Showtime

DeletedUser

Guest
Får se om dessa kan bjuda upp på mer fight än förra kriget ;)

Lycka till nu alla och må bästa stam vinna.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
sjukt tråkigt att personerna man litade på bara lämnade och stack oss i ryggen. hoppas dock på ett roligt krig utan pajkastning.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Efter ett dygns krigande ser det ut såhär



Sida 1:
Stammar: Knight
Sida 2:
Stammar: DH, GPR

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 61
Sida 2: 318
Skillnad: 257

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 49
Sida 2: 249
Skillnad: 200

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 555,594
Sida 2: 2,953,708
Skillnad: 2,398,114

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 451,715
Sida 2: 2,312,813
Skillnad: 1,861,098

chart
 

DeletedUser

Guest
Här-ropen går från kaninernas hem när man bränner de fagra borgarna en efter en, man ser de forna vapenfränderna fly ur sina brinnande fästen men med sina tunga rustningar kan de ej hinna ifrån de blodtörstiga kaninerna!
Det grävs tunnlar överallt och grödorna som skulle försörjt riddarnas reträtt är redan uppätna, i härskarsalarna är det slut på vin då alla bryggerier antingen flyttade med till DH eller gick i konkurs vid kaninernas lämnande, detta medför givetvis att mötena får en betydligt mindre gemytlig ton.
I Barhoppans palats hörs tonerna av trubaduren loke: http://www.youtube.com/watch?v=zWiO6Ffxx2A

AAK4LIFE <3
 

DeletedUser

Guest
Slutkampen mellan Medioker och Mer medioker, spännande!

"Nya" DH kryllar knappast av välförtjänta vinnare då majoriteten inte åstadkommit något under sina år på v1, men nu får åtminstone SSK & MentalMidget vinna, alltid något - För där snackar vi kanonlirare. Sen att de måste dela pallplatsen med Barhoppan, Goblin Thor, Kruxet, Andrejensen och andra lågvattenmärken är sånt man får vänta sig.

Fortfarande nyfiken på Snoffs recollection av vad som hänt. Likaså Goblin & Andrejensen.

God jakt, god slakt, från läktarplatsen

/SFFN
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Slutkampen mellan Medioker och Mer medioker, spännande!

"Nya" DH kryllar knappast av välförtjänta vinnare då majoriteten inte åstadkommit något under sina år på v1, men nu får åtminstone SSK & MentalMidget vinna, alltid något - För där snackar vi kanonlirare. Sen att de måste dela pallplatsen med Barhoppan, Goblin Thor, Kruxet, Andrejensen och andra lågvattenmärken är sånt man får vänta sig.

Fortfarande nyfiken på Snoffs recollection av vad som hänt. Likaså Goblin & Andrejensen.

God jakt, god slakt, från läktarplatsen

/SFFN

Min syn på det hela är att det var nödvändigt, var alldeles för dålig stämning i "förra" Knight, sen har jag inte varit aktiv då jag slutade i december och började nu i mars typ. Men om du kollar mina nuvarande stats så förstår jag inte varför inte jag ska vara en värd vinnare?

Sida 1:
Spelare: Goblin thor
Sida 2:
Stammar: Knight

Timeframe: 06/03/2012 22:00:00till09/03/2012 01:12:43

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51
Sida 2: 1
Skillnad: 50

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 456,531
Sida 2: 9,158
Skillnad: 447,373

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Min syn på det hela är att det var nödvändigt, var alldeles för dålig stämning i "förra" Knight, sen har jag inte varit aktiv då jag slutade i december och började nu i mars typ. Men om du kollar mina nuvarande stats så förstår jag inte varför inte jag ska vara en värd vinnare?

Trodde det var givet.

En 4+ år gammal server och du har deltagit i vad, exakt? Ett gangbang på 3 år och en backstab mot din egna stam (Knight) under segervarvet? Du är den typen som har fler foruminlägg än vad du har erövrade fiendebyar över serverns gång. En sopa som snackar massvis, dvs.
 

DeletedUser

Guest
Min syn på det hela är att det var nödvändigt, var alldeles för dålig stämning i "förra" Knight, sen har jag inte varit aktiv då jag slutade i december och började nu i mars typ. Men om du kollar mina nuvarande stats så förstår jag inte varför inte jag ska vara en värd vinnare?

Sida 1:
Spelare: Goblin thor
Sida 2:
Stammar: Knight

Timeframe: 06/03/2012 22:00:00till09/03/2012 01:12:43

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51
Sida 2: 1
Skillnad: 50

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 456,531
Sida 2: 9,158
Skillnad: 447,373

chart



Han du adlar av nu gör lika mycket motstånd som BB byar gör eller har jag fell ?
Det andra du har adlat är ju nästan bara BB byar eller internadlingar.
Sen är det ju lite larvigt att ha 10;6 mile OBA på ett konto som ligger på över 5 mille poäng ,

GT om du citerar så va snäll och inte kommentera min stavning
 

DeletedUser

Guest
Min syn på det hela är att det var nödvändigt, var alldeles för dålig stämning i "förra" Knight, sen har jag inte varit aktiv då jag slutade i december och började nu i mars typ. Men om du kollar mina nuvarande stats så förstår jag inte varför inte jag ska vara en värd vinnare?

Sida 1:
Spelare: Goblin thor
Sida 2:
Stammar: Knight

Timeframe: 06/03/2012 22:00:00till09/03/2012 01:12:43

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51
Sida 2: 1
Skillnad: 50

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 456,531
Sida 2: 9,158
Skillnad: 447,373

chart

Varför sitter du i GPR då, om du är en värdig vinnare? Det är ju inte fullt i DH.
 

DeletedUser

Guest
Du kan ju i princip totalt skita i vad GT gör, är väl hans ensak så bry dig inte!

Han hävdar att han är värdig vinnare och är inte ens med i stammen som ligger etta. Det är svårt att vinna om man spelar i en stam ligger på sjätte plats.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Han du adlar av nu gör lika mycket motstånd som BB byar gör eller har jag fell ?
Det andra du har adlat är ju nästan bara BB byar eller internadlingar.
Sen är det ju lite larvigt att ha 10;6 mile OBA på ett konto som ligger på över 5 mille poäng ,

GT om du citerar så va snäll och inte kommentera min stavning

Har väl fått totalt 70 incs av han.


Varför sitter du i GPR då, om du är en värdig vinnare? Det är ju inte fullt i DH.

Anledningen till att jag blev flyttad till akademin var för att ledningen var osäkra på om jag skulle börja spela igen.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Han hävdar att han är värdig vinnare och är inte ens med i stammen som ligger etta. Det är svårt att vinna om man spelar i en stam ligger på sjätte plats.

Att va en "värdig vinnare" kan va jävligt relativt i sin betydelse!

Sen kan man ju fråga sig om världen är slut nu??? Vinner DH??? Vinner GPR??? Va fan händer???

Vet inte du, vet inte jag!!!??? :sneaky:
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
detta dygns stats


Sida 1:
Stammar: Knight
Sida 2:
Stammar: DH, GPR

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 109
Sida 2: 346
Skillnad: 237

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 98
Sida 2: 299
Skillnad: 201

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 998,318
Sida 2: 3,160,281
Skillnad: 2,161,963

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 896,663
Sida 2: 2,735,437
Skillnad: 1,838,774

chart
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Under hela krigets gång


Sida 1:
Stammar: Knight
Sida 2:
Stammar: DH, GPR

Timeframe: 06/03/2012 23:00:00till10/03/2012 01:43:48

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 255
Sida 2: 1,087
Skillnad: 832

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 224
Sida 2: 912
Skillnad: 688

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,336,695
Sida 2: 10,003,512
Skillnad: 7,666,817

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,053,985
Sida 2: 8,395,404
Skillnad: 6,341,419

chart
 

DeletedUser

Guest
.

Ehm, skyll er själva Knight så ni vet hur de känns bli backstabbad, och gangbangad nu? ;)
 
Topp