Signatur

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Var snälla och begränsa signaturen till mindre antal tecken eller ta bort dom helt och hållet.

IMHO - det suger fett att läsa flera skärmrader av text som består av, i mina ögon, s.k. spammares signatur vars inlägg inte säger så mycket.

Klarar man av att skriva flera rader signatur - då kan man, i mitt personliga tycke, göra lite mer konstruktiva inlägg om man nu vill synas och räknas till vad som anses vara seriös forumskribent.

Eller så bibehåller man statusen som oseriös/spammare i mina ögon.
 

DeletedUser

Guest
jag tycker om min signatur, han har aldrig sett en starwars film, det är viktigt :p
 

DeletedUser

Guest
Varför förkorta signaturer?

Annars hade man ju behövt springa runt och spamma överallt för att visa sådana där onödiga saker som igentligen inte behövs sägas men som ändå är roliga vilket är en form av spamming.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Var snälla och begränsa signaturen till mindre antal tecken eller ta bort dom helt och hållet.

IMHO - det suger fett att läsa flera skärmrader av text som består av, i mina ögon, s.k. spammares signatur vars inlägg inte säger så mycket.

Klarar man av att skriva flera rader signatur - då kan man, i mitt personliga tycke, göra lite mer konstruktiva inlägg om man nu vill synas och räknas till vad som anses vara seriös forumskribent.

Eller så bibehåller man statusen som oseriös/spammare i mina ögon.
du har både rätt och fel...det ska var upp till var och en hur man vill göra..du behöver inte läsa dom...eller hur?...:D men ok jag kan plocka bort 2 om det blir lite lättare..
så nu är det gjort, bättre? :D :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
En relevant fråga faktiskt. Borde det inte finnas en funktion på forumet som döljer sigs? Så dom som vill läsa dom får göra det och andra som inte vill det skulle får slippa?
 

DeletedUser

Guest
En relevant fråga faktiskt. Borde det inte finnas en funktion på forumet som döljer sigs? Så dom som vill läsa dom får göra det och andra som inte vill det skulle får slippa?

Allting är relativt:) Vilken bra idé.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
En relevant fråga faktiskt. Borde det inte finnas en funktion på forumet som döljer sigs? Så dom som vill läsa dom får göra det och andra som inte vill det skulle får slippa?

Finns redan.

1. Kontrollpanel
2. Redigera alternativ
3. Alternativ för ämnesvisning - Visa signaturer
 

DeletedUser

Guest
Jag förutsatte att det inte fanns eftersom Bertil klagade på sig's, men tack ändå Alex.

-Jonke
 

DeletedUser

Guest
Jag hade inte kollat runt vilka inställningar man kunde göra, jag var mest intresserad av att läsa informationen i inläggen.
Eftersom det var ett par dagar som gått efter jag kollat forumet skulle jag läsa ikapp och då störde jag mig fruktansvärt på signaturerna.

Jag hittade ävan ignorera-delen i inställningar - fast oftast är deras inlägg lika intetsägande alternativt upplysande som detta:

Datum och Tid Visa Inlägg
"Användarnamn" Ta bort användare från ignoreralistan
Det här inlägget är dolt på grund av att "Användarnamn" är på din ignoreralista.
 

DeletedUser

Guest
jag slår vad om att jag är med på ignoneralistan :D
detta är ett fritt forum (så länge modsen inte lägger sig i xD) så låt folk ha sina signaturer, jag gillar min signatur i alla fall :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp