Shadow VS BroS

DeletedUser

Guest
Shadow VS BroS

Skuggan kommer falla över de bröder som en gång i Shadows begynnelse valde gå sin egen väg till en stam där misstro och dolkar i ryggen skulle styra. Länge har problemen runt våra stammar susat, för att nå denna bristningspunkt då Shadow får lov att ingripa.

Vi har säkra källor på att planer att anfalla vår stam länge cirkulerat i stammen BroS, vilka som vart ledande i frågan utelämnar vi, men kan lova att det är er vi kommer knäcka först, en efter en. Vi var godtrogna nog att tro att en IAP skulle fungera våra stammar emellan, något som BroS flera gånger visat att de inte kan hålla och konstant med mindre attacker och spaningar stört friden i vår stam, dessa har även till viss del besvarats tidigare i mindre skala.

Dessutom anser sig BroS inte behöva lösa någonting diplomatiskt, då de enligt dem själva överglänser oss i såväl truppantal som taktik, något vi alla kommer få se om detta stämmer om ett par dagar.

Shadow har redan mobiliserat sina trupper och ställt upp dem i fronten redo att slå in som en mörk våg över de bröder som måste raderas från denna världen.

På dessa grunder förklarar härmed Shadow tillsammans med GPR och DR krig mot BroS. Må era förråd snabbt sina och era invånare inse att dolkar i ryggen inte är rätt metod att använda i en redan rörig värld.

Lillebror här kommer vi.

RobertRoos - Diplomat och vice-ledare för Shadow
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Måste nog säga att denna krigsförklaring måste vara en av de sämsta !
Varför jo för nästan inget stämmer på det du skriver^^

Bros har varit tveksamma efter att vi först ville kriga mot er men ni fegade ur och skapade återigen IAP REDAN DÅ var vi tveksamma om att ni skulle hålla det så vi hade lite chitt chatt om vilka som trodde detta skulle hålla oh jo som det visade dig såhöll nästan 90% av oss att det inte skulle hålla.
SAgt o gjort det höll inte mer än 4-5 dagar och då var ni på oss...
Visst detta spel går på att man ska ha taktik..men fega taktik som denna att man skapar IAP BARA för o hinna deffa era spelare i fronten är långt ifrån mkt feg... det går inte ens o beskrivas med ord skulle nog säga.

Så jag tycker du borde kolla på dina källor lite nogrannare och sedans snacka lite ;)...

Så till er säger jag bra FEGT riktigt riktigt FEGT!
Tack för mig!

edit: TJENA FLORRAN RMB ME?!?! ÎM BACK BABY! ^^
 

DeletedUser

Guest
Måste nog säga att denna krigsförklaring måste vara en av de sämsta !
Varför jo för nästan inget stämmer på det du skriver^^

Bros har varit tveksamma efter att vi först ville kriga mot er men ni fegade ur och skapade återigen IAP REDAN DÅ var vi tveksamma om att ni skulle hålla det så vi hade lite chitt chatt om vilka som trodde detta skulle hålla oh jo som det visade dig såhöll nästan 90% av oss att det inte skulle hålla.
SAgt o gjort det höll inte mer än 4-5 dagar och då var ni på oss...
Visst detta spel går på att man ska ha taktik..men fega taktik som denna att man skapar IAP BARA för o hinna deffa era spelare i fronten är långt ifrån mkt feg... det går inte ens o beskrivas med ord skulle nog säga.

Så jag tycker du borde kolla på dina källor lite nogrannare och sedans snacka lite ;)...

Så till er säger jag bra FEGT riktigt riktigt FEGT!
Tack för mig!

edit: TJENA FLORRAN RMB ME?!?! ÎM BACK BABY! ^^

Jag tror det är du som har dålig koll i sådana fall? IAP:n vi satte upp var för att slippa behöva kriga mot en liten stam i full utveckling, vad tjänar vi på det egentligen om man ser hur er stam ligger placerad gentemot vår egen?

IAP:n stod också tills ni upprepade gånger skickat attacker på våra allierade i era områden, detta har jag tagit upp med er diplomat som utan vidare sa att attackerna skulle fortsätta.

Jag upplyste då honom om att vi kommer se mycket allvarligt på detta men ge er ett par dagar till att ändra er uppfattning. Vilket ni inte gjorde och Shadow svarade på sin allierades förfrågan om hjälp. Till grunden ligger även att vi har haft problem i många månader, det känns bra att kunna få ett slut på dessa nu tillslut.

Sen återigen, tror du vi har en IAP i 4 - 5 dagar för att "deffa-upp"? Vi har överlägset mycket större spelare i våra kluster som möter, dessutom allierade såväl inne i ert kluster som runtom, hade vi önskat krig hade vi vart i ett sådant för längesedan. Nu är vi tvingade till det.

Hoppas detta bringar lite klarhet till dig.
 

DeletedUser

Guest
varför skriver ni rubriken som om det vore 1vs1 när det är 3vs1?
 

DeletedUser

Guest
varför skriver ni rubriken som om det vore 1vs1 när det är 3vs1?





Alla stammar är i krig. på alla möjliga sätt, men lösningen på väg till storheten för dessa stammar är inte bråk, de små allianserna måste antingen kriga ner varandra, för att sedan inse att de hade mer fiender, eller SÅ KAN VI ALLA GÅ TILLSAMMANS TILL EN SISTA STRID, striden mot giganten, vår enda riktiga fiende, låt oss inte gå vilse i varandra, vi måste stå brödrarskap, och vinna emot FTW som glatt står OCH KOLLAR PÅ NÄR DERAS ENDA CHANS TILL FÖRLUST UTAN FRÅGAN BÖRJAR FÖRSTÖRA VARANDRA ISTÄLLET FÖR ATT FINNA DEN ENKLA LOGIKEN I DETTA!


FTW kommer att ta hem segern om inte vi står sida vid sida, ALLA STAMMAR MÅSTE SLUTA DETTA.
 

DeletedUser

Guest
Heja broS! Jag känner att detta är lite fegt. Må ni ha turen med er!



/ Matsish

YYIGYS!

Vi har heller aldrig planerat att gå på en mindre stam, men det finns en gräns där man inte kan ignorera alla problem. Vi gör inte detta för att "visa musklerna" på något sätt, vi gör det för att det måste göras. Ett smutsigt krig.
 

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
Alla stammar är i krig. på alla möjliga sätt, men lösningen på väg till storheten för dessa stammar är inte bråk, de små allianserna måste antingen kriga ner varandra, för att sedan inse att de hade mer fiender, eller SÅ KAN VI ALLA GÅ TILLSAMMANS TILL EN SISTA STRID, striden mot giganten, vår enda riktiga fiende, låt oss inte gå vilse i varandra, vi måste stå brödrarskap, och vinna emot FTW som glatt står OCH KOLLAR PÅ NÄR DERAS ENDA CHANS TILL FÖRLUST UTAN FRÅGAN BÖRJAR FÖRSTÖRA VARANDRA ISTÄLLET FÖR ATT FINNA DEN ENKLA LOGIKEN I DETTA!


FTW kommer att ta hem segern om inte vi står sida vid sida, ALLA STAMMAR MÅSTE SLUTA DETTA.

Jag kan inte annat än instämma! FTW! tjänar en hel del på att stammar med slagkraft inte går på dom utan varandra..!
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte annat än instämma! FTW! tjänar en hel del på att stammar med slagkraft inte går på dom utan varandra..!

Vad FTW! känner inför detta kriget vet jag inte, självklart är det en fördel att tuppfäktningen pågår i områden nedanför DM. - Trots detta måste man tillslut skrida till verket. En gemensam allians, dock inte gentemot FTW! utan andra stammar i vår närhet har redan beprövats och även fungerat bra, dessutom att tillägga är att många av de lyckade samarbetena sidan Shadows födsel resulterat i att de gått med i stammen - detta gäller även för många GPR spelare.

Dessutom har vi nu ett bra och fungerande arbete med DR - BroS hursomhelst tror sig vara i mål när startskottet inte ens avfyrats, sådana spelare finns det ingen som kan samarbeta med.

Däremot har BroS en mycket skicklig och bra diplomat, inget jag tänker sticka under stolen med, en resurs vi gärna sett slippa detta onödiga krig.
 

DeletedUser

Guest
Vad FTW! känner inför detta kriget vet jag inte, självklart är det en fördel att tuppfäktningen pågår i områden nedanför DM. - Trots detta måste man tillslut skrida till verket. En gemensam allians, dock inte gentemot FTW! utan andra stammar i vår närhet har redan beprövats och även fungerat bra, dessutom att tillägga är att många av de lyckade samarbetena sidan Shadows födsel resulterat i att de gått med i stammen - detta gäller även för många GPR spelare.

Dessutom har vi nu ett bra och fungerande arbete med DR - BroS hursomhelst tror sig vara i mål när startskottet inte ens avfyrats, sådana spelare finns det ingen som kan samarbeta med.

Däremot har BroS en mycket skicklig och bra diplomat, inget jag tänker sticka under stolen med, en resurs vi gärna sett slippa detta onödiga krig.



Såklart FTW är glada över att de inte ens behöver anstränga sig, deras fiender är ju så hjärnlösa att de börjar bråka med varandra.


ALLA STAMMAR SKULLE SÄGA EXAKT SOM DU NYSS GJORDE!, "de är ett undantag", eller liknande...


Den riktiga lösningen enar alla emot ftw, no matter vad för relation dessa stammar haft tidigare, sitt inte och låtsas att det inte kommer att gå, med rätt diplomatiskt utbud så kommer detta att lyckas...




vore det inte sött att sänka FTW?:p
 

DeletedUser

Guest
Såklart FTW är glada över att de inte ens behöver anstränga sig, deras fiender är ju så hjärnlösa att de börjar bråka med varandra.


ALLA STAMMAR SKULLE SÄGA EXAKT SOM DU NYSS GJORDE!, "de är ett undantag", eller liknande...


Den riktiga lösningen enar alla emot ftw, no matter vad för relation dessa stammar haft tidigare, sitt inte och låtsas att det inte kommer att gå, med rätt diplomatiskt utbud så kommer detta att lyckas...




vore det inte sött att sänka FTW?:p

Sen en sak till - vem har sagt att vi har något otalt med FTW!?
Haft många bra diskussioner med Clone010 och spelare långt innan FTW! ens hade bildats.
 

DeletedUser

Guest
Till och med du förstår att ftw kommer att ta hem detta om de inte blir köttade.
 

DeletedUser

Guest
bra resonemang

FTW! kommer ta hem det om de inte blir köttade.

Vem gör inte det ? Om ingen köttar Shadow kommer de vinna till slut ? Det är ett krigsspel, klart att den inte inte får anfall vinner, spec om de anfaller andra ?

Grejen är dock den att FTW! redan krigar, i ett jämt krig. :)
 

DeletedUser

Guest
Till och med du förstår att ftw kommer att ta hem detta om de inte blir köttade.

"Till och med jag". Jag ser det istället som att FTW! med dess medlemmar överglänst alla andra i spelet hittills, men det innebär inte att det kommer förbli så. De som har problem med FTW! får ta hand om det, vi har inga problem med dem som sagt.

Dessutom ligger redan Horden mfl i krig mot FTW! tror inte att BroS hade kunnat hjälpa FTW! speciellt mycket i det om vi hade stått i en "enad allians bla bla bla.".
 

DeletedUser

Guest
Detta spel går ju ut på att vinna, om inte du är beredd på att gå emot FTW, så kan jag garantera dig att de kommer att gå emot dig:D


om FTW äger horden( de krigar just nu mot de ENDA möjliga hotet på v6:D)), och när(om) de har ägt dem, så kommer alla andra att gå obeväpnade pga de krigen som alla små ynkliga stammar just nu fått för sig att inleda., de kommer till slut bara kunna plocka stam för stam, VARE SIG DU HAR PROBLEM MED DEM ELLER INTE, så vad tänker du göra?
 
Senast redigerad av en moderator:

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Detta spel går ju ut på att vinna, om inte du är beredd på att gå emot FTW, så kan jag garantera dig att de kommer att gå emot dig:D


om FTW äger horden( de krigar just nu mot de ENDA möjliga hotet på v6:D)), och när(om) de har ägt dem, så kommer alla andra att gå obeväpnade pga de krigen som alla små ynkliga stammar just nu fått för sig att inleda., de kommer till slut bara kunna plocka stam för stam, VARE SIG DU HAR PROBLEM MED DEM ELLER INTE, så vad tänker du göra?

Kriget kommer vara slut om 2 år, och att gå på oss snabbar inte på slutet.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Såklart FTW är glada över att de inte ens behöver anstränga sig, deras fiender är ju så hjärnlösa att de börjar bråka med varandra.


ALLA STAMMAR SKULLE SÄGA EXAKT SOM DU NYSS GJORDE!, "de är ett undantag", eller liknande...


Den riktiga lösningen enar alla emot ftw, no matter vad för relation dessa stammar haft tidigare, sitt inte och låtsas att det inte kommer att gå, med rätt diplomatiskt utbud så kommer detta att lyckas...




vore det inte sött att sänka FTW?:p

Spelar du V6?
Skulle va kul att veta vilket nick och din stam:rolleyes:

Horden möjligtvis?:)
 

DeletedUser

Guest
Detta spel går ju ut på att vinna, om inte du är beredd på att gå emot FTW, så kan jag garantera dig att de kommer att gå emot dig:D


om FTW äger horden( de krigar just nu mot de ENDA möjliga hotet på v6:D)), och när(om) de har ägt dem, så kommer alla andra att gå obeväpnade pga de krigen som alla små ynkliga stammar just nu fått för sig att inleda., de kommer till slut bara kunna plocka stam för stam, VARE SIG DU HAR PROBLEM MED DEM ELLER INTE, så vad tänker du göra?

Hur det blir får tiden utvisa, som sagt har vi inget otalt med FTW! därmed punkt och slut på diskussionen. Denna tråden rör kriget mellan Shadow (med allierade) och BroS inget annat.

Off-topic undanbes vänligt men bestämt.
 
Topp