SHEB + LoR vs SPQR + GB

DeletedUser

Guest
********** den 29.10. kl 13:07
Kära LoR! På senare tid har det kommit till min kännedom att stammarna GB och SPQR planerar ett krig mot oss. Som ledare för stammen SHEB ser jag såklart allvarligt på saken och undrar därför om ni skulle vilja alliera er med oss och gå ut i krig mot dessa massinvitestammar? Ett sammarbete skulle i så fall kunna utgöra grunden till ett starkt vänskapsband mellan våra stammar. Förutom oss så kommer även våra bundsförvanter i Cola och TCO att anfalla.

Begrunda, diskuttera och återkom med ett svar så snart som möjligt, eder ********** - ledare för stammen SHEB

Skriver från nyskapat konto då jag inte vill avslöja vem jag är då jag tror det kan ge mig negativa konsekvenser.
 

DeletedUser

Guest
Som du själv skriver ovan (citerar) (innan admin tog bort det från första tråden)
Skriver det här från ett helt nytt konto då jag inte vill avslöja vilken sida jag är på, eller vem jag är in-game då jag inser att det här kan få konsekvenser....

Lägger upp i punkter.

* Du vill inte säga vem du är. (I andra ord du vågar inte säga vem du är)
* Du vill vara anonym eftersom du kan få konsekvenser genom att du här ovan lagt upp ett pm som aldrig skrivits utifrån microblade's konto. Och som både jag och han aldrig sett. (Med andra ord du vill vara anonym eftersom de flesta skulle välja dig som farm mål eftersom du försöker gadda ihop stammar emot varandra)

Däremed kan vi dementera ditt patetiska försök i att gadda ihop flertalet stammar emot varandra. Ha en fortsätt trevlig kväll :)

Btw, hur många trådar ska du göra?

Tillägg:
Men GAAH! Så ändrar ni till stjärnor när det stod "Microblade" ovan. Va ni krånglar idag admin. ;D
 

DeletedUser

Guest
Som du själv skriver ovan (citerar) (innan admin tog bort det från första tråden)


Lägger upp i punkter.

* Du vill inte säga vem du är. (I andra ord du vågar inte säga vem du är)
* Du vill vara anonym eftersom du kan få konsekvenser genom att du här ovan lagt upp ett pm som aldrig skrivits utifrån microblade's konto. Och som både jag och han aldrig sett. (Med andra ord du vill vara anonym eftersom de flesta skulle välja dig som farm mål eftersom du försöker gadda ihop stammar emot varandra)

Däremed kan vi dementera ditt patetiska försök i att gadda ihop flertalet stammar emot varandra. Ha en fortsätt trevlig kväll :)

Btw, hur många trådar ska du göra?

Admins som klagar på att jag inte censurerar, skapade en ny med censur och då hade admins återställt den gamla....
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket roligt..

*Att skapa nytt konto på forumet bevisar bara hur mycket fejk detta pm verkligen är. Pinsamt att du behöver fejka ett pm för att boosta ditt eget självförtroende.
*Sedan borde du ta reda på fakta innan du ens försöker förfalska ett brev. Lär dig mitt sätt att skriva och uppmärksamma att jag inte gör patetiska skrivfel så som "diskuttera".
*Lär dig mitt namn på världen istället för att skriva det för hand. Lär dig med andra ord att jag inte har några stora bokstäver alls i namnet utan enbart små, som du skrev "MicroBlade" är totalt inkorrekt.
*Uppmärksamma även att jag inte ens är medlem av stammen SHEB och omöjligt har auktoritet att agera deras diplomat.
*Tackar dig dock för att du nämnt vilken stam du spelar i. Välkomnar dig som en fiende vem du än är då du uppenbarligen har något emot mig. Skriv här eller ingame så kan vi göra upp 1v1 (show urself, oh thou sneeky failure).
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Mycket roligt..

*Att skapa nytt konto på forumet bevisar bara hur mycket fejk detta pm verkligen är. Pinsamt att du behöver fejka ett pm för att boosta ditt eget självförtroende.
*Sedan borde du ta reda på fakta innan du ens försöker förfalska ett brev. Lär dig mitt sätt att skriva och uppmärksamma att jag inte gör patetiska skrivfel så som "diskuttera".
*Lär dig mitt namn på världen istället för att skriva det för hand. Lär dig med andra ord att jag inte har några stora bokstäver alls i namnet utan enbart små, som du skrev "MicroBlade" är totalt inkorrekt.
*Uppmärksamma även att jag inte ens är medlem av stammen SHEB och omöjligt har auktoritet att agera deras diplomat.
*Tackar dig dock för att du nämnt vilken stam du spelar i. Välkomnar dig som en fiende vem du än är då du uppenbarligen har något emot mig. Skriv här eller ingame så kan vi göra upp 1v1 (show urself, oh thou sneeky failure).


Ligger något i det där
 

DeletedUser

Guest
Är du bara allmänt fjantastisk mobbad? haha:)
Detta påminner lite om devil2000/ devil2ooo skiten :) lyckades få liv i v9 mellan sprit/tistel haha:)

dock fattar jag inte innebörden nu, men som sagt.. fjantastiskt bra skrivet:)
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Ja detta verkar vara lite konstigt.

Vi i LoR kan ju inte vara med i detta, vi är ju bara en stam av mass invite haha;) ingen rutin alls och vet knappt hur detta spelet fungerar.
 

DeletedUser

Guest
Haha detta är fan otroligt hur många fakes det finns ute alltså :p andra gången någon försöker dra in oss i ett krig här på forumet. Synd för dessa nutcases att det inte kommer funka denna gången heller.

Till er som gör detta: Skaffa er ett riktigt liv.
 
Topp