Shadow VS BroS

DeletedUser

Guest
Varför behövde ni två till stammar mot oss och är det inte lite fegt att en 8 miljoner stam att gå på en miljon stam och ha två allierade med sig mot oss så inte konstigt att vi förlora ni är lögnare.
men har inget i kriget att göra längre;)
 

Linhus

New Member
Reaktionspoäng
0
Varför behövde ni två till stammar mot oss och är det inte lite fegt att en 8 miljoner stam att gå på en miljon stam och ha två allierade med sig mot oss så inte konstigt att vi förlora ni är lögnare.
men har inget i kriget att göra längre;)

Det där med att vi inte hade kunnat tagit er själva förstår jag faktiskt inte heller. Men nu hade det inte så mycket med poäng att göra, det står förklarat i krigsförklaringen. "Men har inget i kriget att göra längre"? Du kanske har lämnat stammen, men du anses vara flykting. Så dig kommer vi efter sen ;)
 

DeletedUser

Guest
Det där med att vi inte hade kunnat tagit er själva förstår jag faktiskt inte heller. Men nu hade det inte så mycket med poäng att göra, det står förklarat i krigsförklaringen. "Men har inget i kriget att göra längre"? Du kanske har lämnat stammen, men du anses vara flykting. Så dig kommer vi efter sen ;)

Jag är inte flykting varför skulle jag vara flykting om vi fick lämna om vi ville?
Gjorde det efter ett tag och jag är inte flykting:p
Om man är flykting så räknas det som om man går med i en annan stam i ett krig och det har jag inte gjort...
 

DeletedUser

Guest
Varför behövde ni två till stammar mot oss och är det inte lite fegt att en 8 miljoner stam att gå på en miljon stam och ha två allierade med sig mot oss så inte konstigt att vi förlora ni är lögnare.
men har inget i kriget att göra längre;)



Tro mig, två stammar till hade inte behövts mot er, det bara behövdes för att skära ner på de förlusterna som alltid medkommer i krig.



krig är krig, inget är fegt.
 

DeletedUser

Guest
Måste ju säga det att Shadow leder riktigt stort, håller på Shadow !

Keep owning.. :)

PS:Håller inte bara på Shadow för de är bästa stammen utav de två, utan för jag hade en "Fiende" i stammen Bros (f.d Bros)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vem var din fiende och BroS kommer upp igen vid omstarten.

Men krig är krig ja men vi hade nåra på gång och en spelare som var lite seg av sig:p
 

DeletedUser

Guest
Vem var din fiende och BroS kommer upp igen vid omstarten.

Men krig är krig ja men vi hade nåra på gång och en spelare som var lite seg av sig:p

Det är ni väl inte ensamma om, och ni hade ingen "på gång". Ni slogs inte ens tillbaka, ni splittrade stammen och lade er, nu söker ni andra som vill ta in er.

En av huvudanledningarna till krigets början är ju dina uttal också Tomm - hoten om att FTW! ska slå in i våra kluster, att dina kontakter ska ta hand om det.
 

DeletedUser

Guest
Vem var din fiende och BroS kommer upp igen vid omstarten.

Men krig är krig ja men vi hade nåra på gång och en spelare som var lite seg av sig:p


Oggeogge var mycket på mig i början och nu frågar han efter hjälp av mig :)

Sen Scarl jag liteade på honom ganska mycket men han svek mig..
inte för han gjorde nån skada på mig så det är lungt men när jag verkligen behövde hjälp så hjälpte han inte, vi snackade mycket innan och verkade som vi kom bra överens med varandra.. men det visade sig att han inte ville på nått sätt :)
 

soart

New Member
Reaktionspoäng
0
samt brukar dem andra stammarna också hjälpa till inte bara sitta och kolla när vi i shadow får göra allt :/ också bara vi som bokat byar :eek: men man borde faktisk vara glad, blir mera byar till oss då :)
 

DeletedUser

Guest
Fan vad fega vissa är i Shadow dom går på en som har 31 k och dom har 700k ungefär per spelare och dom har ingen heder!
Så mig får ni offra trupper för att få en enda by.
Sista byn jag kommer släppa är tredje riket:p
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte det bror på oss i Shadow endast att du har en hel del attacker på dig, döper man sina byar och div. annat till främlingsfientliga och nazistiska saker drar det till sig uppmärksamhet.
 
Topp