Nyhet! Server merge!

Diskussion i 'Tillkännagivande' startad av SuperNova, 16. nov 2018.

Dela sidan

1. snorkråkan2

snorkråkan2 New Member

Antal gilla mottaget:
    0
    gjorde merge som det stog men den verkar inte gått 100% rätt :( har tydligen megat men ahr varken svenska eller några av dessa föremål som ni utlovat.

(har dock kontaktat support på det kontot så får vi väl se om dom kan hitta vad jag gjort fel så jag kan hjälpa er andra att göra rätt)

2. SuperNova

SuperNova Administrator

Antal gilla mottaget:
    552
    Språket kan behövas justeras av supporten beroende på om man redan hade ett aktivt konto på .net.

Och föremålen ligger som loginbonusar, det var inte så där jättetydligt men ligger som "Daglig Login Bonus: Särskilda överföringsbelöningar" om du kollar där.

3. snorkråkan2

snorkråkan2 New Member

Antal gilla mottaget:
    0
    well supporten har nu fixat språkändring men kan inte se någon specifik överföringsbelöning :( (om det inte är så att det inte finns någon normal daglig bonus på den servern i vanliga fall och jag bara e dum i huvudet)

4. SuperNova

SuperNova Administrator

Antal gilla mottaget:
    552
    Det är i så fall om du startat på Värld 100, som är en jubileumsvärld utan premiumfunktioner och föremål? Tyvärr har något gått snett så vi saknar i nuläget fortfarande rättigheter på servern, jag kan alltså inte kolla :(

5. snorkråkan2

snorkråkan2 New Member

Antal gilla mottaget:
    0
    är v105 så jag får väl anta att jag e dum i huvudet tills någon visar mig vad för föremål det är i överföringsbelöning. så att jag kan jämföra :p

6. Näbb Ankka

Näbb Ankka Member

Antal gilla mottaget:
    17
    jag fick iaf ~1v förlängd ressboost i byarna på .net

7. SuperNova

SuperNova Administrator

Antal gilla mottaget:
    552
    Har du loggat in på världen? Jag hittar inte ditt konto där?

8. snorkråkan2

snorkråkan2 New Member

Antal gilla mottaget:
    0
    sorry sent svar ja jag är där under annat namn :D Alste26 :D

9. SuperNova

SuperNova Administrator

Antal gilla mottaget:
    552
    Jag håller på att kolla upp vad som hänt här, det är nåt skumt med cyklerna för de dagliga login bonusarna så jag försöker få svar på om dina kommer när pågående cykel tar slut.

10. reha777

reha777 New Member

Antal gilla mottaget:
    0
    kan man ändra tillbax till värld 47 kan näMLIGEN INTE KÖPA PREMIUMPOÄNG

11. SuperNova

SuperNova Administrator

Antal gilla mottaget:
    552
    Som jag misstänkte avbryts inte den cykel av login bonusar du redan är inne på (eftersom du fanns på världen före överföringen från .se). Du har ett par dagar kvar av den pågående cykeln, och sedan kommer du påbörja den med bonusar från överföringen.

Det är inte möjligt att ändra det här, i samband med överföringen har man möjligheten att kopiera både sina premiumpoäng och flaggor. Vi har annonserat överföringen och att möjligheten att köpa premiumpoäng på denna versionen skulle försvinna genom forumet, nyheter på startsidan, på spelets startsida och via mail i spelet den 23:e och 27:e november och den 4:e december.

12. N0ts0s3rious

N0ts0s3rious New Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Några nya uppgifter om när man senast kan överföra sitt konto till .Net om man inte har gjort det än?

13. SuperNova

SuperNova Administrator

Antal gilla mottaget:
    552
    Det finns (så vitt jag vet) inte något satt datum än, men att man börjar försöka runda av och stänga ner alla världar innebär ju att man ser en deadline. Kollar man på hur länge möjligheten fanns på den danska versionen innan den stängde fullständigt, så gissar jag på att man anser mergen vara avklarad i mars någon gång - men det är som sagt min gissning utifrån hur det såg ut för .dk.

Men kollar man på .dk så har man ju gått ut och meddelat det här ett par dagar innan så det är ju inte som man bara *pang* stänger en dag så där random.

14. N0ts0s3rious

N0ts0s3rious New Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Låter bra! Jag väntar gärna så länge som möjligt för att få med mig så mycket flaggor som möjligt innan jag överför mitt konto.