de jag frågar om?

Danskare Riddare Corian
 
Senast redigerad av en moderator:

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har en känsla att det blir Corian :p

Hade sett nice ut om det stått Zax då det blir helt nytt namn som tag (får det att bli mer känsla utav en ny union) Dock så blir det väll den största stammen helt enkelt?

Synd att man inte kan döpa "Familjerna" =P
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
När kommer K78 tas med i dominansdelen per spelare då? Vill ha mitt fina namn med där jue (innan det e försent :p)
 

DeletedUser

Guest
Sorry för besväret. ZAX har ändrat Tag till ZAXA...ser att vi fallit ur gemensam räkning med De Valderska Härarna ihop med Dragon ocg Corian.
 

DeletedUser

Guest
Sorry för besväret. ZAX har ändrat Tag till ZAXA...ser att vi fallit ur gemensam räkning med De Valderska Härarna ihop med Dragon ocg Corian.

Jag kan inte längre ändra familjerna och jag har inga planer på att kontakta nickjer för att ordna så jag kan det, så nu sökes någon ny som kan göra det istället för mig

Läs på http://map.k-io.com/index.php för mer info
 

DeletedUser

Guest
Jag kan göra det. Är det ett PM till Nickjer på .net's forum som gäller eller?
 

DeletedUser

Guest
:cool:är det nån som kan göra det? så vi kan få nåra vettiga kartor? uppe i två veckor
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
I morgon vid uppdateringen ska familjerna vara i ordning igen. Hör av er till mig vid ändringar av familjer i framtiden
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Speeden...

Någon som vet korrekta namnet för speeden ikväll så kan man kanske fixa så att man får ner uppdaterade kartor var 10 min för den.
 
Topp