Settings + de nya premiumfunktionerna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Bara jag som inte ens kommer starta upp?

Vem vill köra när man vet att vissa kommer köpa till sig vinsten?

Kan lika gärna återgå till Tra-vian som man körde för 4-5 år sen då Tribalwars börjar likna det mer och mer.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Skriv inte ens här om du inte ska köra. Finns trådar där du kan spy din galla istället för att komma hit och förpesta ett nyöppnat forum. Skäms på sig!
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Skriv inte ens här om du inte ska köra. Finns trådar där du kan spy din galla istället för att komma hit och förpesta ett nyöppnat forum. Skäms på sig!

Vill du betala för din vinst så fine för mig.


V19, sicket jävla skämt, jag är med dej Marcus, bojkotta skiten.

Fortsätter dem med dessa settings på v20+ så lägger iallafall jag ner TW.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Jag lägger ner efter V18 det är en sak som är säkert, skönt att TW har fattat att man ska bojkotta skiten och ta tag i IRL eller vad säger du? ;)

Haha jo agree :)

Slutat köpa premium har man börjat göra nu, jag ger Tribalwars 2 år till sen är ni nere på 3000-4000 spelare^^
 

DeletedUser

Guest
Kommer nog starta för jag är en nörd, sen utifrån det se hur många som använder premiumfunktionerna mycket ^_^
och kanske lägga ner efter det, då jag ej tänker använda det funktionerna D:
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte riktigt att detta passar sig i världs-forumet, vill du ge kritik eller konstruktiv kritik så finns diskussionen för värld 19 här Diskussion värld 19.

Jag stänger därför denna tråd då det dessutom tar mer tid för oss att svara på eventuella frågor om alla frågor finns i flera olika trådar, än om alla frågor finns i samma tråd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp