--SG-- vs ECALOS?

DeletedUser

Guest
kollade lite på ecalos erövringar och räknade ut att sedan 12 agusti har våra allas favoriter ecalos tagit 8,4 byar/dag från guerillan.. e det krig kanske??:p eller e det bara ecalos dagloga skörd;):rolleyes: xD dvs nu ska det snackas ecalos vs sg???
 

DeletedUser

Guest
SG är ihop plock av massor som lämnat sina fd. stammar vi krigat mot. SG är en så kallad flyktingstam och ingen kommer undan Ecalos.
 

DeletedUser

Guest
den ända lik heten jag finner är att alla(4-5 slump valda) varit med i en nordmännstam eller =Ä= sedan DB sedan SG hmm
 

DeletedUser

Guest
Flyktingstam?

Det var det sämsta någonsin.

Dem skapade en ny stam för att slippa alla inaktiva och alla spioner, också lättare för dem att tillsammans slåss än 2 från varsitt håll.

Flyktingstam, jadu om vi velat fly hade det väl varit lättare att sluta spela.
 

DeletedUser

Guest
Och ändå kom dom inte ifrån inaktiva spelare och spioneriet? ^^
Oj vilken uppgradering!
"Ist för små inaktiva spelare tar vi in stora inaktiva spelare." WOHO!
Mängden byar per spelare gör ju inte så stor skillnad mer än att moralen är bättre mot er. Fast de är klart. Ni kanske bara loggar in för åh skriva i forumet? :confused: Vad vet jag.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Och ändå kom dom inte ifrån inaktiva spelare och spioneriet? ^^
Oj vilken uppgradering!
"Ist för små inaktiva spelare tar vi in stora inaktiva spelare." WOHO!
Mängden byar per spelare gör ju inte så stor skillnad mer än att moralen är bättre mot er. Fast de är klart. Ni kanske bara loggar in för åh skriva i forumet? :confused: Vad vet jag.

Uttala dig inte om saker som du inte vet något om.

SG gör ett sjuhelvetes bra jobb i kriget mot både Viken och Ecalos.
Detta har tom Ecalos spelare erkänt.
Vad jag vet är ingen inaktivare än vad jag är i den stammen vilket innebär att samtliga är aktiva.

Var ett väldigt snyggt drag att skapa denna stam. Krigarstammen ångar på, trots era spydiga kommentarer.
 

DeletedUser

Guest
Öhm okej :S Kan peka ut en hel del spelare i eran stam som antingen inte är aktiv eller bara väldigt dålig.
Då man kan skicka adels 30 timmar efter rens då visar det väl bara en sak? Eller?
 

DeletedUser

Guest
Nån annan än jag som märkt att SG har bytt namn ett par gånger idag? :confused:
Först "Barbarian adlare" sen "Stolta och lojala"
Hmm enligt mina tolkningar så sa dom sanningen först och försökte förklara bort det sen :eek:
Men de vet man ju inte utan deras åsikt.
 

DeletedUser

Guest
Nån annan än jag som märkt att SG har bytt namn ett par gånger idag? :confused:
Först "Barbarian adlare" sen "Stolta och lojala"
Hmm enligt mina tolkningar så sa dom sanningen först och försökte förklara bort det sen :eek:
Men de vet man ju inte utan deras åsikt.

Har också en uppfattning om att dom är barbaradlare!!
Eller???
 

DeletedUser

Guest
sågg nu att sg blev sudamerikanska guerillan och alla stack..
 

DeletedUser

Guest
hm...kanske ^^ men det e ju inte lätt att möta ecalos..om man tittar på poängskillnad iaf, inget illa mot ecalos där ;) Vet inte hur de tänker när de adlar? :p

Haha
Fd. SG är ett ihopplock av medlemmar från 90 % av våra fiender. Ecalos var mycket mindre än samanlagda fienderna när vi började, mycket mindre.


Mvh
 
Topp