Självuppdaterande kartor v.7

DeletedUser

Guest
Kan du Mannel lägga till ATHS och ATH-T i ATH? Vi är en familjestam och 8,5 miljoner mer poäng spelar roll.
 

DeletedUser

Guest
Kan du Mannel lägga till ATHS och ATH-T i ATH? Vi är en familjestam och 8,5 miljoner mer poäng spelar roll.

Nej, det kan han inte
Det är bara v2, v3, v4 och v6 som har någon ansvarig som uppdaterar familjerna på kartorna

Nickjer sa:
Jun 14, 2009 - 16:10:16 EDT
I am giving old family updaters 1 more week to re-register at map.k-io.com/register.php. After that I will be taking on new family updaters, it will be first come and first serve.
 

DeletedUser

Guest
Gillar den nya inzoomningen, får bättre överblick var stammar har sina svaga punkter.

Tack!
 

DeletedUser

Guest
Lol onödigt tilläg där på slutet.
Hade räckt med ett enkel: första sidan.

Off Topic... Lol

Valhall finns ju inte längre typ och G-R har blivit ganska stort på kartan nu, även MI.6, lite changes going on now, status quo har upphört nu när skolan startat :O
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Nickjer är klar med uppdateringen, någon som kan fixa det?
Han har ändrat till .png nu.
 

DeletedUser

Guest
Prova slänga iväg ett PM till er lokala superhjälte once in a while

Det är fixat
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Ni kan inte sätta upp ExcPhO och ExcPhA som familje stam ist'llet för två seperata stammar? om dessa fortfarande kan editeras
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
God dag!

Jag har fått det enorma ansvaret att fixa med självuppdaterande kartor för vår kära s.7, och anledningen till denna tråden är dels att visa kartorna (duh), men dels också för att lägga in familjestammar i kartgeneratorn. Och på den senare punkten behöver jag er hjälp!

Jag har koll på de flesta stammarna, men familjestammarna tenderar att gå mig förbi av en eller annan anledning. Därför vill jag att LEDAREN för familjestammen skriver familjens taggar i denna tråden eller PM:ar mig när a) man inte finns med b) ändringar kring familjen sker.

OBS! Endast de större familjestammarna behöver spamma mig med ändringar.

Familjestammar räknas som 1 ifall de uppnår en viss storlek.

Vilket jag inte gillar:p
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Man bugar och bockar Gejken, tack min sköna ;)


Edit :

@Ollabolla Det finns en anledning till varför man har familjestammar =). klura du på den ett tag.


@Outlander Med tanke på att vi ligger på top 10 (ungefär 7nde) plats tror jag att vår storlek har konfirmerats, Allting som behövdes var en bump
 
Senast ändrad:
Topp