Showen rullar på

DeletedUser

Guest
Grejen är att urbant adlar just nu spelare som inte spelar längre som är på internadling hade dem väntat att det hade varit klart hade dem fått en känga i baken :)

men som sagt denna krig var framtagen av ledningen i virus då vi lyckades med vårat mål och känner att det inte är nåt roligt att spela längre på denna värld så vi alla i virus satsar på v.10 istället

HAHAHAHA va erat mål att ligga 2a?! HAHAHA
 

DeletedUser

Guest
hahahah vilken hjälte du är zalvador:D
vi har ju förfan adlat från allt o alla i virus
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: VIRUS
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 716
Sida 2: 10
Skillnad: 706

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 619
Sida 2: 2
Skillnad: 617

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 6,772,068
Sida 2: 91,256
Skillnad: 6,680,812

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,867,899
Sida 2: 19,395
Skillnad: 5,848,504

image.php
 

DeletedUser

Guest
Helvete gubbar nu får vi skärpa oss!! Fortsätter dom så här har vi snart förlorat 3 byar:D
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Grejen är att urbant adlar just nu spelare som inte spelar längre som är på internadling hade dem väntat att det hade varit klart hade dem fått en känga i baken :)

men som sagt denna krig var framtagen av ledningen i virus då vi lyckades med vårat mål och känner att det inte är nåt roligt att spela längre på denna värld så vi alla i virus satsar på v.10 istället

Du gjorde fan min dag! :D
Virus lyckades inte med NÅGONTING, Urban serverade allt. Så varsågod, ni kan skrivas till i listan slaktade av Urban.
 

DeletedUser

Guest
Tbh , kom ihåg när jag var med i KENO, vi klarade iallafall oss ett tag på våran front(GoW). Jag vet att UT är mycket större nu och sånt(mer off t.ex) Men ändå? Virus måste ha varit fullt medvetna om att UT skulle gå på dem i sinom tid.
Men ändå, så är dessa stats pinsamma för dem. Jag vet att UT är erfarna spelare och sånt, men ändå??? Virus borde kunna ta iallafall mer än 2 byar av dem...

Och det som är ännu mer pinsamt är att de gör bortförklaringar om t.ex "och känner att det inte är nåt roligt att spela längre på denna värld så vi alla i virus satsar på v.10 istället "

Efter dessa lama bortförklaringar så visar det bara att ni inte ens vågar köra ett hederligt krig mot v8s ledande.
 

DeletedUser

Guest
Pinsamt virus...
Kom igen nu!

Inte ens vi som började kriget mot UrbanT har kommit med en så lam bortförklaring :(
Nog kan ni ta och spela seriöst ett tag och visa att ni passar som rank 2 av stammarna på v8.
Jaja erat val, tror inte ni blir så populära på v10 heller då ni böjer er vid motstånd :confused:
 

DeletedUser

Guest
KENO höll inte så bra som det verkade. Kaoset var enormt inne i KENO.
 

DeletedUser

Guest
KENO höll inte så bra som det verkade. Kaoset var enormt inne i KENO.

KENO tappade sin ledning (Jag och juice) innan kriget, vi gav bort kontot till Lemonlime som lovade att göra en god insatts. Han var dock bara spion åt UT :p Säger inte att vi hade vunnit, ingen chans, men visst skulle det blivit en skönare fajt =)
Jag och juice hade dock god kontakt med vrål-åke och planerade övergång till UT, så hade ändå inte blivit en tajt fajt om vi var kvar... :p

Men on-topic, najs UT. Ni köttar på bra men har blivit jävligt stora i käften sedan ni insåg att ni vunnit världen :p
 

DeletedUser

Guest
KENO tappade sin ledning (Jag och juice) innan kriget, vi gav bort kontot till Lemonlime som lovade att göra en god insatts. Han var dock bara spion åt UT :p Säger inte att vi hade vunnit, ingen chans, men visst skulle det blivit en skönare fajt =)
Jag och juice hade dock god kontakt med vrål-åke och planerade övergång till UT, så hade ändå inte blivit en tajt fajt om vi var kvar... :p

Men on-topic, najs UT. Ni köttar på bra men har blivit jävligt stora i käften sedan ni insåg att ni vunnit världen :p

Ta inte ut nåt i förskott Hunken! :p

Kommer du inte ihåg när jag snackade med dig på msn att det som är viktigast med TW är att ha skoj tillsammans med andra sköna lirare? :)


Att UT har lyckats som de gjort nu skapar såklart ganska mycket uppståndelse bland andra spelare och stammar men se det som ett spel där vi kan ha skoj tillsammans ist kvittar om man förlorar eller vinner =)


Jag hade skoj med alla msn-konversationer med dig iaf Hunken! :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Zonic, det du nyss sa är så sant. Om man nånsin kan lyckas starta en stam där alla tänker så, då har man nåt Nirvana inom TW :p
 

DeletedUser

Guest
Zonic, det du nyss sa är så sant. Om man nånsin kan lyckas starta en stam där alla tänker så, då har man nåt Nirvana inom TW :p

hehe eller hur :p Det har ju varit bra stämning när du och jag fortfarande lirade ju! =) Klart man kommer ihåg alla minnena från den tiden, sköna tider helt klart! :) :D





:awsm:
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
hehe eller hur :p Det har ju varit bra stämning när du och jag fortfarande lirade ju! =) Klart man kommer ihåg alla minnena från den tiden, sköna tider helt klart! :) :D





:awsm:

Absolut. UrbanT var grymt nice när vi lirade, efter det har jag ingen aning. Men zonic, du får logga in på msn, har saknat dig!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: VIRUS
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,473
Sida 2: 104
Skillnad: 1,369

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,089
Sida 2: 9
Skillnad: 1,080

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 13,869,196
Sida 2: 550,567
Skillnad: 13,318,629

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,273,790
Sida 2: 84,615
Skillnad: 10,189,175

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: VIRUS
Players: MonopolBilen maber FalafTheFaceplanter

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,473
Sida 2: 99
Skillnad: 1,374

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,186
Sida 2: 9
Skillnad: 1,177

image.php

glöm inte dom kickade personerna med ;)
Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 13,869,196
Sida 2: 511,147
Skillnad: 13,358,049

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,232,886
Sida 2: 84,615
Skillnad: 11,148,271

image.php
 

DeletedUser

Guest
ja e ingen "dålig förlorare" så måste gratta UrbanT =)

men ni drabbas av hybris av att adla bort Inaktiva spelare :D
 
Topp