SeSp förklarar krig mot DINO

Freddmaster

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan, stammen DINO var vi trogna allians med delade forum och hadde god lojlatet med Crazykid. men nu så radar det in några anfall ifrån dom och lita på att detta kommer att besvaras.

Får säga hejdå alla i DINO nu :)
och lycka till :)


MVH SeSp
 

DeletedUser

Guest
Lycka till :)

Skönt att dom inte kom med krigsförklaring fast än det va dom som började och ni hade i alla fall vett o göra det... skönt o se :)

Fast man inte alltid kanske är så nobel själv :)
 

DeletedUser

Guest
Intressant, 3 spelare mot 16 ^^ detta ska bli kul att se, lycka till båda parter! stammen som vinner får 1 lera 1 trä och 1 järn från mig
 

Freddmaster

Member
Reaktionspoäng
0
Crazykid och jag e gratis var igentligen med oss men dom lämnade stammen för att vi var iap för tillfället med VV och -VV- och sedan så frågade jag om dom ville komma tbx till jag e gratis men det ville dom inte så jag visste att det var nått lurt på gång sedan så kom en till spelare med dom det var då det radade in anfall från alla tre.
 
Reaktionspoäng
14
Hejjar såklart på min stam sesp:D Men får tyvär säga att jag tror DINO tar detta då spelarna är bra mycket större och har mycket mer trupper :/
 

DeletedUser

Guest
Crazy Kid är en riktigt bra spelare. Han kommer kunna plocka er själva... Tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas att ni uttnyttjer er utav Moral döden xD
 
Senast redigerad av en moderator:

Freddmaster

Member
Reaktionspoäng
0
jaha det var det :p Tubbet upplöste stamen och gjorde en DINO2 -.- fattar inte. Värkar som om man får spela för sig själv denna värld.
 

DeletedUser

Guest
... aww :( vad är detta... vad tråkigt, deklarera krig för att sedan avsluta det efter 1 dag?... nu förlorar jag resurser i onödan ju..
 
Topp